[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 21:58

Jep nog 1 max 2 keer
Hij geeft serieus gas :-) dot was de 4e keer

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 21:59

Dat is wel lekker. Vincent tatoeert pas 1,5 jaar dus die is nog niet zo snel. Maar dat geeft niet, als ie t maar goed doet ;)

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:17

xLauwterd01 schreef:
Mag ik mij ook melden? :o
Wil binnenkort mijn eerste tattoo laten zetten :)
Kennen jullie een goede tattooshop in of rondom amsterdam? En hebben jullie ervaring met iemand die thuis tattoëerd?

:o :o :o :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:18

Ik ken niks in de buurt Lau ;) Ken een goede in Arnhem :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:20

Thuis tattoeëren zou ik niet fijn vinden. Je zit toch met het licht.

En wat voor soort tattoo heb je in gedachten? Sommigen hier zijn erg tevreden over Bodycult maar ik heb er zelf geen geweldige ervaring mee.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:21

Joolien, ziet er goed uit!!

Weet ff niet meer wie het was, maar met de bloesemrank om haar zij, ERG mooi gezet!! Fijn om weer zo'n mooie tattoo te zien!!

xLauwterd01, thuis tattoëeren.... Dikke no go... Wees verstandig, je moet er de rest van je leven mee lopen, dus beperk je niet in afstand, geld en wachttijd!! Kijk zeer goed naar de tattoo's die de artiest al gezet heeft, en wees zeer kritisch.

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:22

ik heb een mooie italiaanse rozenkrans geërfd van mijn overgroot opa uit sicillië. Ik zou graag een beschermengeltje willen op mijn rechterschouderblad die dus die rozenkrans vasthouden, in combinatie met een bloemenrank waar heel subtiel de initialen van mijn ouders erin zijn verwerkt :)

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:24

Wendy_Komen schreef:

Weet ff niet meer wie het was, maar met de bloesemrank om haar zij, ERG mooi gezet!! Fijn om weer zo'n mooie tattoo te zien!!

xLauwterd01, thuis tattoëeren.... Dikke no go... Wees verstandig, je moet er de rest van je leven mee lopen, dus beperk je niet in afstand, geld en wachttijd!! Kijk zeer goed naar de tattoo's die de artiest al gezet heeft, en wees zeer kritisch.

Thanks voor de tip! Ik heb zelf nog geen foto's van haar gezien, maar mijn moeder zegt dat ze prachtig kan tattoëren. Wil het wel eerst met mijn eigen ogen zien, ben daarin heel kritisch, heb genoeg verhalen gehoord waarbij het mis ging

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:25

Lente schreef:
Thuis tattoeëren zou ik niet fijn vinden. Je zit toch met het licht.

Nou ben ik ook er tegen van die aan huiswerkers maar mijn chestpiece is gezet in het huis waar we in het weekend verbleven.
Dat kwam omdat de originele venue waar we heen zouden gaan voor Suspension EN tattoo's, niet echt groot was voor beiden dingen. Dus hebben we alles aan kant gezet en schoongemaakt en zo neer gezet dat mensen daar gewoon konden tattooeren, branden en piercen.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:27

xLauwterd01 schreef:
Thanks voor de tip! Ik heb zelf nog geen foto's van haar gezien, maar mijn moeder zegt dat ze prachtig kan tattoëren. Wil het wel eerst met mijn eigen ogen zien, ben daarin heel kritisch, heb genoeg verhalen gehoord waarbij het mis ging

Heel verstandig! Zo zonde bij welke artiesten sommige mensen zich laten verminken..
En als je foto's hebt, en ze dan ook nog hier neer wil zetten, krijg je gelijk van meer mensen (o.a. van mij ;-) ) een mening.

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:33

Wendy_Komen schreef:
xLauwterd01 schreef:

Heel verstandig! Zo zonde bij welke artiesten sommige mensen zich laten verminken..
En als je foto's hebt, en ze dan ook nog hier neer wil zetten, krijg je gelijk van meer mensen (o.a. van mij ;-) ) een mening.

