Draagdoek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 21:15

Welke bedoel jij Yalou? Triskele zegt mij niks ( of ik ben genept :+ )

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 21:41

Appeltje, je begint ook gelijk met stevige merken zo te zien haha. Maar wat leuk! Ik ben heeeel benieuwd hoe je het gaat vinden *\o/*

Oehh Galja, die cubes <3

Ik beloof mijn bankrekening bij deze plechtig dat ik voor nu even de website van WW links laat liggen _O-

Pfff, ik had vanavond even een baalmomentje. Nu ik minder bekkenpijn heb, heb ik mijn dochter gewoon al een paar dagen kunnen dragen. Niet mega lang, maar wel elke dag.
Vanmiddag was ik even naar het centrum en daarna wat boodschappen gehaald, best veel gelopen dus voor mijn doen. Vanavond nog even met mijn man de hort op en toen ging het qua bekken even mis en had ik niet strak genoeg aangespannen aan de bovenkant. Weinig last van gehad met dragen overigens, met die jas van mij blijft ze nog zitten als ik haar niet vastknoop :') Dan baal ik echt zo ontzettend stiekem -O- ik ben verder totaal niet perfectionistisch ofzo, dus dat helpt fantastisch mee.
Ik had er gewoon niet genoeg tijd voor genomen hoor, andere keren gaat het prima en zeker met de WAW, maar toch.
Zo, dat is er ook weer even uit :')

Anoniem

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 21:50

Triskele is het patroon van de rechter Yaro :D

Butterfly, knopen gaat mee vallen en opstaan! (Niet letterlijk je kindje laten vallen ;) ) Vooral oefenen en geduld hebben is the key.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 22:43

Moet echt op m'n handen zitten met al het moois dat hier voorbij komt <3 Vind o.a. de WAW Mixite versies erg mooi die voorbij komen. Maargoed, dat is puur op looks, geen verstand van blends verder.

Yalou, Britt en Marit jullie hebben mooie collecties volgens mij!
En Esplendido aan dergelijke bedragen ga ik me niet wagen hoor, maar zo te lezen heb je er zeker waar voor je geld gehad.

Galja mooie aankopen :)

Yalou je foto's van de shoot zijn echt mooi geworden!

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 23:54

Anoniem schreef:
Triskele is het patroon van de rechter Yaro

Aha, toch “genept” dus :+
Hij stond als La Vita op Mp en vond het patroontje al niet overeen komen maar dacht ( ok, misschien naïef :P ) misschien is dit wel een oudere versie :')
Maar het is dus een ander soort doek?
Tis wel dezelfde samenstelling als de ringsling die ik heb (60% katoen, 40% repreve) en die vind ik wel zachter aanvoelen...
Ach als het niks is gaat hij weer op MP, hij heeft ook de wereld niet gekost.

Vanavond baby een half uurtje in de ringsling gehad, hij viel instant in slaap <3
Het helemaal goed aanspannen is nog een kwestie van oefenen maar voor de eerste keer vond ik het best ok.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 02:18

Oeps Haha nee dit is echt geen La Vita _O-

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:16

Butterfly schreef:
Appeltje, je begint ook gelijk met stevige merken zo te zien haha. Maar wat leuk! Ik ben heeeel benieuwd hoe je het gaat vinden *\o/*

Ik vind het echt fantastisch. Knoopt heel anders dan m’n Little Frog. Ga straks even een wandelingetje ermee maken.

Die cubes die voorbij kwamen zijn ook heel mooi. Die zou ik ook nog wel willen (ik ben bang dat het hier toch ook een verslaving gaat worden).

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 11:41

Ik moet toch maar snel bij Britt op bezoek gaan, geloof ik _O-

Hier zie ik op Ebay (onze mp) voornamelijk Didymos en Hoppediz langs komen en nog een paar onbekende merken. Iemand ervaring met Fidella?

De consulente waar ik eventueel eind juli heen wil, heeft dit assortiment (als de lijst nog actueel is):
https://trageberatung-loewenkind.jimdof ... sortiment/

Guusje113

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 14:49

Hebben jullie ervaring met verkoopreisjes? Het lukt nog niet om mijn pinknova RS te verkopen, dus ik dacht misschien is dat een optie. Maar lijkt me best spannend :D

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 16:17

Niet specifiek met verkoopreisjes, behalve dat ik er wel ooit aan meegedaan heb. Maar dat is oa waarom de feedback in het leven is geroepen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 18:12

Ja, zowel als kopende als verkopende partij! :) prima ervaring mee, maar inderdaad wel alleen als er een goede, gevulde feedbacklink aanwezig is.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 19:41

Ik ben wel benieuwd hoe je dat dan doet, "schrijven" mensen zich dan in en gaat hij sowieso al die mensen langs, of mag je hem gewoon houden en betalen als het wat is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 19:49

Er is een fb groep ‘reisdraagdoeken’ waar je je oproep kan plaatsen. De verkoper bepaald dan de regels en inderdaad ook of de reis direct stopt als iemand hem wilt of dat hij eerst nog naar de andere mag (in overleg met de koper) :)

Ik krijg er over twee weken weer eentje op zachtmaakreis!

20 augustus mag ik voor mijn draagtattoo <3

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:01

Er zijn verschillende manieren!

Ik heb ook wel met reisjes mee gedaan. Zo ook m’n eerste doek gekocht!

(En meer hahahaha)

Er is een nieuwe doek onderweg naar mij. Ik heb altijd gezegd ik wil niet meerdere doeken in zelfde patroon/ of blend oid.

Nou zelfde patroon heb ik sowieso 2x al.
En Uhm nu komt precies dezelfde patroon en blend alleen langere maat en andere kleur naar mij toe. :)

Vandaag weer draagdagje. Eerst hond uit laten, pony toe en wandelen (1 kind op de pony en 1 in RS) avifauna toe en nog even babypark geweeest.

F alles in een doek gezeten. :)Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:50

Maar mocht je van een van de twee afwillen...... :wave:

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:55

Hahaha! Ik weet je hè vinden haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:56

Ik was vergeten dat ik nog een lopende paymenplan afbetaald moet krijgen dus ik heb een mini meevallen _O-

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:54

Zo'n zachtmaakreisje lijkt me voor de eigenaar van de doek een uitkomst. Ik weet alleen niet hoe ik het zou vinden om met een hele stugge doek te gaan dragen haha.

Marit, het is in ieder geval niet dezelfde kleur :)) je rs is ook wel heeeel mooi <3

Yalou, aangezien je dat in dit topic post... heb je ideeën wat je gaat doen met die meevaller? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 08:28

Hopen dat Marit 1 van de twee weg doet _O-

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 08:37

Wat voor doek is er onderweg naar je Marit? :D

Yalou heb je inmiddels de tekening voor je dubbeldraagtattoo? Ben wel benieuwd!

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 08:47

Ben ook wel benieuwd welke doek zelfs (, bijna ) dubbel wordt aangeschaft :D

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 09:14

Woven wings Geo rambling rose:)

En ik heb daar ook my only sunshine van :)Afbeelding

Dit is MOS

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 09:19

Mooi! snap wel dat die leuk is om in meerdere kleuren te hebben :j
Leuk zacht kleurtje is dat ook die nu naar je onderweg is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 09:22

Jitske, nee we hebben alleen besproken en afspraak gemaakt :) ik moet even een juiste foto gaan aanleveren en dan gaat hij tekenen :D

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 09:25

MaritB schreef:
Woven wings Geo rambling rose:)

En ik heb daar ook my only sunshine van :)[ [url=m/fr7cV0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is MOS

Ohhhh die gele is mooi <3