Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raponsje schreef:Het is geen buikgriep gevoel gelukkig, maar het voelt alsof er een menstruatie met 8 liter bloed op het punt staat om door te breken.
Een beetje dat idee van the shining met die lift.
Verder zal ik jullie hier weer digitale zweepslagen komen geven en helpen.
Maar jullie gaan zo hard!
Joyce_ schreef:Kibbeling is toch juist redelijk goed? Nouja, behalve dan het vette gebakken gedeelte, maar denk dat je beter kibbeling kan eten dan een worst ofzo? Dat maak ik mezelf altijd maar wijs
Winged schreef:Belsje schreef:Net even het filmpje gekeken ... Ik zou dit ook wel willen doen, MAAR ik mag een aantal van de oefeningen die ik zag niet doen, vnl uit de cardio sectie.
Iemand een alternatief voor jumping jacks en het buttkicken, daar kan mijn lijfje immers echt niet tegen. Voor de sit ups en de push ups kan ik alternatieven gebruiken die ik van de fysio leerde. Maar voor cardio oefeningen zie ik zonde rmateriaal geen alternatief jammergenoeg
Mag je wel touwtjespringen?
Misschien kun je elke keer de punches doen?
phormicola schreef:Raponsje: wat is nou eigenlijk jouw professionele mening over workout dvd's zoals de Shred?
phormicola schreef:Maar vind je sporten in een sportschool niet per definitie beter?
Ghostattack schreef:Ik heb nog steeds geen tijd kunnen vinden om te shredden, ben nog niet klaar met leren![]()
Dus of ik moet het nu doen en daarna biologie leren, of ik ga nu biologie en daarna shredden.
_JY_ schreef:Ghostattack schreef:Ik heb nog steeds geen tijd kunnen vinden om te shredden, ben nog niet klaar met leren![]()
Dus of ik moet het nu doen en daarna biologie leren, of ik ga nu biologie en daarna shredden.
Als ik jou was zou ik eerst shredden en daarna verder gaan met leren. Als ik naar mezelf kijk weet ik dat het anders niet meer van shredden zou komen omdat ik waarschjijnlijk toch nooit klaar ben met het leren voor een vak als biologie.Maar ik weet niet hoe dat bij jou zit?