[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mellanca

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 13:56

Mondy, ja daarom plak ik ook neppers op, om meer en vooral langere wimpers te hebben :p heb zelf normaal ook giga lange wimpers, maar heb wimper extensions gehad en die allemaal uitgetrokken inclus mijn eigen wimpers :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 14:00

Dat je neppers opplakt ivm de lengte snap ik goed, dat doe ik ook omdat mijn wimpers nagenoeg onzichtbaar zijn. :) Ik vind m bij deze dat de lengte wel kan, als de wimpers dan ook recht waren. Ze maken hier vertakkende bewegingen, beetje zoals takken aan een boom, waardoor het heel rommelig oogt, vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 14:01

Ik vind ze echt super Friem!
Balen Marlon, inderdaad re-pressen met alcohol.
Ik vind je look heel mooi Mellanca, ik vind je wimpers alleen echt niet mooi.
Ik hou niet van dat sprieterige.

Mooie look Avelien, alleen jammer van de hoek van de foto.
Die met je haar los, waarop je lacht en die iets meer van rechtvoor genomen is, is zo veel mooier.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 15:12

Haha mellanca ik snap dat je t doet om verlenging te krijgen :D Maar deze lijken mij te lang/rommelig/aanwezig voor jouw ogen.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 15:12

Haha mellanca ik snap dat je t doet om verlenging te krijgen :D Maar deze lijken mij te lang/rommelig/aanwezig voor jouw ogen.

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 15:40

Avelien je laatste look vind ik ook erg mooi! Ben het met Mondy eens.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 16:10

Ik vind je wenkbrauwen mooi geworden Friem!

Mellanca schreef:
Ik heb ook weer wat liggen prullen en dit is eruit gekomen:
[ [url=m/YRgY3W.jpg]Afbeelding[/url] ]

Goede foto's van je oog nemen is zo simpel nog niet, ik kijk steeds scheel :+

Gave look. Vind je wimpers ook erg gaaf alleen zou ik ze zelf persoonlijk niet gebruiken voor alledaags. Meer voor een avondje stappen of gek doen :D

marlonFloris schreef:
Mweh huilen dit. Heeft de verzending niet overleefd.
Kan ik die andere 3 gewoon met een make-up doekje reinigen of hoe krijg ik die poeder het beste van de rest af?
[ [url=m/rHxoeO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Balen zeg!

LadyMadonna schreef:
Vind je oogschaduw kleur heel mooi melanca, maar vind je wimpers raar? Of ligt dat aan mij?

Ik twijfel over m'n onderste wimperrand, of zou dat zijn omdat ik het niet gewend ben?[ [url=m/fxE0Ny.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7ikwXv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het kunnen. Al zou ik persoonlijk zelf niet de gehele wimperrand pakken maar tot ongeveer de helft. En ik denk dat het ook beter te beoordelen is als je een full face foto ervan zou plaatsen :) Dan is het in zijn geheel makkelijker te bekijken. (Pffft altijd lastige vragen zo hahaaha) :o

Avelienvd schreef:
Mooi juist LM

Jullie advies weer gevolgd en weer een zachte look

[ [url=m/gDizj6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FLZzY7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S9id3M.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh ik vind dit je mooi staan, kleuren passen goed bij je. Zo''n zachte look moet je vaker mee experimenteren!

Mellanca schreef:
Ladymadonna, de wimpers zijn neppers :)
Mondy, bedoel je te lang in lengte of de strip?
Avelien, erg mooie look weer, fijn zacht en open.

Heb wel een niet erg geweldige foto van de gehele look.

[ [url=m/q6s7be.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ondertussen zijn mijn brows gelukkig ook weer getrimd want hier waren ze best erg :D

Ik vind het mooi, alleen lijkt veel van je kleuren weg te vallen op de foto :( En wat een leuke hond! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 16:30

Friem, je wenkbrauwen zijn mooi geworden! Wat fijn zeg na dat lange wachten!! Ik zou het zelf ook niet doen zoals Eight zegt, maar niet omdat ik trendgevoelig ben maar de ene week vind ik mijne mooier op een andere manier dan de week daarna en dan heb ik weer een andere manier en die wissel ik om de week. Ik zou geen goede zijn voor permanent. :') _O-

Ik heb verder wel meegelezen maar niet echt input, zal vanaf hier weer actiever proberen te zijn.

