Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chaos schreef:Hallo!
Mag ik me hier melden? Na jaren een probleem te zijn geweest voor mezelf me laten testen.
Vorige week bij psycholoog geweest. Daar is wel een positief resultaat uit gekomen . Echter twijfelde ze tussen ADD en ADHD dus morgen naar psychiater. Mams ook mee. Dan uitsluitsel en gesprek over het beginnen van medicatie.
set_elkol schreef:Cindeeh schreef:Kan je dat magnesium gewoon zomaar gebruiken, of kan het ook schadelijk zijn? Anders probeer ik het eens...
kan volgens mij niet schadelijk zijnhet zijn stoffen die je lichaam gewoon nodig heeft en die ook al voorkomen in je systeem
Chaos schreef:Hallo!
Mag ik me hier melden? Na jaren een probleem te zijn geweest voor mezelf me laten testen.
Vorige week bij psycholoog geweest. Daar is wel een positief resultaat uit gekomen . Echter twijfelde ze tussen ADD en ADHD dus morgen naar psychiater. Mams ook mee. Dan uitsluitsel en gesprek over het beginnen van medicatie.
Lottie84 schreef:Is er hier iemand die ervaring heeft met neurofeedback?
ellepel schreef:even binnen vallen hoor![]()
ben eigenlijk wel benieuwd of jullie snachts goed slapen??
ik ben wel een drama,hoor alles,word wakker van het eerste straaltje licht en als ik wakker word gemaakt uit mijn slaap door iemand ben ik echt behoorlijk pissig![]()
vroeg me af hoe dat bij de rest zit en of en wat jullie daar tegen doen.