Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 18:00

Plien91 schreef:
Wat een mooie look! Netjes hoor.
Blon_D ik ben benieuwd hoe de lipstick bij je staat!

Woehoe ik heb vandaag eindelijk de nieuwe Catrice concealer weten te scoren :):). Al tijden zó benieuwd naar, maar hij was continue uitverkocht.

even een snel screenshot gemaakt hoor. Ben verder op wat mascara na nogal makeup loos vandaag :+ Weet nog niet goed wat ik voor de rest doe met de bruiloft (daarom wilde ik rode lippen) want ik heb een zwarte jurk...
Afbeelding

Avelienvd

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 18:47

Leuk!!!
Zwarte eyeliner erbij, helemaal retro... :)
Staat je goed

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 09:34

Plien91, heb gister ook de concealer van Catrice gekocht. Ben heel benieuwd, op mijn hand voelde hij goed aan. Vandaag maar even uit proberen. Heb ook de wenkbrauwgel gekocht in het bruin.

Blon_D, staat je goed :j

Het is me gelukt, MAC Bare My Soul komt deze kant op *\o/* En heb ook Altered Beige en de 217 erbij gekocht. Was wel even spannend omdat de Temperature Rising colectie in het buitenland zo snel ging. En Riri Woo was gister binnen 5 minuten uit verkocht. Nu koop ik echt voorlopig geen make-up meer :') Heb veel te veel gekocht afgelopen tijd..

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:01

Wat een mooie kleur Blon_D! Staat je erg goed.
Glossi, wat een geluk! Ik zag een foto van Nikkietutorials met Riri Woo, mén wat een mooie kleur :~. Jammer dat hij zo snel is uitverkocht.

Ik ga zo lekker even de stad in en ook maar even langs MAC. Mijn huid is superdroog de laatste tijd en ik wil wel graag mijn rode neus en kleine onzuiverheden camoufleren. Alleen dat benadrukt vaak wel de schilfertjes. Dus ik zal daar eens vragen of ze nog tips of een product hebben.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:46

De mega lichte concealer:
Nyx HD photogenic in cw10 yellow
Wel heel geel

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 13:26

Suus: Leuke look. :)
Blon_D: Mooie kleur, staat je goed! Misschien een zwarte winged eyeliner erbij? :D
Glossi: Ooh laat het even weten als je het Bare My Soul palette binnen hebt! :) Hoe duur was ie?

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 13:54

Loose schreef:
Suus: Leuke look. :)
Blon_D: Mooie kleur, staat je goed! Misschien een zwarte winged eyeliner erbij? :D
Glossi: Ooh laat het even weten als je het Bare My Soul palette binnen hebt! :) Hoe duur was ie?

winged eyeliner vind ik <3 . Jammer alleen dat het mij naar al die tijd oefenen nog steeds niet lukt om 1 mooie eyeliners te zetten zelfs zonder wing lukt het me niet -O- Nu laat ik voor de bruiloft mijn makeup doen dus dan lukt het wel

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 16:27

Plien, ik heb Riri niet gekocht hoor. Ik vind de lipstick ontzettend mooi maar rood staat mij niet. Mocht je niet geslaagd zijn bij MAC, Avene cold cream is ook een aanrader. Gebruik ik alleen snachts op hele droge plekjes. Na 3x smeren zijn ze weg.

Loose, mocht je hem ook willen koop hem dan snel want in het buitenland was hij na een middag overal uitverkocht. Hij kost 38 euro. Zal er een look mee maken als hij aan komt :j met mascara op mijn onder wimpers :+

Blon_D, heb je verschillende eyeliners uit geprobeerd? Een stift schijnt het makkelijkst te zijn. Heb ik zelf geen ervaring mee.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 16:37

Ik heb de Mineralize moisture foundation geprobeerd, de MUA heeft een beetje aangebracht. Maar ik zie niet veel verschil tov mijn huidige foundation (Catrice Photofinish en/of Maybelline 24H) en ik heb nog vier flesjes foundation staan. Dus ik heb hem niet gekocht.
Waar koop je Avene? Ik gebruik op het moment 's ochtends een dagcreme (Diadermine), moisturizer (Oil of Olaz) en 's avonds nachtcreme (Diadermine) en ong. om de dag tarwekiemolie (de Tuinen).

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:41

Glossi schreef:
Plien, ik heb Riri niet gekocht hoor. Ik vind de lipstick ontzettend mooi maar rood staat mij niet. Mocht je niet geslaagd zijn bij MAC, Avene cold cream is ook een aanrader. Gebruik ik alleen snachts op hele droge plekjes. Na 3x smeren zijn ze weg.

