mymy schreef:Ik heb ook een wajong.. Het is wel duidelijk dak nie spoor zeg maar alleen er is nooit een diagnose gekomen.
Wat voor gedrag vertoonde je dan ?
Ik was buitengewoon puber

Niet echt autisme

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mymy schreef:Ik heb ook een wajong.. Het is wel duidelijk dak nie spoor zeg maar alleen er is nooit een diagnose gekomen.
Wat voor gedrag vertoonde je dan ?
mymy schreef:Hoe uitten jullie die frustraties ?
en na zon diagnose wat krijg je dan therapie ofzo?
vuurneon schreef:mymy schreef:Hoe uitten jullie die frustraties ?
Mijn vriend mepte vroeger de muur, maar ik ben toch zo ongelooflijk kwaad geworden dat ie verdorie een normaal verstand heeft en dat ook niet deed op zijn werk en dat maar moet gebruiken en na 3 sessies therapie blijft het bij even stevig vloeken (waar ik ook boos om word)
Oftewel; hij loopt nu maar weg. (Autisme, ADHD; t is een jongen die volstrekt normaal functioneert en zich buiten huis wel netjes kan inhouden dus ik pik ook echt niet in huisen dat weet hij ook haha. Hij hoeft het bij mij ook niet te proberen; ja maar ik heb ... Dus ik kan hier niets aan doen. )
Zijn er langere frustraties bv doordat het niet loopt op het werk, dan sport hij gewoon. Of praten erover.
Hij moest voor zijn ADHD elk jaar op medicijn controle, maar omdat hij geen medicatie slikt en alles goed gaat heeft hij al jaren geen prof meer gezien![]()
Ik help hem wel met de moeilijkheden, wel in de rol van vriendin
Ladybird schreef:Dat vind ik best wel jammer, want ik herken van mezelf ook heel erg dat ik buiten huis heel normaal functioneer omdat ik wil zijn zoals de rest. Hierdoor loop ik buitens huis af en teo behoorlijk op mijn tenen en is het gigantisch vermoeiend en stressvol, daardoor heb ik thuis (in mijn 'veilige' haven) het soms even nodig om stoom af te blazen, en vaak is dat iets meer stoom als dan er even over praten. Het is niet correct, dat snap ik wel, maar toch is het soms nodig zegmaar.
MyHu schreef:Ladybird schreef:Dat vind ik best wel jammer, want ik herken van mezelf ook heel erg dat ik buiten huis heel normaal functioneer omdat ik wil zijn zoals de rest. Hierdoor loop ik buitens huis af en teo behoorlijk op mijn tenen en is het gigantisch vermoeiend en stressvol, daardoor heb ik thuis (in mijn 'veilige' haven) het soms even nodig om stoom af te blazen, en vaak is dat iets meer stoom als dan er even over praten. Het is niet correct, dat snap ik wel, maar toch is het soms nodig zegmaar.
Dit heb ik ook. Ben ook erg vermoeid na 4 dagen werken.
Daar herken ik me ook in