Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maris89

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 10:24

Ohh leuk. Een hoop nieuwe erbij. Welkom!

Ik mag er straks voor het eerst aan geloven. Om 10:30 een afspraak met een instructeur. Spannend!

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 10:31

Welkom alle nieuwen!

Ik heb een paar maanden terug mijn paard moeten verkopen en als vervanging van de tijdsbesteding ben ik in eerste instantie gaan fitnessen... :D

Gianti de politieconditie app is een goede app voor hardlopen icm uithoudingsvermogen. De app bereidt je voor op de sporttest van de politieacademie maar is ook gewoon bruikbaar voor jezelf :j

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 10:35

Welkom nieuwe mensen! :)
Mijn knieën zijn ook niet helemaal in orde, om dan de 'trend' maar te volgen hier. Ben twee keer onderuitgegaan met mijn paard een paar jaar terug, links en rechts. Daarbij een goeie klap gehad op mijn enkels en knieën. Heb er verder bijna nooit last van, merk wel dat ze wat te bewegelijk zijn. En als ik echt veel inspanning heb gehad op mijn knieën doen ze wel pijn. Mijn enkels hetzelfde verhaal, ik kan alleen niet goed meer schaatsen en wil nog wel eens vaker door mijn enkel gaan. Maar ook als ik door mijn enkel ga, heb ik daar eigenlijk geen last van.

Gaan jullie me aanmoedigen? Ik wil aan het eind van deze week onder de 80 kilo zitten. Mijn weegschaal zegt dat het me gaat lukken *\o/* Donderdag wordt wel een moeilijk avondje, stapavondje met de meiden, maar ik ga mezelf bedwingen tot twee wijntjes!

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 11:03

Heel veel succes deze week Russel!

Na hoelang eigenlijk merkten jullie de resultaten? Ik ben nogal ongeduldig en merk dat als ik niet snel resultaat merk gauw opgeef. Dat wil ik nu voorkomen en door te zetten. Pff ben zo benieuwd straks hoe het is onder begeleiding. Bij fit for free deed ik maar wat :').

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 11:46

Ik denk als je eerst maar wat deed en nu begeleiding gaat krijgen dat je snel verbetering gaat merken! Voordat ik begeleid heb gesport, maakte ik veel fouten in oefeningen waardoor ik mezelf het er toch gemakkelijk van afbracht.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 11:49

Onder begeleiding zie je na maand wel verschil hoor :)

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 11:53

Welkom nieuwelingen :) Hoe meer zielen hoe meer vreugde en vooral veel aanmoedigingen haha.

Afgelopen weekend helaas wat verjaardagen en een hightea gehad en dus de nodige calorieeen naar binnen gekregen. Merk het nu aan mijn buik/darmen dat deze het nu wel welletjes vinden en behoefte hebben aan healthy food :')
Vanavond weer Club Power...hopelijk kom ik nog in beweging van al dat eten :P

Heel veel succes Russel!!! Het gaat je lukken!! Nog een heeeel klein beetje :D :D :D

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 12:50

Succes russel!

Hoe was t vandaag met de instructeur maris?

Ik ben net terug maar merkte dat mn lichaam zo moe was.
Kwam bijna niet vooruit. Wel training afgemaakt en zit nu uitgeteld op de bank. Nog nooit gehad. Krijg mezelf bijna niet van de bank af meer.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 12:51

Maris89 schreef:
Heel veel succes deze week Russel!

Na hoelang eigenlijk merkten jullie de resultaten? Ik ben nogal ongeduldig en merk dat als ik niet snel resultaat merk gauw opgeef. Dat wil ik nu voorkomen en door te zetten. Pff ben zo benieuwd straks hoe het is onder begeleiding. Bij fit for free deed ik maar wat :').

Ik ken je probleem! Ik ben nu 3 weken weer aan het sporten (3x in de week) en merk nu al een klein beetje resultaat. Vorige week was ik bijna een kg afgevallen en ik voel mn triceps als ik ze aan span!

