[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 11:47

sterreke98 schreef:
Gaaf man! Ook super subtiel! Hoeveel mm heb je? Nu wil ik t ook haha. Alleen nog even kijken hoe ik t verberg met werk enzo :')

Oh ik zou echt niet weten hoeveel mm ik heb, zal even kijken of ik erachter kan komen haha! :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 08:52

meisje_ schreef:
sterreke98 schreef:
Ooh ik heb al wel zo'n vermoeden wat je zou kunnen bedoelen :') Nothanks haha. Ik hou het wel op het zichtbare ijzerwerk voorlopig _O-

Een MD stoer hoor! Waar laat je m zetten?

Ik wil hem op/boven mn rechterborst. In t midden is ook gaaf maar dat zie je teveel met werk.
Als jullie nog tips hebben mbt het verzorgen zodat ie niet te snel uitgroeien!

Ik bedoelde echt in de wangen met smiley haha

Ik heb twee MDs, de ene is na anderhalf jaar uitgegroeid, de tweede zit nu dik twee jaar en zit nog steeds. Ik heb ze onder mijn sleutelbeen links. Degene die er nog zit is in een kuiltje gezet zonder bot eronder. Dat heeft geholpen, de tweede zat iets meer richting borstbeen waardoor ik daar iets meer huidspanning heb en volgens mn piercer groeien ze dan sneller uit.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 19:28

Naast dat ik altijd al een helix wil, wil ik ook best een tijdje al een neuspiercing. Na wat gephotoshop (en snapchatfilters :')) er achter gekomen dat ik een septum nog geen eens zo heeel gek vindt staan. Maar wat vinden jullie? (en ja, er zit een verdwaalde neuspiercing in mijn haar, dat soort neuspiercing stond me niet zo goed).
Afbeelding

* let aub niet op de lading pukkels en de makeup, geen idee wat ik toen dacht *

Oh en wat is een normale prijs voor een septum?

tofferuiter

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 18:17

Mij lijkt een tongpiercing onwijs leuk, maar denk dat ik daar een beetje te "netjes" voor ben haha

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 18:25

deksel schreef:
Naast dat ik altijd al een helix wil, wil ik ook best een tijdje al een neuspiercing. Na wat gephotoshop (en snapchatfilters :')) er achter gekomen dat ik een septum nog geen eens zo heeel gek vindt staan. Maar wat vinden jullie? (en ja, er zit een verdwaalde neuspiercing in mijn haar, dat soort neuspiercing stond me niet zo goed).
[ [url=m/XgQDur.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er leuk uit!

Zo'n haarpiercing wil ik ook wel! _O-

Qua prijs zul je moeten denken zo rond de 40€. Dat is de prijs bij de meeste piercers :)

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 10:08

Pepperrr schreef:
deksel schreef:
[ [url=m/XgQDur.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er leuk uit!

Zo'n haarpiercing wil ik ook wel! _O-

Qua prijs zul je moeten denken zo rond de 40€. Dat is de prijs bij de meeste piercers :)

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:29

Ik zit er over te denken om een smiley piercing te nemen. Zijn er hier mensen die 'm hebben? Hoe is de ervaring kwa genezing en het zetten? Ik heb zelf in December een tongpiercing laten zetten en vond de genezing een hell! Dus als die smiley ook zo is, is mijn keuze snel gemaakt haha!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:30

Smiley stelt niks voor, dat fliebertje heeft geen zenuwen. Maar hij is wel slecht voor je tanden, ik heb hem heel af en toe nog in maar vaker niet dan wel.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:39

Ladyloe schreef:
Ik zit er over te denken om een smiley piercing te nemen. Zijn er hier mensen die 'm hebben? Hoe is de ervaring kwa genezing en het zetten? Ik heb zelf in December een tongpiercing laten zetten en vond de genezing een hell! Dus als die smiley ook zo is, is mijn keuze snel gemaakt haha!

Heb zelf een tongpiercing en een smiley piercing, en ik kan zeggen dat een smileypiercing heel anders is met de genezen dan een tongpiercing. Ik voelde niks van het zetten en heb er ook absoluut geen last van gehad erna. Beetje wennen in het begin met eten maar that's it ;)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:46

Ik denk ook over een smiley na. Zolang je een goede maat sierraad hebt, moet het minimaal zijn dat het je tanden beschadigd zegt mijn piercster.
Tong vond ik de eerste week vervelend maar erna nooit last van gehad.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:54

Ja dat is inderdaad ook 1 van de redenen waarom ik twijfel. M'n tanden, en ik ben al zo bang van de tandarts haha!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 22:19

BiBiQ schreef:
Ik denk ook over een smiley na. Zolang je een goede maat sierraad hebt, moet het minimaal zijn dat het je tanden beschadigd zegt mijn piercster.
Tong vond ik de eerste week vervelend maar erna nooit last van gehad.

