Edit: heb het inmiddels op google gelezen.. hmm maar toch niet echt motiverend dit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MD_Triumph schreef:Hoe kan dit nou, gister en eergister gaf de weegschaal aan een kilo af te zijn gevallen en nu weeg ik ineens hetzelfde als toen ik begon -_- heb gister niks anders gegeten wat niet mocht of iets dergelijks en gewoon de workout van 30 DS gedaan.. hoe kan dit?
marleeentje schreef:MD_Triumph schreef:Hoe kan dit nou, gister en eergister gaf de weegschaal aan een kilo af te zijn gevallen en nu weeg ik ineens hetzelfde als toen ik begon -_- heb gister niks anders gegeten wat niet mocht of iets dergelijks en gewoon de workout van 30 DS gedaan.. hoe kan dit?
Schommelingen in gewicht zijn heel normaal. De ene keer houd je lichaam wat meer vocht vast dan de andere keer. Waarom? Er zijn verschillende oorzaken. Bijv. warm meer, ongesteld, andere voeding, ander tijdstip op de dag. Het is beter om je maar 1x in de week op een vast tijdstip te wegen. Dan kun je het beste meten hoe het ervoor staat. Dagelijks wegen levert meestal alleen maar onzekerheid op, omdat er vaak verschillen zijn.
Overigens heb ik de hele 30 day shred gedaan zonder een kilo af te vallen en verschil in cm's was er ook niet echt, maar ik zag wel degelijk verschil aan mijn lichaam. Wat ik bedoel te zeggen, is dat gewicht ook niet alles zegt.
Loesss schreef:Geen zorgen. Ik ben geen gram afgevallen met shred, ripped en 6weeks6pack. Maar echt in de spiegel en op de foto zie je zo duidelijk resultaat, dat ik me weinig meer druk kan maken om het gewicht. Als je ter motivatie interesse hebt in de foto's roep je maar!