paardrijden en overgewicht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 22:34

Veel succes femek! Het dieten kan een obsessie worden. Wees vooral gelukkig! En geniet gezond en hopelijk vliegen de kilos eraf.

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 22:43

Sluit me helemaal aan bij hierboven.

Bodypump was zoooo leuk! Maar man wat zwaar.... voel mijn spieren nu al haha

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 22:52

Lekker joh!hoe gaat het met je nieuwe aanwinst trouwens?

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 00:58

Ik ben toch gegaan... heb wel vaker pauze moeten nemen want ik was best wel benauwd. Of hyperventileren 1 van de 2 denk ik. maar idd het voelde wel goed dat ik ben geweest, thnx voor de motivatie!

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 08:57

Yess vandaag de teller op -4.7 ben echt blij!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 09:03

Goed gedaan Eloya!

Ik moet met dit weer ook wel een drempel over om naar stal te gaan, helemaal als het donker is. Maar gisteravond had ik les, dus moest ik wel. Rijbroek past alleen wat minder inmiddels, daar moet echt een riem om anders begint hij af te zakken.

Ik ben deze week weer 0,5 kilo kwijt. Gaat niet snel met een halve kilo per week, maar dat vind ik niet erg er gaat toch stukje bij beetje wat af, totaal is er nu 6 kilo af. Vanavond sushi eten. Dat wordt echt een cheat avondje, want het is met sushi wel lastig precies te bepalen hoeveel je binnen krijgt. Maar zooooo lekker :9

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 09:13

SusanH schreef:
Goed gedaan Eloya!

Ik moet met dit weer ook wel een drempel over om naar stal te gaan, helemaal als het donker is. Maar gisteravond had ik les, dus moest ik wel. Rijbroek past alleen wat minder inmiddels, daar moet echt een riem om anders begint hij af te zakken.

Ik ben deze week weer 0,5 kilo kwijt. Gaat niet snel met een halve kilo per week, maar dat vind ik niet erg er gaat toch stukje bij beetje wat af, totaal is er nu 6 kilo af. Vanavond sushi eten. Dat wordt echt een cheat avondje, want het is met sushi wel lastig precies te bepalen hoeveel je binnen krijgt. Maar zooooo lekker :9

Oooo jaloers op die sushi, en als je vandaag genoeg water drinkt zal de schade wel meevallen. Afentoe genieten moet kunnen

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 09:22

TurboTinker schreef:

Ja heel goed!!! *\o/*
En jij... kun je een beetje wennen aan het paardloos zijn...?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 11:39

Ik drink geen water, wel kruidenthee :j en ik neem er geen alcohol bij. Verder normaal eten vandaag en vanavond lekker genieten :D

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 11:47

SusanH schreef:
Ik drink geen water, wel kruidenthee :j en ik neem er geen alcohol bij. Verder normaal eten vandaag en vanavond lekker genieten :D

Kruidenthee is ook prima lijkt mij. Genieten is ook belangrijk

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 12:32

Wat Lotte doet is natuurlijk heel extreem. Dat moet je wel kunnen...
Ik weet van mezelf dat ik dat niet kan. Zo doet ieder het op zijn eigen manier :j En dat gaat het soms wat sneller en soms wat langzamer :j

Ik probeer nu goed op mijn eten te letten, maar ben vooral meer gaan bewegen :j

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 14:05

x_Irisje_x schreef:
TurboTinker schreef:

Ja heel goed!!! *\o/*
En jij... kun je een beetje wennen aan het paardloos zijn...?

Ahh fijn!

Het is een enorm gemis :(

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 22:08

Iris, ik zou het ook niet kunnen denk ik. Maar ieder heeft een andere manier.
Fijn dat het goed gaat met je nieuwe aanwinst.

Dat geloof ik helemaal turbotinker.

WATERDRINKMOMENTJE

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 22:23

Rustig hierzo!

Ik heb deze week vnl stilgestaan. Werkt niet echt motiverend voor de honger.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 22:26

Stilstaan is beter dan aankomen, probeer het juist wel als motivatie te zien om door te gaan!

Ik heb nu, na een maand geen snoep in huis, chocola geschept bij de Jamin. Af en toe mag ik dan 1 stukje, niet elke dag ofzo. Spannend weer met snoep in huis maar ik denk dat ik het wel kan, en ik haal ook niet meer, alleen dit even.

