Voor

Na

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tango1979 schreef:Padoertje: dat was ook precies waar ik voor ging. Ik heb fillers: 1 ml bij mn mondhoeken en ook 1 ml in mn lippen
Voor
[ [url=m/m12Zee.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/TgJkRV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Raineri schreef:Fillers kunnen ook zo snel lelijk worden, en helaas zie je dat ook vaak. Snap heel goed. Dr. Rademakers van Bergman is echt extreem kundig! Je betaalt wat meer, maar zij zal nooit iets doen er niet natuurlijk uitziet.
Wordt helaas niet gesponsord om dit te zeggen
Popstra schreef:Nee echt in mn wangen. Het gebied tussen mn onderkaak en jukbeenderen zeg maar om mijn gezicht wat meer volume te geven.
Ik kreeg een smal vermoeid gezicht naarmate ik ouder werd.
Zo een afgetrokken bekkie zeg maar. Ik vond dat vreselijk.
Liselot schreef:Voor de mensen met traangoot fillers; hebben jullie voor en na foto’s en hoe heb je het ervaren?
Suzanne F. schreef:Liselot schreef:Voor de mensen met traangoot fillers; hebben jullie voor en na foto’s en hoe heb je het ervaren?
Hm ik kan wel even zoeken. Is wel echt een duidelijk verschil hoor. Traangoot tekent enorm in je gezicht.
Behandeling viel me mee hoor, gaat met canule. Heb ik wel bij een ervaren arts laten doen.
lique68 schreef:hoi, vraagje, kan je na een ooglidcorrectie je paarden zelf verzorgen? bij mij staan ze bij huis, kan je zelf voeren, mest ruimen etc dan? vanwege infectiegevaar
ze gaan bij mij de ooglid hefspiertjes inkorten, heb heel weinig vel over, maar wat er zit wordt ook meteen weggehaald![]()
iemand ervaring met deze ingreep ?