Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Vragen hoe veel pijn een tattoo doet vind ik altijd zo'n dooddoenerJa, het doet zeer, want het zijn naalden die je lichaam in gaan. Het verschil tussen ondragelijk veel pijn hebben en een beetje een irritant gevoel is zó persoonlijk... Ik lag voor mijn binnenkant bovenarm nog redelijk relaxed. Het deed zeer maar het was vol te houden zo lang we af en toe even pauze deden. Naast mij werd een gozer getattoeerd op dezelfde plek en die lag letterlijk te schreeuwen, twee uur lang. Niemand kan aan jou vertellen hoe veel pijn het wel of niet gaat doen.
Drunksheep schreef:Emmaa_ schreef:Vragen hoe veel pijn een tattoo doet vind ik altijd zo'n dooddoenerJa, het doet zeer, want het zijn naalden die je lichaam in gaan. Het verschil tussen ondragelijk veel pijn hebben en een beetje een irritant gevoel is zó persoonlijk... Ik lag voor mijn binnenkant bovenarm nog redelijk relaxed. Het deed zeer maar het was vol te houden zo lang we af en toe even pauze deden. Naast mij werd een gozer getattoeerd op dezelfde plek en die lag letterlijk te schreeuwen, twee uur lang. Niemand kan aan jou vertellen hoe veel pijn het wel of niet gaat doen.
Dit! Het ligt echt aan je eigen pijngrens, hoe je je opstelt t.o.v. pijn, de plek, of het shading of lijnwerk is enzovoort... Het is echt zo verschillend per persoon.