Ik ben nu bijna op 78, kan het niet heel goed zien op de weegschaal want die is niet digitaal.
Maar volgende week vrijdag wil ik precies 78 of minder natuurlijk zijn!

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 22:48

Ik probeer als ik wat eet meteen 2 glazen water te drinken. Dat helpt mij als herinnering.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 23:35

Aan water geen gebrek hier. De pannenkoeken en filmavond hebben hier niet zo best gedaan (nouja plus 0,3 so be it) maar heb wel enorme behoefte om te snaaien vandaag. Het lijkt wel of ik overal chocolade en chips vind. Moest helpen bij de gelderse en dat is vooral krokketten en patat, maar heb maar gekozen voor een bolletje ham en 1 kaas en als avondeten boerenkool. Maar ikk wil snaaaien haha. Maar doe het niet :=

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 01:16

:D

Afbeelding

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 09:20

:')

103.8 *\o/* 200 gram dr af weer. Jeej!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 09:28

Hahah jester, ik hoop het toch niet :')

Goed bezig turbotinker!

Hier zal ik ook wel wat verbranden vandaag.. Het heeft gesneeuwd en ik moet van 10 tot 17 u buiten werken :brr:

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 10:25

Hier gaat het nog steeds goed! Ga vanmiddag de verzorgster van het paard van een oud collega van mijn vader les geven. Loop ik mooi weer ongemerkt n paar km extra (in binnenbak).
Ben mij aan het orrienteren op een extra sport naast paardrijden voor ongeveer 2x per week. Bij onze sportschool is sindskort kickbox les dat lijkt mij wel wat maar is nogal prijzig..
Knap dat jullie snoep in huis kunnen halen en er zo lang mee kunnen doen! Ik haal het niet in huis (nu sowieso niet) omdat ik mijzelf er totaal niet mee vertrouw.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 10:32

Ik had gister ook zo'n dag dat ik gewoon op zoek ging naar chocola. Ik was ook in de supermarkt en stond voor het chips schap, maar ik hield me sterk en niets meegenomen. Gaat m'n moeder later boodschappen doen, komt ze terug met chips...
Maar na een handje gehad te hebben was ik het ook al weer zat, en kan ik er waarschijnlijk weer even tegenaan.

Verder wilde ik eigenlijk gister middag of vanochtend naar de sportschool gaan. Maar ik was/ben zo moe dat ik mezelf gewoon even rust gun. Ik werk met slaapdiensten en gister nacht vreselijk geslapen en ik moet vanavond weer, even relaxen dus :)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 10:34

_KellyAV schreef:
Ik had gister ook zo'n dag dat ik gewoon op zoek ging naar chocola. Ik was ook in de supermarkt en stond voor het chips schap, maar ik hield me sterk en niets meegenomen. Gaat m'n moeder later boodschappen doen, komt ze terug met chips...
Maar na een handje gehad te hebben was ik het ook al weer zat, en kan ik er waarschijnlijk weer even tegenaan.

Verder wilde ik eigenlijk gister middag of vanochtend naar de sportschool gaan. Maar ik was/ben zo moe dat ik mezelf gewoon even rust gun. Ik werk met slaapdiensten en gister nacht vreselijk geslapen en ik moet vanavond weer, even relaxen dus :)

Dat is niet erg toch?! Slapen is ook super belangrijk zeker als je probeert af te vallen. Knap dat je het met 1 handje hebt gestopt! Ik merk dat ik het eigenlijk niet eens mis en als mijn familie nu bv een kiekje neemt dan vind ik dat niet erg meer.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 10:56

Ja achteraf baal ik wel een beetje van het snoep.. ik kan er wel afblijven maar het spookt wel steeds door mijn hoofd haha. Maar dan weet ik dat voor de volgende keer en hou ik het hier bij!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 11:08

LilChar schreef:
Ja achteraf baal ik wel een beetje van het snoep.. ik kan er wel afblijven maar het spookt wel steeds door mijn hoofd haha. Maar dan weet ik dat voor de volgende keer en hou ik het hier bij!

Toch dapper en weetje het spoken is nog niet zo erg