Je piercer zit er naast. Of je moet echt heel veel tandvlees en kleine voortandjes hebben. Maar dan nog is minimale beschadiging ook beschadiging.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 22:25

Nou tot nu toe gaan al mijn piercings via haar goed en heeft ze altijd gelijk. Zelf heeft ze al jaren een smiley en nergens geen last van en nooit klachten of commentaar van haar tandarts.

Beetje vreemde reactie vind ik het van je.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 11:58

Je kunt ook gewoon een plastic of bioplast sieraadje nemen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 15:58

Ik heb geen last van mijn smiley en geen beschadigde tanden. Heb hem nu bijna 2 jaar. :)

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 16:15

Smiley is met een mooi gebit gaaf!

Ik twijfel of ik een inner conch wil laten zetten, ik vind hem alleen met een ringetje mooi namelijk. Is het mogelijk (en aan te raden) om die met een ringetje te zetten ipv staafje? En is die vaak 1,2 of 1,6?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 16:52

Ik zou beginnen met een staafje en hem dan na een tijdje vervangen door een ringetje. Dat is voor het genezingsproces wat fijner.

Ik heb net een neuspiercing laten zetten. Dat is best een venijnige steek zeg! En het voelt zo vreemd :')

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 17:23

Ikwashier schreef:
Smiley is met een mooi gebit gaaf!

Ik twijfel of ik een inner conch wil laten zetten, ik vind hem alleen met een ringetje mooi namelijk. Is het mogelijk (en aan te raden) om die met een ringetje te zetten ipv staafje? En is die vaak 1,2 of 1,6?

mijn inner conch was gezet met een ringetje op 1.6 :) voor mij ging dat prima qua genezing.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 07:45

Mijn conch heb ik met staafje laten zetten maar ook met de intentie dat ik een staafje wilde.

Mijne was echter zo braaf dat ik na 3 mnd al kon wisselen en ik wissel nu ook regelmatig tussen staafje en ringetje.

Ik heb 1.2mm foto's staan wel in het topic.

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 08:14

Die van mij is ook met een staafje gezet, ik wou uiteindelijk ook een ringetje. Na 7 maanden bij de piercer laten wisselen. Ik heb ook wel eens foto's gepost in dit topic.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 08:15

BiBiQ schreef:
Nou tot nu toe gaan al mijn piercings via haar goed en heeft ze altijd gelijk. Zelf heeft ze al jaren een smiley en nergens geen last van en nooit klachten of commentaar van haar tandarts.

Ik ben een heel vreemd persoon.

Maar daarnaast schraapt zo'n piercing over je voortanden. Of je moet bioplast nemen maar dat vond ik niet mooi.

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 08:57

lieveli schreef:
BiBiQ schreef:

Ik ben een heel vreemd persoon.

Maar daarnaast schraapt zo'n piercing over je voortanden. Of je moet bioplast nemen maar dat vond ik niet mooi.

O:)

Mijn schoonvader is tandarts en die heeft al heel veel ellende met smileys gezien.... het hoeft niet, maar de kans is er zeker... als ik er eentje neem wil hij me niet meer in de stoel hebben iig.....
glazuurschade zie je soms later pas, maar ieder zijn ding natuurlijk ik houd niemand tegen, vind het een hele gave piercing dus als je de gok wil nemen vooral doen. Zoals overal over heeft iedereen er zijn eigen mening over en ervaring mee....

en ach ja vreemde mensen.... wat is normaal?? :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 09:11

Sh*tzooi dit is al de vierde keer dat ik een duurder tongpiercingbolletje heb opgevroten :\

Ben het zat, ik ga mijn werk afbellen en de rest van de dag met een vergiet op de wc zitten.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 09:28

Mars schreef:
Sh*tzooi dit is al de vierde keer dat ik een duurder tongpiercingbolletje heb opgevroten :\

Ben het zat, ik ga mijn werk afbellen en de rest van de dag met een vergiet op de wc zitten.

Niet vergeten om eerst langs de drogist te rijden voor een paar van die tubes Microlax.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 19:15

Mijn inner conch is met staafje van 1,6 mm gezet.
Was laatst flink ontstoken (spontaan bloeden en pus) moest hem er van de huisarts uithalen -O-

Eigenwijze ik :D piercer zei dat hij er juist niet uit mocht. Ik heb hem gewoon met tea tree olie behandeld en hij is weer mooi rustig(er) nu. Alleen wat wildvlees, maar dat ga ik weg laten halen zodra hij genezen is