Zal ik doen :D zal wel even vragen hoe ze heet, en of ze een site heeft :)

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:39

Wendy_Komen schreef:

Dit is echt onzin!
Mijn 2e tattoo is bij iemand thuis gezet.
Je moet een goede vinden, dan is er niks mis mee. ;)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:45

Nou... echte onzin?? Het heeft meestal wel een reden waarom ze geen shop hebben..

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:57

Of niet bij een shop werken..
ik heb ook totaal geen goed gevoel over mensen die het thuis doen. Iedereen kan een apparaat kopen en wat op iemands huid zetten.

wauw hij is mooi Joolien! echt heeel gaaf!
Myryana ook heel gaaf, ik vind de roos echt heel apart (en dan niet in de vorm van ik vind het lelijk maar durf het niet te zeggen, maar mooi apart)
Marsha krijgen we nog een tussentijdse foto of moeten we wachten tot ie af is?

Ik heb vandaag mijn vakantie geannuleerd dus ik denk dat ik van de centjes die eigenlijk voor de vakantie waren maar weer naar de shop ga :D

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 23:00

Wat wil je laten zetten Mich? :D

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 23:12

Dank je Micha,
De tattoo artiest die het gedaan heeft werkt overigens niet eens bij een shop ;) Zij reist constant rond voor guest spots in andere shops, zij heeft zichzelf dit ook aangeleerd omdat ze geen apprenticeship's kon krijgen om te leren tattooeren met een normale machine.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 00:02

En toch vind ik dat een ander verhaal Myryana, dan werkt ze wel (tijdelijk) voor shops, die haar niet voor niks laten werken.

Dieuw twee oude sleutels die elkaar kruisen (het ontwerp heeft ooit in het tattoo topic gestaan) en sindsdien ben ik er verliefd op. Dat is alweer een jaar geleden denk ik.
Ik heb er al met Willem (mijn artiest) over gepraat op de beurs, hij vroeg heel erg vrolijk of ik nog een vogeltje kwam laten zetten _O- . Had niet verwacht dat hij me nog zou herkennen aangezien ze zoveel klanten krijgen. Maar hij verzekerde me er weer een mooi en leuk projectje van te maken dus ik heb er zin in :D

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 00:52

Maandag afspraak bij mijn artiest om plannen te bespreken en ontwerp. *\o/*
Mijn tweede tattoo wordt bijgewerkt en uitgebreidt! En dan wachten tot Juni i.v.m wachtlijst.
Maar is vast het wachten waard!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 01:06

Wauw Myryana, wat ziet dat er bijzonder uit, zo op die manier gezet. Inderdaad net alsof het er al een hele tijd staat, je huid is helemaal niet rood oid. Hoe lang heeft het zetten geduurd, dan? Ik vind hem ook mooi zo met één roos :j

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 08:36

Er zijn er genoeg die niet de hele dag tattoo's willen zetten.
Sommige doen het als hobby. ;)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 08:42

Maar die zullen dus nooit de expertice en ervaring hebben als iemand die het full time doet.

En het verdiend goed genoeg, mits je goed bent, dat je dan genoeg klanten kunt krijgen en dus echt wel full time doet.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 08:44

Lailaa schreef:
Mijne 2 weken terug laten zetten;
Afbeelding

Dit was de thuis artiest?? Then I rest my case...

(Zonde, helemaal wetende dat je in Deventer woont, en dus een verdomd goede artiest in je stad hebt zitten!)

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 09:00

Wendy_Komen schreef:
Lailaa schreef:
Mijne 2 weken terug laten zetten;
Afbeelding

Dit was de thuis artiest?? Then I rest my case...

(Zonde, helemaal wetende dat je in Deventer woont, en dus een verdomd goede artiest in je stad hebt zitten!)

Ja dit heeft de thuis artiest gedaan, vandaar dat ik het onzin vind.
Die man is verdomd goed, ik kan zo meer foto's laten zien die hij allemaal heeft gezet. :)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 09:04

Dan verschillen wij zeeeeeeeer over wat goed is... Want vind dit een heleboel, maar goed absoluut niet. Zonde en jammer.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 09:06

Degene die mijn dotwork gedaan heeft heeft ook geen eigen shop. Hij reist ook rond, als guest artist, op conventies en zo (hij is van de flying swastika family)
Maar ik zou me ook niet zomaar thuis bij iemand laten tatoeren..