De afgelopen dagen twee simpele looks gedaan. Een eergister en een vandaag maar vind het wel even verfrissend en anders.

Dit was woensdag, Colourpop I Heart This met de kleur Password uit de Urban Decay NAKED Smokey palette, op de lippen is Colourpop Dopey. Ook met foto even van de zijkant want vind m'n highlight uit het Zoeva palette zo fijn, de enige highlights die ik gebruik sinds ik de twee palettes heb.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En vandaag eigenlijk dezelfde look behalve dat ik uit de ABH Modern Renaissance de kleur Venetian Red heb gemixt met Password om te blenden, en op de lippen is Colourpop Cami.

Afbeelding
Afbeelding

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 16:38

Mag ik me weer melden? Heb een tijd geleden mij hier gemeld, helaas ging het niet zo goed met mij. Maar ben ik nu weer aan het opklimmen uit een dal.

Wat een geweldige looks komen hier langs!

Vanochtend een bestelling bij Kylie Cosmetics geplaatst. De nieuwe Velvet Liquids besteld! :)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 17:02

Mandy wat fijn dat het beter gaat dan !! Ik hoop dat je die stijgende lijn blijft houden:j

Shiz wat ben je mooi <3 heerlijke looks weer !

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 17:47

Ja de juiste wimpers vinden is zo makkelijk nog niet :+

Shizzel, mooie lipsticks!

Vandaag voor deze look gegaan, met andere wimpers *D

Afbeelding

Afbeelding

Fiorini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 22:07

Ik ben hier al heel lange een stille meelezer. Telkens opnieuw toveren jullie de mooiste make-up op jullie gezicht.
Ikzelf ben al jaren fan van Yves rocher en gebruik eigenlijk alle make-up en verzorgingsproducten van hen. De producten blijven goed, maar de foundation is niet meer wat ik zoek: te weinig dekking, vervaagt al snel.
Vandaar dat ik eens wou weten bij welke foundation jullie zweren? Zelf heb ik een gemengde huid, vooral de T-zone is snel vettig.
Laatst bijgewerkt door Fiorini op 17-03-17 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 22:09

Ik gebruik foundation van MAC en Jafra :)
Beiden erg content van.

MissHollandx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 22:53

Mellanca schreef:
Ja de juiste wimpers vinden is zo makkelijk nog niet :+

Shizzel, mooie lipsticks!

Vandaag voor deze look gegaan, met andere wimpers *D

[ [url=m/cczM7C.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/SuWNSf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie look, alleen jammer dat je de wimpers zo goed ziet. Ik gebruik zelf die van Eylure Beautygloss wimpers. Die hebben diverse types, dus voor elke gelegenheid een bepaald type. Ik heb zelf de natuurlijkste, want die vind ik zelf het mooiste en blenden meer met mijn eigen wimpers.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 08:39

Mellanca, zijn de wimpers die friemel laatst postte niks voor jou? Baby whiskies van ardell, die zijn best natuurlijk maar wel heel erg mooi :)

Wauw Shiz, die laatste look staat je zo goed! Echt heel erg mooi :) die kleuren doen zo veel voor je icm je haar

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 12:13

Ik gebruik foundation van Collistar....is wat duurder maar ik ben uiterst tevreden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 12:18

Ik praat hier ook eigenlijk veel te weinig mee maar ik gebruik foundation van Clinique. Ik heb een hele vettige huid en hoewel het langzaam iets beter wordt is Clinique, speciaal voor vette huid, de enige die na een paar uur niet gaat glijden en glimmen.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 13:25

Mooie look Shizzel, die rustige kleuren staan je hartstikke goed! :j
Mellanca, ik denk dat deze wimpers de gehele look al rustiger maken, vind dit veel netter!

