[Centraal] Diëten en afvallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:18

Mars schreef:
Vandaag ook hier een uitdaging: vanavond naar het wokrestaurant met familie. Wokken is op zich niet zo slecht, ik denk dat ik gewoon veel groenten moet opscheppen zodat ik snel vol zit :D maar die lekkere dingen die bij het buffet staan zijn toch wel heel moeilijk te weerstaan ben ik bang :o

Je kunt toch ook van alles met mate wat nemen en dan wel één lekker toetje uitkiezen? :) Vind ook niet dat je jezelf alles moet ontzeggen hoor :D

Ik heb vandaag de verleiding van de febo, snoepautomaat + broodjeszaak op het station weerstaan, vond het erg knap van mezelf :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:35

Lous schreef:
Rebeccaa schreef:
Ovomaltine heb je ook in een oranje pot als pasta! Gewoon bij de Albert heijn bij de chocolade pasta's.

Aha okee. Ik ga morgen eens even kijken, bedankt. :)

Het is echt heel erg lekker haha! Soms dan moet ik er gewoon mee zonderen, maar goed dan doe ik het ook op dagen dat ik toch vaak 2 uur sport, dus dan maakt het niet heel veel uit..

SSDesign schreef:
Wacht maar tot het een keer goed mis gaat... ;) Ik heb er zelf helaas ervaring mee, alles behalve fijn te noemen.

Ik ook. Ik heb jarenlang niet meer als 1.5 glas gedronken op een dag. Mijn darmen deden niks eigenlijk, waardoor ik standaard flauwviel daardoor.. omdat ik gewoon te vol zat. Ik had altijd hoofdpijn enz.. echt geen pretje.

Mootje schreef:
*\o/* Net op de weegschaal gestaan en er is weer 1.5 kg af in 4 dagen!

Wow dat is veel zeg! :oo

Mar_Nimbus schreef:

Wauw, dan ga ik zo dadelijk 700 calorieën verbruiken met mijn hockey :wow: haha maar nee, ik houd niet bij wat er in en uit komt. Dan wordt het voor mij een obsessie en dat vind ik niet gezond voor een 17 jarig meisje, volop in de groei, die hartstikke actief is daarnaast nog..

Over eten in het weekend: In het weekend eet ik veel onregelmatiger en snoep ik ook nog wel eens ;) maar dat ligt er ook aan wat ik doe eigenlijk, met het uitgaan schuif ik heel veel naar binnen maar daar kom ik niks van aan omdat ik dan zoveel dans/druk ben dat alles wat ik er aan eet ook wel weer afkrijg in de nacht :=. Maar als ik de hele zaterdag weg ben door het hockeyen, dan eet ik rustig de hele dag niks (terwijl ik wel heel sportief ben) omdat ik er gewoon geen tijd voor heb/het vergeet.. zondag eet ik ook niet zo veel eigenlijk.

Mijn dagje vandaag gaat goed! Zo wel slecht avondeten: Saté schnitzels O:) met bloemkool en aardappels en rauwkost salade. En daarna 2 uur hockeytraining.

Anoniem

Re: [Centraal] Diëten en afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:42

Heb net even gekeken wat ik op een standaard dag eet ongeveer, ongeveer 1600 kcal denk ik. Vind 't wel best.. minder hoeft voor mij niet.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 19:23

:wave:

Hier gisteren bij de fitness aangemeld samen met een vriendin ga maandag beginnen!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 19:29

Hier vandaag een halve spitskool. ik roerbak hem met een kruidenblokje en daarbij een rundervinkje.

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 19:31

ik heb net stamppot zuurkool op
met een klein schepje spekkies en een klein stukje worst

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 19:51

Hier best een goede dag gehad. Enige zonde was een rolletje Fruitella :') en een kop cappuccino met suiker :o Ik moet er ook gewoon niet aan beginnen! Op het moment dat ik er 1 op heb wil ik meer en kan ik me ook niet inhouden ;(

3/4 liter water gedronken en een stuk of 5 glazen thee. Het knapst vond ik nog wel dat ik geen hap van de zelfgemaakte appeltaart van m'n van baanveranderende collega heb gegeten :Y)

Iedereen is hier wel heel goed bezig! En het blijft een goede stok achter de deur :)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 20:28

Zolang die weegschaal zegt dat het goedgaat heb ik hoop ik nog wel wat motivatie om door te gaan!!! mja... nog 10 kilo te gaan....

