En leuk van de trails!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:De marathon van Enschede toevallig Greetje?
Supervixen schreef:Is die zandvoort circuit run niet heel saai of loop je niet alleen maar op het circuit?
Aankomende zondag ga ik een trail lopen in Eerbeek van 10km, daar hebben ze voor het eerst een trail toegevoegd aan de wedstrijd. Ben heel benieuwd.
Supervixen schreef:Ik ga daar de halve lopen en mijn trainer uit de sportschool loopt daar ook de hele.
Wat verwacht je qua eindtijd te lopen?
Supervixen schreef:3.30, mooie tijd hoor. Al begrijp ik dat dat niet je snelste tijd is. Voor gewone stervelingen is het een toptijd. Mijn trainer verwacht er ongeveer 4.20 over te doen, maar hij is dan ook al bijna 65
.
Doubtless daar kijk ik ook zo naar uit!
Doubtless schreef:En dat vind je geen goede tijd?
Vanavond met de training 9 km gelopen, ging hartstikke lekker. Ik kan niet wachten tot de klok verzet wordt en we s avonds eindelijk langer licht krijgen!
Supervixen schreef:Ik denk dat de een sneller last heeft van aftakeling en kwaaltjes dan de ander.
Hij zei nog wel dat hij normaal wat sneller loopt, maar dat hij ook een flinke griep achter de rug had waardoor zijn training anders liep dan hij wilde.
Ik denk dat de meeste mensen in hun handjes mogen knijpen als ze nog een 5km of 10km kunnen hardlopen op hun 65e. Mijn vader kan niet eens 500m wandelen door zijn reuma en die is ook 65. Ik heb de laatste tijd teveel mensen op relatief jonge leeftijd ernstig ziek zien worden.