Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 17:10

Horsii_mine schreef:
Blon_D: Kun je het niet laten uitdunnen? Dat heb ik ook gedaan anders ben ik net een playmobielpoppetje :+

Ja kan wel maar ik heb best wel veel slag als dat uitgedunt word heb ik zon krullen boblijn en dan krijg ik zon dikke kop :+ Denk sowieso dak eens in de stad na de kapper moet gaan die hebben voor mijn gevoel wat hippere klanten.. en ik wil t wat hipper :p

BlackShadowZ

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 00:03

Ik heb hulp nodig!!
ik ben mijn haar blond aan het maken door steeds een tint lichtere verf erin te doen. ik heb vandaag de eerste keer geverfd en ik vroeg me af hoelang ik moet wachten tot dd volgende 'beurt'. pakt de verf als ik het nu doe?

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 11:31

Oeeh oeeh oeeh!
Vandaag ga ik toch maar weer mijn haartjes verfen!
Ik had hele mooie highlights erin, maar ik vind de verdeling en het kleurenverschil van blond gewoon niet zo mooi meer. (Achterin, waar ik het ook nog niet zie, zit mooie blonde plukjes en voorin meer bruinig! :Y) )
En ik wil binnenkort helemaal blond, en dan zal ik eerst toch een egale kleur moeten hebben voordat het ontkleurd kan worden...

Wat denken jullie!
Gaat dit mooi worden??

Afbeelding

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 13:40

BlackShadowZ schreef:
Ik heb hulp nodig!!
ik ben mijn haar blond aan het maken door steeds een tint lichtere verf erin te doen. ik heb vandaag de eerste keer geverfd en ik vroeg me af hoelang ik moet wachten tot dd volgende 'beurt'. pakt de verf als ik het nu doe?

Wat voor kleur is je eigen haar dan? Blond verven gaat echt niet lukken met donker haar hoe vaak je het ook verft. Dat zul je moeten onkleuren/blonderen.

Spytgnieskje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 18:28

Mensen, ik kom even binnenvallen.

Ik ben opzoek naar een goede kapper die handig is met patroontjes scheren. Ik woon in voorthuizen dus vrij centraal. Mag ook omgeving amersfoort oid.

Als iemand wat weet hoor ik het graag!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 14:02

Spytgnieskje schreef:

Ik ben opzoek naar een goede kapper die handig is met patroontjes scheren. Ik woon in voorthuizen dus vrij centraal. Mag ook omgeving amersfoort oid.

Erschijnt er een in amersfoort te zitten die dat goed kan mijn neefje is spe gegaan
ciaal daar voor heen

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 20:59

Ik heb bruin haar.. niet echt donker maar ook niet echt licht.... heb het nu twee x geverfd en het is al byna blond. maar de vraag was hoelNg ik tussn de verfbeurten moet wachten :)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 21:00

Spytgnieskje schreef:

Kinki?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 08:53