Ik had vanochtend echt 0.0 motivatie en zin om te gaan sporten. Was op de weegschaal gaan staan en zag dat die kg van vorige week er weer bijna helemaal bij zat door dat gesnaai afgelopen weekend :( heb mezelf toch maar een schop onder mn kont gegeven en ben gegaan.
Lesje bodypump gedaan en daarna nog 2 km geroeid :) nu ben ik weer blij dat ik toch ben gegaan.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 15:33

mijn nieuwe schema is binnen... dat wordt killingggggg :):) :):)

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 17:14

Hoe ziet je schema er uit Gianti?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 17:18

Ik ben weer terug van 3 weken vakantie :) :) Dus moet mezelf weer even aanslingeren en naar de sportschool schoppen deze week :D

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 17:35

Lekker hoor, 3 weken op vakantie geweest! Waar ben je naartoe gegaan?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 17:38

Nou ben 2 weken weggeweest hoor..... maar de dagen ervoor en erna waren nogal hectisch. 3 weken vrij van werk zeg maar.
Lekker naar Curacao <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 17:40

Ohh zou ik ook graag heen willen!!!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 18:04

O lekker zeg! Wil ik ook wel heen...:-) heb je een leuke vakantie gehad?

Ik zit klaar om zo te gaan sporten, ben nu mijn bakje yoghurt aan het op eten maar ik heb totaal geen zin. Maandagmiddag ben ik gewoon zo lui en moe :o en heb zin in allerlei slechte snacks.
Mn vaste maatje heeft weer afgezegd ( is al ruim een maand niet geweest) en gelukkig heb ik 1 andere meid weten te strikken om mee te gaan anders had ik vandaag geen discipline denk ik ;(

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 18:22

Lekker hoor manzano! Zou ik ook nog wel een keer naartoe willen!

Ik had vanochtend precies hetzelfde elmira. Toen ik er eenmaal was en bezig was was ik toch blij dat ik gegaan ben. Zit nu met een zelfvoldaan gevoel op de bank dat ik tóch ben gegaan in plaats van in bed te blijven liggen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 18:25

Ja was heerlijk!!!! Nu wel een enorme jetlag haha, dus opstarten (ook qua werk) gaat wat langzaam :D

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 18:27

Ik herken de jetlag haha. Afgelopen jaar naar de Dominicaanse Republiek geweest en de jetlag toen we daar waren viel reuze mee maar toen we weer terug in Nederland waren had ik het ook zwaar inderdaad! Even paar dagen rustig aan doen dan :)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 19:29

Heerlijk zeg wil k ook eens heen.

Hier ook Dominicaanse geweest heen geen last terugook idd maar meteen zelf terug in je riyme komen met opstaan

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 19:33

Klopt dat je er heen geen tot veel minder last van hebt. Sta idd braaf vroeg op en normale tijd naar bed. Nou ja, gaat wel weer over. Vandaag al veel beter.

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 20:47

Goed dat je toch bent gegaan JTM!

Manzano, lekker zeg op vakantie naar Curacao! Zal idd wel even wennen zijn zeg :)

Nou ik ben helemaal afgemat haha! 10 min gefiets, 15 min crosstrainen en daarna alle grote spiergroepen meegepakt. Daarna nog een kwartier crosstrainen.

Ik kon wel slapen toen ik thuis kwam haha! Woensdag ga ik meedoen met een body pump les! Heb er helemaal zin in :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 22:20

Klinkt alsof je lekker gesport hebt!

Ik ben net terug van lesje bp. Vaste lesgeefster was ziek en we kregen nu les van iemand die het al jaren niet echt fanatiek meer gedaan heeft. We hadden ook een andere gedaan dan die we normaal doen. Eentje van 2 jaar terug geloof ik! was voor de afwisseling wel heel leuk.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 22:58

Vandaag naar de sportschool geweest.
Heb bij de tuinen 14 dagen teatox gehaald.
Morgen beginnen.
Maak foto's morgenochtend van mijn buik, en meet alles op.
Vinden jullie het leuk om na 14 dagen een before and after foto te zien?
+ nog groene thee gehaald bij de tuinen (pure)
Hier ga ik 4 tot 5 koppen per dag van drinken. (1 kop is ongeveer 250ml)
En wil nog elke dag een halve liter water erbij drinken.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 22:59

Afbeelding

Goede top voor mij. :')