Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:Is er hier ook ervaring van een spiraal laten zetten net na je menstruatie? Tijdens de menstruatie is voor mij geen optie, als ik tijdens de menstruatie hormonen binnenkrijg in welke vorm dan ook blijf ik bloeden tot de hormonen weer stoppen. Met het spiraal zou dat dus vijf jaar zijn
NiNa_14 schreef:Mylady_E schreef:Ondertussen heb ik exact 2 weken een spiraal en nog steeds last van bloedverlies. Hoe waren de ervaringen van anderen hiermee? Duurde dit ook zo lang? Veel korten of nog langer (oh help)? Ik begin het stilaan beu te worden en ook mijn libido vind dit maar nix
ik heb nu alweer bijna 3 maanden een spiraal ik heb 3 of 4 weken nog last gehad van bloedverlies maar nu nergens meer last van.
Ik ben toen ook op internet gaan kijken maar je lichaam moet een tijdje wennen aan de spiraal hierdoor kun je last hebben van bloedverlies als dit langer aanhoud dan 2 of 3 maanden dan moet je contact opnemen met je huisarts of gynocoloog(ligt er aan waar je hem hebt laten zetten)
verder is mijn ervaring met de spiraal echt prima!! ik had afgelopen week dan ongesteld moeten worden maar deze is weg gebleven.
Wel wat minimale last van PMS (was stik chagerijnig en had vreetbuien, toen een terug gaan tellen was het PMS)
Ik had met de pil al een slecht libido maar nu is het helemaal goed zegmaar
Jans schreef:Best omslachtig voor jou als je bedenkt dat het voor een apotheek niet meer moeite kost om direct te declareren als ze je verzekeringsgegevens hebben. Allemaal digitaal
xDramaQueen schreef:Ik heb het niet over onze vrouwlijke hormonen natuurlijkmaar over de anticonceptie hormonen die je NATUURLIJKE menstruatie uitstellen, spiraal, nuvaring, pil etc, er is niets natuurlijks aan die hormonen in je lijf, imo ook niet als het een "natuurlijke" pil is.