Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Goed gedaan Eloya!
Ik moet met dit weer ook wel een drempel over om naar stal te gaan, helemaal als het donker is. Maar gisteravond had ik les, dus moest ik wel. Rijbroek past alleen wat minder inmiddels, daar moet echt een riem om anders begint hij af te zakken.
Ik ben deze week weer 0,5 kilo kwijt. Gaat niet snel met een halve kilo per week, maar dat vind ik niet erg er gaat toch stukje bij beetje wat af, totaal is er nu 6 kilo af. Vanavond sushi eten. Dat wordt echt een cheat avondje, want het is met sushi wel lastig precies te bepalen hoeveel je binnen krijgt. Maar zooooo lekker
_KellyAV schreef:Ik had gister ook zo'n dag dat ik gewoon op zoek ging naar chocola. Ik was ook in de supermarkt en stond voor het chips schap, maar ik hield me sterk en niets meegenomen. Gaat m'n moeder later boodschappen doen, komt ze terug met chips...
Maar na een handje gehad te hebben was ik het ook al weer zat, en kan ik er waarschijnlijk weer even tegenaan.
Verder wilde ik eigenlijk gister middag of vanochtend naar de sportschool gaan. Maar ik was/ben zo moe dat ik mezelf gewoon even rust gun. Ik werk met slaapdiensten en gister nacht vreselijk geslapen en ik moet vanavond weer, even relaxen dus