Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladybird schreef:Ik laat het voor deze week even los. morgen uit eten, zaterdag verjaardag, zondag ook. deze week blaasontsteking, vorige week buikgriep. Ik mag gewoon even eten waar ik echt zin aan heb. Ik ben 7 maand bezig met afvallen en dit is de eerste week dat het echt niet lukt.
Wat er gebeurd als ik straks op gewicht ben? Geen idee, dat duurt ook nog wel een jaar denk ik, dus dat zien we dan wel weer. Ik heb gewoon even zin in patat, in chocola, in alles wat ongezond is. Het is even zo en ik heb de kracht ff niet om het te weerstaan.
Supervixen schreef:Ik heb ook net een trailrun gelopen, maar dan van 11km. Mooie route, maar was flink pittig! Wel beloond met een mooie medaille![]()
Ik moet nu zo'n beetje gaan opletten dat ik niet teveel ga afvallen. Komende week mijn kcal maar wat omhoog gooien.
Supervixen schreef:Ik heb ook net een trailrun gelopen, maar dan van 11km. Mooie route, maar was flink pittig! Wel beloond met een mooie medaille![]()
Ik moet nu zo'n beetje gaan opletten dat ik niet teveel ga afvallen. Komende week mijn kcal maar wat omhoog gooien.