sterreke98 schreef:Gaaf man! Ook super subtiel! Hoeveel mm heb je? Nu wil ik t ook haha. Alleen nog even kijken hoe ik t verberg met werk enzo
Oh ik zou echt niet weten hoeveel mm ik heb, zal even kijken of ik erachter kan komen haha!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meisje_ schreef:sterreke98 schreef:Ooh ik heb al wel zo'n vermoeden wat je zou kunnen bedoelenNothanks haha. Ik hou het wel op het zichtbare ijzerwerk voorlopig
![]()
Een MD stoer hoor! Waar laat je m zetten?
Ik wil hem op/boven mn rechterborst. In t midden is ook gaaf maar dat zie je teveel met werk.
Als jullie nog tips hebben mbt het verzorgen zodat ie niet te snel uitgroeien!
Ik bedoelde echt in de wangen met smiley haha
deksel schreef:Naast dat ik altijd al een helix wil, wil ik ook best een tijdje al een neuspiercing. Na wat gephotoshop (en snapchatfilters) er achter gekomen dat ik een septum nog geen eens zo heeel gek vindt staan. Maar wat vinden jullie? (en ja, er zit een verdwaalde neuspiercing in mijn haar, dat soort neuspiercing stond me niet zo goed).
[ [url=m/XgQDur.jpg]Afbeelding[/url] ]
* let aub niet op de lading pukkels en de makeup, geen idee wat ik toen dacht *
Oh en wat is een normale prijs voor een septum?
Pepperrr schreef:deksel schreef:Naast dat ik altijd al een helix wil, wil ik ook best een tijdje al een neuspiercing. Na wat gephotoshop (en snapchatfilters) er achter gekomen dat ik een septum nog geen eens zo heeel gek vindt staan. Maar wat vinden jullie? (en ja, er zit een verdwaalde neuspiercing in mijn haar, dat soort neuspiercing stond me niet zo goed).
[ [url=m/XgQDur.jpg]Afbeelding[/url] ]
* let aub niet op de lading pukkels en de makeup, geen idee wat ik toen dacht *
Oh en wat is een normale prijs voor een septum?
Ziet er leuk uit!
Zo'n haarpiercing wil ik ook wel!![]()
Qua prijs zul je moeten denken zo rond de 40€. Dat is de prijs bij de meeste piercers
Ladyloe schreef:Ik zit er over te denken om een smiley piercing te nemen. Zijn er hier mensen die 'm hebben? Hoe is de ervaring kwa genezing en het zetten? Ik heb zelf in December een tongpiercing laten zetten en vond de genezing een hell! Dus als die smiley ook zo is, is mijn keuze snel gemaakt haha!
BiBiQ schreef:Ik denk ook over een smiley na. Zolang je een goede maat sierraad hebt, moet het minimaal zijn dat het je tanden beschadigd zegt mijn piercster.
Tong vond ik de eerste week vervelend maar erna nooit last van gehad.
Ikwashier schreef:Smiley is met een mooi gebit gaaf!
Ik twijfel of ik een inner conch wil laten zetten, ik vind hem alleen met een ringetje mooi namelijk. Is het mogelijk (en aan te raden) om die met een ringetje te zetten ipv staafje? En is die vaak 1,2 of 1,6?
BiBiQ schreef:Nou tot nu toe gaan al mijn piercings via haar goed en heeft ze altijd gelijk. Zelf heeft ze al jaren een smiley en nergens geen last van en nooit klachten of commentaar van haar tandarts.
Beetje vreemde reactie vind ik het van je.
lieveli schreef:BiBiQ schreef:Nou tot nu toe gaan al mijn piercings via haar goed en heeft ze altijd gelijk. Zelf heeft ze al jaren een smiley en nergens geen last van en nooit klachten of commentaar van haar tandarts.
Beetje vreemde reactie vind ik het van je.
Ik ben een heel vreemd persoon.
Maar daarnaast schraapt zo'n piercing over je voortanden. Of je moet bioplast nemen maar dat vond ik niet mooi.