Ingrid wat een horrorverhaal
Ik schijt echt 7 kleuren stront voor de tandarts en alleen bij de gedachte dat ze er 6 moeten trekken word ik al niet goed.
Hopen dat je pilletjes effect hebben
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Betteke schreef:Je kan gewoon in 1x stoppen met Champix als je dat wil. Ik ga de volgende verpakkingen over op 1 pilletje per dag en dan stop ik na een maand helemaal ermee.
In juni ga ik voor het KWF de Alp d'Huez opfietsen en het staat nogal slordig als ik meurend naar rook daar rondfiets en -loop.Dat is op dit moment mijn grootste motivatie om het stoppen vol te houden.
. Ik zou na de eerste 100 meter al neervallen
heb zoooooo'n goede conditie
.
maar als mijn vriend thuis zou zijn gekomen gisteren of eergisteren, dan was ik gegarandeert
.
. We gaan gewoon door
.
Betteke schreef:In juni ga ik voor het KWF de Alp d'Huez opfietsen en het staat nogal slordig als ik meurend naar rook daar rondfiets en -loop.Dat is op dit moment mijn grootste motivatie om het stoppen vol te houden.
)
Ben je er nog zo mee bezig?? Wel goed dat je al zolang gestopt bent...
!!!!
. Anders weet ik niet of
. Nu doet het me weinig dat ik niet rook, maar als ik het ruik en zie dat mijn vriend een peuk
. Maar gelukkig is hij heul streng voor mij en krijg ik absoluut geen trekje van hem
. Betteke schreef:Heeft je vriend zich al opgegeven Q? Het zit namelijk helemaal vol, bij de individuele rijders was ik uitgeloot en heb mezelf daarom aangesloten bij een team.
Quellian schreef:Ik ben vandaag precies 3 maanden gestopt en ik mis het nog elke dag!!

Ik zeg niet dat ik nooit meer ga roken, zover ben ik nog niet, want ik vind roken namelijk ontzettend leuk
en ik zou er ook heel blij van worden!