[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 15:01

Macs schreef:
Ik zou voordat je hem eruit haalt even naar de shop gaan en vragen wat je het beste kunt doen. Misschien hoef je hem niet eruit te halen.

Ik ben in begin juli geweest en ze hebben toen een kleiner staafje erin gestoken omdat hij al wat was uitgegroeid. Kreeg toen het advies als ik een rode lijn zag, hem er meteen moest uithalen. De rode lijn is er niet maar ik merk dat de huid echt heel dun is helaas..

Dinniej

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 17:31

Ik ben eens benieuwd hoelang bij jullie je navelpiercing erover deed om te genezen (voor degenen die hem hebben dan).

Ik weet dat ze er heel lang over doen, maar ik heb de mijne nu een half jaar en hij is nog steeds heel erg prutterig.. Soms lijkt hij zelfs bijna ontstoken. :\ (rood, geelgroene prut, puskorstjes, echt bah)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 18:12

Mijn bovenste weet ik niet meer, maar ik geloof niet super lang 4 maanden ofzo. En mijn onderste echt wel ehm bijna een jaar denk ik := Die heb ik er bijna uit gedaan omdat ik het zoooo zat was. Wat ook kan schelen ik heb heel lang een veel te lang staafje er in gehad, dat hielp echt niet. Nu zitten er in beide een staafje wat maar 6 mm is.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 18:24

Hmm ik heb mn navelpiercing sinds okt vorig jaar en is dit jaar mei/juni echt perfect genezen... Okee daarvoor ook al wel. Denk dat uiteindelijk april was hihi!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 18:50

Bij Daantje ook wel vrij lang dus.. Mijne is geloof ik van begin februari ofzo.

Maar wow Micha, 6mm is wel heel intens kort! :oo Hoe ziet dat eruit als ik vragen mag?
Dat langestaafjesprobleem herken ik ook, maar ik heb nu denk ik al een maand een korter staafje, en hij gaat nog steeds niet al te veel beter..

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 19:12

Pff ik heb ook een staafje van 6 mm ofzo. Maar is een stuk fijner.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 19:14

Wie weet op Crazy factory en all over piercings nog een goedkope site waar je tongpiercingballetjes ken bestellen?

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 19:16

Waar hebben jullie je 6 mm navelpiercings vandaan?

Geodeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 19:36

Waren hier laatst niet mensen die zo'n helix-met-oorbel-piercing zochten ?

http://piercingmania.nl/helix-tragus-pi ... iN6lTa-2So

Ik heb met mijn operatie (aan mijn knie) mijn traguspiercing van 4 maanden oud een plastic staafje in laten zetten bij de piercer, en vervolgens vlak voor de operatie afgeplakt met plakband. Dit allemaal in overleg met de anesthesist, en toen ik uitlegde dat ik hem dus echt liever niet eruithaalde ivm potentieel dichtgroeien en niet zelf terugkrijgen begrepen ze het gelukkig wel :)

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 19:42

Hoi,

Ik heb een vraagje: in november heb ik in Malta een traguspiercing laten zetten, deze schoongemaakt met zout water, verder niks. Niet dik of rood geweest en perfect genezen. Ik heb m er vorige maand uitgehaald maar had er spijt van en een nieuwe in m'n andere oor laten zetten. Van de piercingshop zo'n bus schoonmaakmousse 'gekregen' maar m'n oor is vuurrood, dik em geïrriteerd. Iemand enig idee idee hoe ik dit kan oplossen -O-

MXLISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 20:57

naomi_g1998 schreef:
Waar hebben jullie je 6 mm navelpiercings vandaan?

Zelfde vraag hier, ik heb nu een 8 mm maar blijft te groot :(

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:35

mona91 schreef:
Waren hier laatst niet mensen die zo'n helix-met-oorbel-piercing zochten ?

http://piercingmania.nl/helix-tragus-pi ... iN6lTa-2So

Ik heb met mijn operatie (aan mijn knie) mijn traguspiercing van 4 maanden oud een plastic staafje in laten zetten bij de piercer, en vervolgens vlak voor de operatie afgeplakt met plakband. Dit allemaal in overleg met de anesthesist, en toen ik uitlegde dat ik hem dus echt liever niet eruithaalde ivm potentieel dichtgroeien en niet zelf terugkrijgen begrepen ze het gelukkig wel :)

Dat is een helix naar tragus.. En dat past niet door mn oorlel heen. -O-

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 01:14

Wat ik heel goed vind werken is idd zeezouten. 1 eetlepel zeezout op 20cl. En dan gelijk 'ontzouten' met gewoon water :P. Zeezout doodt alleen d goede bacterien.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 06:09

