Maanlicht netjes! ik ben 'vet' jaloers

Heerlijk voor de tv en ook nog eens nuttig zijn!
Ik ben vorige week gezakt voor theorie van de auto , 2 domme foutjes teveel. In de winkel troostvoer geshopt , kwam de winkel uit met zak worteltjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:Moet zeggen dat ik je best mager vindt op die laatste foto maanlicht, (tweede eigenlijk ook al, maar daar zie je er nog 'gezond' uit imo), je ribben zijn zo ontzettend zichtbaar..
Maargoed, dat is mijn mening. Niet nodig om er weer een discussie voor op te starten.
Ik heb vandaag de hele dag rondgerend in de ikea en in heerlen en thuis haha
Maanlicht schreef:Dank je wel! Ik ben jaloers op hoe ver jij kunt fietsen.
Ik ben op het moment echt a-sportief en dat voelt niet prettig.
Gelukkig kan ik weer 1 keer per week een half uurtje paardrijden, maar dan ben ik echt bekaf.
Vrijdag heb ik trouwens een afspraak bij de sportarts. Dan kom ik er misschien eindelijk eens achter wat er met me aan de hand is.
Maanlicht schreef:Is een lang verhaal, het komt er op neer dat ik een hardloopblessure (shin splint) heb gehad omdat ik (waarschijnlijk) te fanatiek ben gaan lopen. Dit was in augustus geconstateerd. Daarvoor ben ik naar de fysio geweest die het niet beter kreeg. Ik kon toen nauwelijks lopen en hij heeft me snel naar de huisarts gestuurd omdat het erger was dan die blessure alleen. De huisarts heeft een bloedtest gedaan waar niets uitkwam, vervolgens ben ik doorgestuurd naar een neuroloog, die ook weer testen heeft gedaan, weer niets. vervolgens doorgestuurd naar een andere neuroloog in een ander ziekenhuis, weer testen laten doen en weer niets. Daar is geconstateerd dat het geen spierziekte is. Weer naar de huisarts geweest en een bloeddrukmeting laten doen, daar kwam ook niets uit. Ik denk zelf aan chronisch compartiment syndroom, dit houdt in dat door sporten je spieren zijn gegroeid, maar het (onrekbare) vlies om je spieren niet mee is gegroeid. Hierdoor knelt de boel af. Ik hoop dat de sportarts mij hier meer over kan vertellen.
Ik loop hier dus al vanaf augustus mee. Is ook een van de redenen geweest om te gaan afvallen, omdat ik me heel lamlendig voelde en niets kon.
Dank jullie wel! Vind ik heel fijn om te horen