Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik heb de laatste tijd ook nachtmerries, zie overal spinnen en wil wakker worden maar zelfs wanneer ik mijn ogen open heb en bv schilderij in de kamer zie droom ik nog, ik neem het dan gewoon mee in men nachtmerrie, moet keihard werken om mezelf wakker te krijgen waardoor ik echt rechtop in bed zit en aan het babbelen ben om toch maar uit de droom te komen. Vreselijk vind ik dat, hoop dat daar verandering in komt, want aangezien ik echt in de kamer aan het kijken ben maar nog steeds droom is het verschrikkelijk realistisch.
Citaat:Over pittige dingen gesproken, ik heb dinsdagavond pas het lef gehad om mijn psychologe de daadwerkelijke mail te sturen. Ze reageerde er heel goed op en vandaag hebben we het er over gehad, was erg moeilijk. Ik moest echt vechten tegen de tranen door het gevoel van erkenning dat zij me gaf, een fijn gevoel maar het maakte me heel verdrietig. Het deed me beseffen wat ik al langer dacht, namelijk dat ik best wat liefde en aandacht tekort ben gekomen vroeger. Dat hebben mijn ouders niet bewust gedaan, dat weet ik zeker, maar verschillende omstandigheden hebben er wel voor gezorgd..
claudiadvx schreef:ik moest even glimlachen bij je berichtje ' you can do it!' doet me goed dat soort dingen
Citaat:Ik kreeg een soort van IQ test. Moest allemaal vragen beantwoorden met rekenen en overeenkomsten tussen woorden. Ook moest ik met blokjes een figuur namaken binnen korte tijd. En ik moest ook nog een vragenlijst invullen, met allemaal stellingen en of ik die vaak, soms of nooit had. Er stond veel bij het antwoord vaak....
De eerste zit erop nu maar hopen dat er snel wat uit komt. Was wel behoorlijk gesloopt.
ikkkke schreef:Welkom Ash!
Waarom durf je niet zo goed met iemand te gaan praten?
Ikzelf heb ook een hele tijd getwijfeld of ik wel met iemand zou gaan praten, maar ik ben uiteindelijk heel blij dat ze mij overhaald hebben om het wel te doen. Het begin is inderdaad soms eng, maar als je bij iemand terechtkomt waarmee het klikt, is het erg fijn dat je je ei kwijt kan bij iemand en stilletjes aan weer uit die put kan kruipen
Ash_ schreef:Nu woon ik op mijzelf met mijn vriend en nu voel ik me rot, weet niet wat ik voel of moet voelen. Weet dat ik zielsveel van mijn vriend hou, maar toch weet ik dat ook weer niet.
Lijkt wel of alles van het verleden nu als een bom inslaat.
Ash_ schreef:Bedankt, vraag ik dat aan via een huisarts?
Ash_ schreef:Stom he dat ik het een hele stap vind. Maar ik voel dat ik hier alleen niet uit ga komen en toch is het moeilijk om de afspraak te maken. Maandag maar gelijk bellen.