[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 12:26

Hoe oud is die tattoo? :)

langua

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 13:39

Mijne? Oef... euh zo'n 8 jaar.... gok ik

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 14:59

Ik kan niet wachten tot ik ook weer eentje mag laten zetten.
De nieuwe zal de naam van mijn kindje worden, dat in juli eerst maar eens op de wereld moet komen :D

Voorlopig hou ik het dus bij ontwerpjes zoeken en beslissen of ik nu wel of niet voor kleur ga gaan.

wildwestwill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 15:05

Afbeelding

mijn hondje altijd bij me

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 15:13

Oef.. die vind ik wel heel slecht gezet.. :=

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 15:20

Dat vind ik nu ook niet de beste tattoo overgenomen van een foto :\

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 15:30

Ik vind het hondje van de foto wel heel erg schattig! Voor de rest eh.. Kan beter ja.

Ik heb inmiddels reactie van black bear ink en donderdag een afspraak plannen voor de schetsen. Want nu vieren zij carnaval :') like them already

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 15:36

Hondje is niet zo mooi gezet nee.
Kan iig veel mooier.
Als je er zelf tevreden mee bent is het prima toch.

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 18:19

Hi, mag ik soms een vraag stellen? :D

In november een tattoo laten zetten op mijn schouder en nu terug een ontwerp laten uittekenen voor een 2e..
de plek waar die zou moeten komen is op mijn voet, aan de 'schuine zijde'.

Ik hoor van mensen dat dit enorm veel pijn doet, klopt dit?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 18:27

Dat zijn vragen die zo enorm veel gesteld worden. En het antwoord is praktisch altijd hetzelfde, ja het doet pijn (en ook daar geld, niet voor iedereen en het ligt aan de plek) maar de pijn verschilt per persoon. En al zou het voor iedereen hetzelfde zijn, houd dat je tegen de tattoo niet te nemen op die plek?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 18:31

Pijn is persoonlijk, dat het pijn zal doen staat buiten discussie (je huid wordt nu eenmaal doorboort voor 100'n a 1000'en keren, dat voel je hoe dan ook.) , hoeveel kan niemand je op voorhand vertellen.

Tattoo van het hondje ... Ehm, ik persoonlijk zou er niet zo bij mee zijn maar da's smaak. :) Als jij maar tevreden bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 18:33

Ik zou bij die hond mijn geld terug eisen, zonde zeg :(:)

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 18:35

Ik weet dat de pijngrens bij iedereen anders is hoor, maar hoor van zeggen dat dit 1 vd pijnelijkste plek is vanwege weinig vet en dicht op bot.

De pijn gaat wel niet de plek beslissen, dus houd mij niet tegen :p

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 18:37

Ik vind stukken dicht op bot juist minder pijnlijk. Dus ook dat is niet voor iedereen hetzelfde.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 18:38

Naja de ene vond een sternum kietelen en de ander ging door een hel, ik zou er niet teveel naar luisteren en je gewoon op het ergste voorbereiden. Dan valt het altijd mee :P

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 21:25

het idee van dat hondje vind ik leuk maar oei die is slecht gezet zeg. ben je bij een bekende shop geweest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:16

Vragen hoe veel pijn een tattoo doet vind ik altijd zo'n dooddoener :o Ja, het doet zeer, want het zijn naalden die je lichaam in gaan. Het verschil tussen ondragelijk veel pijn hebben en een beetje een irritant gevoel is zó persoonlijk... Ik lag voor mijn binnenkant bovenarm nog redelijk relaxed. Het deed zeer maar het was vol te houden zo lang we af en toe even pauze deden. Naast mij werd een gozer getattoeerd op dezelfde plek en die lag letterlijk te schreeuwen, twee uur lang. Niemand kan aan jou vertellen hoe veel pijn het wel of niet gaat doen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:18

Inderdaad, ik wacht t maar gewoon af. Voor die van mij staat 2 en een half uur ingepland, daar vrees ik meer voor. Maar ach, het is ook een middelgrote tattoo :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:37

Emmaa_ schreef:
Vragen hoe veel pijn een tattoo doet vind ik altijd zo'n dooddoener :o Ja, het doet zeer, want het zijn naalden die je lichaam in gaan. Het verschil tussen ondragelijk veel pijn hebben en een beetje een irritant gevoel is zó persoonlijk... Ik lag voor mijn binnenkant bovenarm nog redelijk relaxed. Het deed zeer maar het was vol te houden zo lang we af en toe even pauze deden. Naast mij werd een gozer getattoeerd op dezelfde plek en die lag letterlijk te schreeuwen, twee uur lang. Niemand kan aan jou vertellen hoe veel pijn het wel of niet gaat doen.

Dit! Het ligt echt aan je eigen pijngrens, hoe je je opstelt t.o.v. pijn, de plek, of het shading of lijnwerk is enzovoort... Het is echt zo verschillend per persoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:40

En per tattoo dus ook! Ben echt benieuwd naar de pijn en uberhaupt het gevoel. Heb er echt zin in _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:49

Drunksheep schreef:
Emmaa_ schreef:

Dit! Het ligt echt aan je eigen pijngrens, hoe je je opstelt t.o.v. pijn, de plek, of het shading of lijnwerk is enzovoort... Het is echt zo verschillend per persoon.

Precies. En ook daar heb je weer mensen die shading of kleuren prettig vinden en lijnen de hell, en andersom. De handigheid van je artist speelt ook nog een rol, en ga zo maar door.

De enige tip die ik kan geven is communiceren met je artist over hoe veel pijn het doet. Voor mijn rug zat ik eerst rechtop in een bureaustoel, en na vijf minuten trok ik dat gewoon niet meer. Dat zei ik, en toen ben ik gewoon gaan liggen. Voor olifant Henk zat ik eerst ook rechtop, na een tijdje vond ik dat niet zo prettig meer, dus heb ik gevraagd of de stoel plat mocht. Niet op je tanden bijten als je het idee hebt dat er een factor is die je pijn kan verminderen of weghalen, gewoon zeggen.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:26

Even een vraagje;

Mijn tattoo geneest dit keer heel anders.. het ingekleurde gedeelte heeft zojuist als een heel vel losgelaten.. (zat ook nog een stukje normaal vel bij)
heb nooit gekrabt oid. En er is ook nooit een korstje op gekomen ( de zwarte lijntjes er naast wel)

Nou heb ik nog nooit eerder een tattoo met kleur gehad, maar volgens mij is dit niet normaal toch? :o

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:30

Was bij mij ook, niets aan de hand bij mij.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 23:34

Klinkt wel normaal hoor. :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 08:44

Ik bedacht me net iets.. Ik wil graag binnenkort (na sparen) een tattoo laten zetten van mijn paard die ik nu 9 jaar verzorg. Hij heeft zo'n speciale plek in mijn hart. Nu vind ik zoiets echt prachtig:
Afbeelding
Maar dan wel van mijn eigen paard een silhouet.
Of zoiets met watercolour:
Afbeelding

Nu is hij nog getatoeëerd op zijn tong en wilde ik dat nummer er ook graag bij laten plaatsen.
Maar zou het niet mooier zijn alleen dat nummer te tatoeëren? Dat niemand eigenlijk ziet wat het betekent.. Wat zouden jullie doen? Combinatie? Of alleen zijn nummer?
Ik moet nog even flink sparen dus toch heb nog tijd om er over na te denken. Eerst maar eens kijken of ik het nummer vanmiddag kan aflezen van zijn tong, anders paspoort opzoeken.

Ohja, en op welke plek? Bovenarm? Schouderblad? Tussen schouderbladen? Help! :')