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 20:52

Zoo! Net mijn eerste zondig momentje gehad sinds 2 januari! :j Ben bij de Mac geweest en heb een mckroket genomen haha meer slechte dingen niet, en wat heb ik er van genoten! Vanavond hard sporten en dan isstie er weer af. God wat is dat dan lekker zeg! :oo

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 21:46

Zoooo kon hier even 4 pagina's bijlezen... Helaas weinig onthouden ervan :P.
Hier een heel actieve dag gehad...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 22:34

Toch nog gezondigd bij de wok :o
Maargoed, morgen weer hardlooptraining dus hopelijk ben ik het dan weer kwijt.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 22:35

Haha, waar kon je niet vanaf blijven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:06

En toen ik thuis kwam van 2 uur hockeytraining, stond er een moorkop op me te wachten.. :') _O- Hopen dat er minder dan 700 kcal in zitten.. dan heb ik hard genoeg gesport. :D Maarja zondag en maandag loop ik weer hard. :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:08

Rebeccaa schreef:
En toen ik thuis kwam van 2 uur hockeytraining, stond er een moorkop op me te wachten.. :') _O- Hopen dat er minder dan 700 kcal in zitten.. dan heb ik hard genoeg gesport. :D Maarja zondag en maandag loop ik weer hard. :)

Kleed je warm, het wordt overdag maar net rond het vriespunt :=
Maar wel zonnig gelukkig, ik doe zondag mee. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:14

Ik loop altijd in hetzelfde, een hemdje, een shirt met lange mouwen en een vest (sponsor vest of adidas vest, zo iets) heel soms als het echt heel koud is doe ik er nog een wollen vestje onder, maar dat is zelden/nooit. En meestal m'n 'hockey'broek omdat die lekker loopt :'). En dikke sokken. Hier sport ik altijd mee, ook tijdens 't hockeyen, nooit warmer. Ga ik me alleen maar aan ergeren. := en als ik thuis kom fijn een dekentje om me heen hihi.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:20

Jeetje, ik krijg het er benauwd van. Ik loop in een hardloopshirt met lange mouwen met een T-shirt eronder, hardloopbroek, blote enkels en korte sokken.... En dan nog heb ik het bloedheet!
Ik heb in mijn twee weken lijnen al 5x gebak afgeslagen :=

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:27

Aaanstaande zondag hardloop ik in een hardloopbroek, t-shirt,fleecetrui, dunne sokken, hardloopschoenen en dunne fleecehandschoenen.
Als het warmer is boven een fleecetrui,hempje of t-shirt en dan uiteraard zonder handschoenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:34

Als het 10+ graden is overdag dan loop ik gewoon op een shirt met lange mouwen al.. ben absoluut niet iemand die het snel warm heeft, maar vind het lekker lopen. Loop ook het liefste op blote benen, maar daar mag ik niet aan beginnen met deze temperaturen van m'n coach. :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:37

Je krijgt het vanzelf wel warm, maar mag natuurlijk niet te snel afkoelen. ;)

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:17

net op de weegschaal gaan staan en de eerste 1,2 kilo is er af :D

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:31

Super Crazymel!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 18:39

Joh.. ik denk dat iedereen wel weet dat snel afkoelen slecht is..

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:19

Super crazymel! :j

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:21

Ja duh :P haha. Aan de andere kant jezelf warm houden kost wel weer energie,dus verbranding van calorien. Heb stiekum toch zin in morgen. ;)

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 22:09

hm vanavond bier drinken. Erg slecht, maar heb vandaag weinig op gelukkig, dus ik kan nog wat calorieen hebben.