Loose, mocht je hem ook willen koop hem dan snel want in het buitenland was hij na een middag overal uitverkocht. Hij kost 38 euro. Zal er een look mee maken als hij aan komt :j met mascara op mijn onder wimpers :+

Blon_D, heb je verschillende eyeliners uit geprobeerd? Een stift schijnt het makkelijkst te zijn. Heb ik zelf geen ervaring mee.

_O- Pfffieuw. :')
Ik weet nog niet zeker of ik hem wel wil, want misschien heb ik dan liever Naked Basics van UD. Hier is een MAC winkel en ik denk niet dat ie heel snel is uitverkocht, als ik er kom ben ik bijna altijd de enige klant. := Maar heb even opgezocht, in Italië komt ie eind mei/begin juni uit dus heb nog even bedenktijd. Maar ben erg benieuwd naar wat jij er van vindt en je look! :)

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:53

Loose schreef:
Glossi schreef:

_O- Pfffieuw. :')
Ik weet nog niet zeker of ik hem wel wil, want misschien heb ik dan liever Naked Basics van UD. Hier is een MAC winkel en ik denk niet dat ie heel snel is uitverkocht, als ik er kom ben ik bijna altijd de enige klant. := Maar heb even opgezocht, in Italië komt ie eind mei/begin juni uit dus heb nog even bedenktijd. Maar ben erg benieuwd naar wat jij er van vindt en je look! :)

Ik heb zelf de naked basics en vind het echt een super fijn ding :j je kan er een heel natuurlijke look mee maken voor elke dag maar ook makkelijk voor een wat zwaardere look gaan :) Gebruik hem voor een feestje vaak in combinatie met de Naked2, omdat ik dan een beetje shimmer wat leuker vind!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:59

Plien, ik denk dat je met een foundation ook niet zo snel verschil ziet als je echt droge velletjes hebt. Die zullen eerst weg moeten trekken. En als Catrice en/of Maybelline goed bij je werkt is het zonde om een dure MAC foundation aan te schaffen. Avene heb ik bij de Apotheek gekocht. Voor mij echt een wondercreme. Door mijn acne heb ik vaak dat de plekjes uitdrogen en ik echt korstjes heb zeg maar. En dan 3x een avond/nacht smeren en het is weg. Het is niet een creme voor je hele gezicht trouwens, is echt voor op droge plekken dus je brengt het plaatselijk aan. De dagcreme die je nu hebt is wel voor de droge huid? Ik heb geen ervaring met Diadermine en Olaz maar het zijn wel goeie merken.

Loose, ik zal wel een revieuw schrijven. Ben er ook heel benieuwd naar! Haha misschien ben je wel de enige MAC klant :') Wel gek dat het altijd rustig is in 'jou' winkel. In Groningen was het best druk toen ik daar naar toe ging. Toen had ik geluk dat ze mij konden helpen.

Ik ben weer aan het oefenen geweest :P Helaas is het licht niet zo goed en lijkt hij erg op mijn andere 2 looks maar goed.. hier zijn de foto's:
Afbeelding
.
Afbeelding
Full face: https://lh3.googleusercontent.com/-95xw ... ook3e3.jpg
Het is weer MAC Patina als basis want die kleur is gewoon perfect voor mij. En uit het Sleek Storm palette de groene aan de buitenkant en in de crease. Ik zal als ik met de MAC Bare My Soul palette een look ga maken mijn moeder vragen buiten een foto te maken voor de kleuren :+

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 21:09

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 21:41

Had dat niet laten zien!! :~ :~ Oooh hij is wel echt mooi. :+: Ik denk dat ik hem uiteindelijk toch wel wil. :D :D
Je ooglook is trouwens echt goed gelukt. :j Trouwens, ik typte op google 'm.ac b.are my soul' in en ik kwam jouw foto tegen tussen de afbeeldingen (daarom heb ik er nu ff puntjes tussen gezet).
_Anneke_: Ik heb ook Naked 2. :D :D Maar is het het wel waard om hem te kopen qua kleuren? Omdat er 1 helemaal hetzelfde is en die zwarte is geloof ik gewoon hetzelfde als Blackout?