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 17:49

Nou gewoon zoals een een navelpiercing :))
Ik heb gewoon niet zo veel vel daar zitten, en ze zijn een beetje gemigreerd.
Afbeelding

Afbeelding

Ik heb ze bij crazyfactory geloof ik. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon eentje van 7 of groter bestellen en een los staafje dan kun je de bolletjes er op draaien. Want ik kan zelf nooit die grote bolletjes vinden waarbij dus het gat en het steentje op 45 graden van elkaar zitten, bij losseballtjes is dat namelijk eigenlijk altijd 90 graden. (ik hoop dat iemand me snapt :') )

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 19:34

Heeee,
Ik ga wrss woensdag een navelpiercing laten zetten, is er nog een soort dat je absoluut niet moer nemen?
Acry, chirurgisch staal enz.

die 2 navelpiercings boven elkaar zijn mooiii <3

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 19:36

Een goede piercer doet geen chirurgisch staal in je navel als hij/zij je piercet, net als acryl. Dit mag alleen in een goed genezen navelpiercing.
Let er dus op dat je eerst navelpiercing van titanium is.
Chirurgisch staal bevat namelijk nikkel en daar reageren veel mensen gevoelig op.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 19:42

Ik was vorige week bij een tattooshop om mijn tripple forward helix te laten zetten.

Ik ging ervan uit, dat deze shop wel zou weten waar ik het over had. Nou niet dus, hij wilde iets heel anders zetten, hij had zelfs nog nooit ervan gehoord!!
Nou ik vond het behoorlijk schandalig en ben onverrichte zaken vertrokken.

Wie weet een shop, het liefst met ervaring, die er wél verstand van heeft? Het liefst in Noord Holland.

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 21:17

^ Rings Of Pleasure in Haarlem. Goede ervaringen daar gehad en gehoord. Ze gaan wel eerst naar je oor kijken of het überhaupt kan.

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:21

Net navelpiercing gezet,
kdoe het nooit meer, maar ben er wel blij mee
De piercer van Down4Life was ook erg aardig

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 06:56

Marleen; als ik jou was zou ik naar Classic Ink & Mods of Dare2Wear in Amsterdam gaan. Dat zijn twee van de drie beste in Nederland. Ik ga zelf altijd naar Dare2Wear, en dat bevalt uitstekend. :D

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 14:10

Ik kom even binnenvallen met wat vraagjes.
Momenteel het ik gewoon simpel 1 gaatje per oorlel maar ik wil er graag 3. Kan ik die 2 per kant gelijktijdig bij laten zetten? En het inverness systeem spreekt mij erg aan maar wordt helaas niet aangeboden in de omgeving. Verschilt dat erg in 'pijn' (ja, ik heb een erg lage pijngrens) ten opzichte van piercen met de hand?
Thanks! :D

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 14:51

Ik heb er 3 in elk oor en alle 3 werden bij de juwelier geschoten, verder mogen hun ook niet gaan dan max 3 per oor

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:44

Ik ben aan het Googlen wat inverness precies inhoudt want ik had er nog nooit van gehoord. Wat het inhoudt heb ik nog niet gevonden, maar de site die het aanbiedt zegt wel dat het over het algemeen als minder pijnlijk wordt ervaren. :)

Ben inmiddels iets wijzer, maar nog steeds niet helemaal.. Mijn voorkeur heeft nog steeds piercen. Ik zie wel dat dat Inverness helemaal steriel is, maar er wordt (voorzover ik kan vinden) nog steeds met relatief botte zweerknopjes gewerkt die zich een weg door je oor scheuren.
Ik heb zelf veel problemen met m'n geschoten tweede en derde gaatjes gehad, maar ik heb ze opnieuw laten zetten door de piercer (gepiercet dus ook :+ ) en nu gaat het goed. Een goede piercer heeft er meer verstand van en kijkt beter naar de plaatsing.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 20:08

bij alloverpiercings heb je nu nieuwe oorbel-helix piercings :) geloof wel 43 stuks :D

iemand hier interesse in de originele handgemaakte bali blossoms 8 mm? één keer gedragen, heb nu 10 mm... doodzonde, zijn niet meer te krijgen!
Afbeelding

idem dit bloemetje 1.6 mm (echt goud)
Afbeelding
ben met mijn tragus terug naar 1.2mm..

Het ligt hier maar te liggen terwijl ik altijd t zelfde draag.. :=