Ayasha schreef:xDramaQueen schreef:
Dat had ik echt niet verwachtJe bent wel een knappe meid!
Je hebt FB?
Jij hebt van die mooie ogen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xConnie schreef:Oh god, ik zie/voel net dat mijn tweede oorbelgaatjes boos zijn. Die heb ik al sinds maart, en in dezelfde week had ik m'n tragus laten piercen.
Dit is opzich gewoon goed gegaan, tot nu toe dan. M'n linkse (niet m'n tragus-oor) oorbel lijkt wel alsof ie half in m'n oor zit, achterkant ook. Het bloedt, is rood en dik. De rechtse is ook een beetje aan het bloeden maar is niet dik en rood. Ik heb nu maar even gespoeld met water en er daarna sterilon opgedaan. Wat denken jullie, moet ik een zeezoutbadje maken?
Magnummm schreef:Wat een termen zegZe zeggen me echt helemaal niks
Nrkee schreef:hoihoi
Ik wil mijn uitgegroeide navelpiercing laten herpiercen, zijn er hier meer mensen die dat hebben laten doen?
paar vraagjes:
- Hoe groot is de kans dat hij weer uitgroeit?
- Zie je door de piercing het littekentje nog steeds, of is dat minder zichtbaar?
- Is het mogelijk, om een navelpiercing te laten zetten van ander materiaal; zodat hij minder snel uitgroeit? iemand hier ervaringen mee?
Alvast bedankt! groetjes
Magnummm schreef:Isbetadine zegt me wel wat, maar die andere
Nrkee: wat is de reden dat je navelpiercing uitgegroeid is? Uitgescheurd en toen uitgegroeid? Of gewoon niet tegen het materiaal kunnen? Want als het dat laatste is, kun je het idd met ander materiaal proberen.
Het littekentje zul je wel altijd blijven zien (natuurlijk afhankelijk van hoe ver jij hem uit hebt laten groeien)