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 21:48

Loose schreef:
Had dat niet laten zien!! :~ :~ Oooh hij is wel echt mooi. :+: Ik denk dat ik hem uiteindelijk toch wel wil. :D :D
Je ooglook is trouwens echt goed gelukt. :j Trouwens, ik typte op google 'm.ac b.are my soul' in en ik kwam jouw foto tegen tussen de afbeeldingen (daarom heb ik er nu ff puntjes tussen gezet).
_Anneke_: Ik heb ook Naked 2. :D :D Maar is het het wel waard om hem te kopen qua kleuren? Omdat er 1 helemaal hetzelfde is en die zwarte is geloof ik gewoon hetzelfde als Blackout?

Bij mij ging het andersom, ik wilde heel graag de Naked1 of 2 (kon toen nog niet kiezen). Ben naar V&D gegaan omdat ik wist dat ze ze daar hadden. Maar omdat sephora stopte waren die allebei al uitverkocht en ze waren ook op andere plekken niet verkrijgbaar. Heb toen dus maar de Naked basics gekocht. Ik was vorige week in de states en heb toen dus Naked 2 erbij gekocht. Ik gebruik ze nu samen omdat ik sommige kleuren beter vind combineren en de Basics gaat heel makkelijk in elke tas mee, terwijl ik de Naked wat meer voor specialere momenten gebruik :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 21:58

Hmm lastig. :D :D Ik vind namelijk 3 kleuren heel mooi, 2 heb ik al en eentje vind ik niet zo (die matte bruin). Ik wil trouwens Naked Basics ook voor overdag enzo, vanwege de matte kleuren.

Die paarse van MAC is trouwens ook mooi :D :D :
Afbeelding
Zijn meer kleuren die ik nog niet heb en wel graag al een tijdje wil. Daar vond ik deze look van http://www.temptalia.com/wp-content/upl ... uad014.jpg.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 22:19

Thanks, ik vind mijn ooglook ook best goed gelukt. Eigenlijk nog maar de 3e keer dat ik echt met meer dan 1 kleur doe en ook hoger dan de crease zeg maar. Ben benieuwd of de kleuren uit de MAC palette nog beter blenden. Heb ik met de Sleek palette wat moeite mee. Was mijn foto's idd ook al op google tegen gekomen :=

Zal ik het je nog moeilijker maken? Deze is er ook nog:
Afbeelding
Ook al zo mooi <3

Die paarse is idd ook erg mooi! Schijnt wel iets minder gepigmenteert te zijn. Daar is ook een tutorial van:
http://www.youtube.com/watch?v=ATTEhK3TnxM van de zelfde mevrouw :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 22:28

schitterende ooglooks weer <3 ga ook weer eens wat meer met oog make-up 'spelen'

ben ik enige die aan de tanden van die vrouw irriteert...

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 22:47

Hmm nee haar ondergebit trekt nogal de aandacht.. Echt zonde want haar bovengebit is wel mooi. Ik zou als ik haar was een beugel nemen.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 23:22

_O- Ik zag die tanden ook al hahahha, daarom heb ik het filmpje ook maar snel doorgespoeld naar het eind. :')
Het hangt er trouwens ook vanaf of je een matte kleur hebt of een met shimmer, kleuren met een shimmer vind ik veel makkelijker te blenden dan matte kleuren. Wel knap trouwens, na 3 keer! :)
Dat laatste paletje is ook heel mooi! Kan ik alleen verder nergens iets over vinden. :?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 00:14

Die laatste is het Rimal Dahabia palette, komt uit de Art of the Eye collectie. In die collectie zit niet zoveel bijzonders op die palette na :+ Die was op de MAC site ook al na een dag uit verkocht.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 23:16

Ik heb vandaag de Riri woo lipstick in mijn handen gehad althans, de tester.
Stond geen sold out bij, maar ik twijfelde toch al dus heb hem niet gekocht.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 07:42

Ik vind riri woo heel mooi maar ook een kleur die je budget kan vinden dus daarom niet gekocht :)
Prachtige paletjes komen er voorbij :D

Een snelle look vandaag, dus wat slordig :D
http://i1204.photobucket.com/albums/bb4 ... null-2.jpg

Eens met koele bruintinten uit mijn undress me to palette van mua

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 13:14

Kruidvat verkoopt tegenwoordig Brush Cleaner. Kost 3 of 4 euro, dus zeker het proberen waard! Mijn Elf cleaner is nog niet op (heb heul zuinig gedaan), maar als deze op is ga ik die van kruidvat zeker proberen.
Hema heeft het ook, maar ik ben niet zo gek op de producten van Hema.

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 14:14

Ik gebruik gewoon shampoo om mijn brushes schoon te maken, het is toch ook gewoon haar? Of ben ik nou verkeerd geadviseerd :+