Hij geeft serieus gas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy_Komen schreef:Joolien, ziet er goed uit!!
Weet ff niet meer wie het was, maar met de bloesemrank om haar zij, ERG mooi gezet!! Fijn om weer zo'n mooie tattoo te zien!!
xLauwterd01, thuis tattoëeren.... Dikke no go... Wees verstandig, je moet er de rest van je leven mee lopen, dus beperk je niet in afstand, geld en wachttijd!! Kijk zeer goed naar de tattoo's die de artiest al gezet heeft, en wees zeer kritisch.
Lente schreef:Thuis tattoeëren zou ik niet fijn vinden. Je zit toch met het licht.
xLauwterd01 schreef:Thanks voor de tip! Ik heb zelf nog geen foto's van haar gezien, maar mijn moeder zegt dat ze prachtig kan tattoëren. Wil het wel eerst met mijn eigen ogen zien, ben daarin heel kritisch, heb genoeg verhalen gehoord waarbij het mis ging
Wendy_Komen schreef:xLauwterd01 schreef:Thanks voor de tip! Ik heb zelf nog geen foto's van haar gezien, maar mijn moeder zegt dat ze prachtig kan tattoëren. Wil het wel eerst met mijn eigen ogen zien, ben daarin heel kritisch, heb genoeg verhalen gehoord waarbij het mis ging
Heel verstandig! Zo zonde bij welke artiesten sommige mensen zich laten verminken..
En als je foto's hebt, en ze dan ook nog hier neer wil zetten, krijg je gelijk van meer mensen (o.a. van mij) een mening.
Wendy_Komen schreef:Joolien, ziet er goed uit!!
Weet ff niet meer wie het was, maar met de bloesemrank om haar zij, ERG mooi gezet!! Fijn om weer zo'n mooie tattoo te zien!!
xLauwterd01, thuis tattoëeren.... Dikke no go... Wees verstandig, je moet er de rest van je leven mee lopen, dus beperk je niet in afstand, geld en wachttijd!! Kijk zeer goed naar de tattoo's die de artiest al gezet heeft, en wees zeer kritisch.
Wendy_Komen schreef:Lailaa schreef:Mijne 2 weken terug laten zetten;
Dit was de thuis artiest?? Then I rest my case...
(Zonde, helemaal wetende dat je in Deventer woont, en dus een verdomd goede artiest in je stad hebt zitten!)