Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Askja schreef:Tja, complotdenken ...
Anoniem schreef:MarcoBorsato schreef:Jij bent ècht niet de persoon om anderen terecht te wijzen.
Nee, dat ben jij toch!
Want iedere derde post die ik van jou lees ben je weer druk aan het tem-en.
Zelfs op onrechtmatige handelingen mag geen kritiek gegeven worden.
Integriteit is ver te zoeken.
Lekker selectief discussiëren op deze manier
Alles wat niet in het straatje past, komt het mamatopic-vriendenclubje op af om te bashen.
Anoniem schreef:Ik vind het wel een beetje raar dat het lijkt alsof antibiotica kuren, buisjes, operatieve ingrepen voor het verwijderen van neus- en keel amandelen, pufjes, overprikkeling, chronische verkoudheid, excessief huilen enz als heel normaal wordt gezien.
Het hoort erbij of zoiets?
Maar misschien ben ik daarin wat ouderwets en is dat de nieuwe norm?
Ik doe niet boos hoor Marco, ik geef alleen maar weerwoord. Dat heb je waarschijnlijk fout geïnterpreteerd.
Anoniem schreef:quera schreef:Maar wie horen er bij dat groepje dan?
Lees jij de mama-topics nooit?
Anoniem schreef:Ik vind het wel een beetje raar dat het lijkt alsof antibiotica kuren, buisjes, operatieve ingrepen voor het verwijderen van neus- en keel amandelen, pufjes, overprikkeling, chronische verkoudheid, excessief huilen enz als heel normaal wordt gezien.
Ik doe niet boos hoor Marco, ik geef alleen maar weerwoord. Dat heb je waarschijnlijk fout geïnterpreteerd.
MarcoBorsato schreef:Ik denk dat sommige mensen een leven hebben en geen topics lezen waar ze niet reageren.
[naam] schreef:Ik vind het wel een beetje raar dat het lijkt alsof antibiotica kuren, buisjes, operatieve ingrepen voor het verwijderen van neus- en keel amandelen, pufjes, overprikkeling, chronische verkoudheid, excessief huilen enz als heel normaal wordt gezien.
Nou je bent aardig in de mineur, je komt een week later ineens klagen terwijl je ook gewoon had kunnen temmen. Je spreekt anderen aan op hun normen en waarden terwijl je zelf ook heel onfatsoenlijk en persoonlijk reageert. Whats next, een foto van je siliconen?
_lautje_ schreef:Mijn baby huilde al excessief en was al snel overprikkeld voor ze eerste vaccinatie kreegbhoor.
En nee ik heb geen zondebok nodig voor het gedrag van mijn baby zoals sommige anti vaxxers. Want niet ieder kind is gelijk.
Ik heb een beetje het idee dat je wat frustratie kwijt moet en daarom nu persoonlijk mensen gaat zitten bashen. Vooral heel kinderachtig en laag.
MarcoBorsato schreef:Nee, niet confronterend, wel hilarisch.