Mars schreef:Vandaag ook hier een uitdaging: vanavond naar het wokrestaurant met familie. Wokken is op zich niet zo slecht, ik denk dat ik gewoon veel groenten moet opscheppen zodat ik snel vol zitmaar die lekkere dingen die bij het buffet staan zijn toch wel heel moeilijk te weerstaan ben ik bang
Je kunt toch ook van alles met mate wat nemen en dan wel één lekker toetje uitkiezen?
Vind ook niet dat je jezelf alles moet ontzeggen hoor 
Ik heb vandaag de verleiding van de febo, snoepautomaat + broodjeszaak op het station weerstaan, vond het erg knap van mezelf

Ik heb er zelf helaas ervaring mee, alles behalve fijn te noemen.
Net op de weegschaal gestaan en er is weer 1.5 kg af in 4 dagen!
haha maar nee, ik houd niet bij wat er in en uit komt. Dan wordt het voor mij een obsessie en dat vind ik niet gezond voor een 17 jarig meisje, volop in de groei, die hartstikke actief is daarnaast nog..
. Maar als ik de hele zaterdag weg ben door het hockeyen, dan eet ik rustig de hele dag niks (terwijl ik wel heel sportief ben) omdat ik er gewoon geen tijd voor heb/het vergeet.. zondag eet ik ook niet zo veel eigenlijk.
met bloemkool en aardappels en rauwkost salade. En daarna 2 uur hockeytraining. 
en een kop cappuccino met suiker
Ben bij de Mac geweest en heb een mckroket genomen haha meer slechte dingen niet, en wat heb ik er van genoten! Vanavond hard sporten en dan isstie er weer af. God wat is dat dan lekker zeg!
.
Hopen dat er minder dan 700 kcal in zitten.. dan heb ik hard genoeg gesport.