Ik gebruik Maybelline Satin Liquid foundation :j Vind ik heel erg fijn om mee te werken

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 13:38

Mellanca wat maak je mooie looks zeg! Ga met de rest mee over de nepwimpers maar ik moet zelf zeggen dat ik het ook nog wel is lastig vind om wimpers te vinden die bij de look passen.

Vanavond zal ik een wat uitgebreidere reactie plaatsten, is op de computer handiger!

Vandaag een wat meer grungy look, wat inspiratie gevonden op insta :D

Afbeelding
Afbeelding

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 14:44

Stille meelezer hier en vaak al veel tips van jullie vandaan gehaald. Wat kunnen een aantal van jullie super mooi make up aanbrengen.
Ik heb ontzettend veel ge-experimenteerd met make up aan merken. Zowel dure al goedkopere. Mijn favoriete merk foundation is toch wel lancome miracle air the teint en de cushion. Kwa oogschaduws heb ik vanalles dure en goedkopere merken. Ben op dit moment ook meer bezig met highlighten en contouren super gaaf vind ik het.

En ja hieronder mijn foto dan (ahhhh durf t bijna niet haha) groen blauw gebruikt van de pallet mua glitter ball. Foundation teint idole cushion van lancome. Blush freedom bronzed professional combi blush en highlight/bronzer (kijk straks even welke). Mascara is van glam & doll catrice (mn favoriet). Lipgloss nyc liquid lipshine brighton beach peach

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door diesel83 op 18-03-17 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 14:48

Even geen tijd om op iedereen te reageren, sorry. Doe ik zsm!

Hier even een melding vanuit MAC Eindhoven:
Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 15:01

Aaah dat lijkt me echt een geweldige leuke workshop! Maar nogal uit de richting.

Diesel, leuk dat kleurgebruik, zou het wel wat met een bruinkleur uitwerken in de crease, wordt het wat minder jaren tachtig van.

Mellanca, ik zou subtielere wimpers uitkiezen. Die je wimpers meer naar voren halen ipv de boventoon voeren over de rest van je ooglook. De Whispies versies zijn daar inderdaad wel mooi voor.

Melati, gaaf dat zwart. En strak aangebracht ook, niet makkelijk met die kleur.

Mijn favoriete foundation is de Estee Lauder Double Wear stay in place. Maar dat is wel best een heftig dekkende foundation. Niet voor iedereen geschikt.

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 15:09

linoleum schreef:
Aaah dat lijkt me echt een geweldige leuke workshop! Maar nogal uit de richting.

Diesel, leuk dat kleurgebruik, zou het wel wat met een bruinkleur uitwerken in de crease, wordt het wat minder jaren tachtig van.

Mellanca, ik zou subtielere wimpers uitkiezen. Die je wimpers meer naar voren halen ipv de boventoon voeren over de rest van je ooglook. De Whispies versies zijn daar inderdaad wel mooi voor.

Melati, gaaf dat zwart. En strak aangebracht ook, niet makkelijk met die kleur.

Mijn favoriete foundation is de Estee Lauder Double Wear stay in place. Maar dat is wel best een heftig dekkende foundation. Niet voor iedereen geschikt.

Haha ik kom uit de jaren 80 :') snap wat je bedoeld tnks voor de tip ga het eens proberen :-)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 17:17

Mooi Shiz, staat je goed die rustige looks.
Beter zo mellanca, vind je deze wimpers beter staan, minder rommelig.
Gedurfd melati, maar je kan het wel hebben!

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 19:51

marlonFloris schreef:
Mweh huilen dit. Heeft de verzending niet overleefd.
Kan ik die andere 3 gewoon met een make-up doekje reinigen of hoe krijg ik die poeder het beste van de rest af?
[ [url=m/rHxoeO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je kan als het goed is als je er een foto van stuurt naar de verzender je geld terugkrijgen!