Bevalt tot nu toe heel goed.
Heb hem wel een tintje donkerder, NW20, maar die is nog steeds lichter dan mijn foundation in NW15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liselot schreef:Voor mij gevoel is hier idd iedereen welkom die de passie voor make up deelt
Net bij de douglas geweest voor foundation, clinique (mijn favo merk) kon niet licht genoeg. Heb er nu eentje op gekregen van benefit, de hello flawless oxygen wow in ivory. Die lijkt wel heel mooi te zijn en sluit mooi aan bij mijn hals.
Ken het merk niet, zijn hier mensen met ervaringen?
Damned schreef:Mooi hoor Eline! Je draagt niet veel deze kleur lippenstift he (of je maakt er toch geen foto's van haha) maarh hij staat je wel goed!
Nathalie18x schreef:Ik zal ook weer eens wat posten. Een paar pagina's terug werd er gesproken over een harde kern. Persoonlijk vind ik dat wel meevallen . Tuurlijk zijn er mensen die wat vaker reageren, maar het topic is ook toegankelijk voor mensen die misschien maar 1 of 2 keer iets posten en dat vind ik heel fijn!
nu on topic; wie heeft de gouden tip voor een net lijntje boven de ogen? Ik heb echt al zoveel geprobeerd maar ik kan het gewoon niet volgens mij. Telkens is het lijntje niet strak genoeg of is de ene helft dikker dan de ander. Ik heb oa liquid liner en oogpotloden geprobeerd.