[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 11:09

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 11:14

Dit weekend kreeg ik heeel veel reacties over mn ashley :Y) Of het pijn deed, dat het een aparte piercing was en dat het me goed stond *\o/* Ik kreeg ineens ook heel veel opmerkingen en vragen over mn industrial terwijl dat ding nooit ieamand opvalt :') WOW?! Heb je nou een spijker door je oor?! Was de meest voorkomende opmerking over dat ding trouwens.. :+

Magnummm

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 14:05

Ik krijg ook regelmatig reacties op mijn wenkbrauwpiercing. Verwachten ze toch niet zo snel bij een meisje volgens mij.. Ze vinden het vaak heel apart.. :=

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 14:08

xConnie schreef:
Oh god, ik zie/voel net dat mijn tweede oorbelgaatjes boos zijn. Die heb ik al sinds maart, en in dezelfde week had ik m'n tragus laten piercen.
Dit is opzich gewoon goed gegaan, tot nu toe dan. M'n linkse (niet m'n tragus-oor) oorbel lijkt wel alsof ie half in m'n oor zit, achterkant ook. Het bloedt, is rood en dik. De rechtse is ook een beetje aan het bloeden maar is niet dik en rood. Ik heb nu maar even gespoeld met water en er daarna sterilon opgedaan. Wat denken jullie, moet ik een zeezoutbadje maken?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 14:32

Een paar dingen die kunnen bij heel boze gaatjes:
Schoonmaken met fysiologisch zoutwater (geen zeezout mengsel dus) en daarna isobetadine er op of een beetje terramycine.
Voor lang gebruik is Isobetadine trouwens niet goed, het droogt uit, dus niet te lang daarmee aan de slag. Je kan het ook gewoon "meteen" afwassen om dat te voorkomen. Terramycine droogt niet uit. Het is een zalf die heel fijn werkt bij piercings vind ik (ook al zijn de meeste tegen zalf)

Tot slot, wil je écht op zeker spelen of is het echt goed mis kan je nog geomycine nemen, een sterkere versie van terramycine. Ook een zalf.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 14:40

Oke dankje Ayasha, zal eens kijken wat ik ermee kan doen :)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 14:42

Wat een termen zeg :oo Ze zeggen me echt helemaal niks :')

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:44

hoihoi :wave:

Ik wil mijn uitgegroeide navelpiercing laten herpiercen, zijn er hier meer mensen die dat hebben laten doen?
paar vraagjes:
- Hoe groot is de kans dat hij weer uitgroeit?
- Zie je door de piercing het littekentje nog steeds, of is dat minder zichtbaar?
- Is het mogelijk, om een navelpiercing te laten zetten van ander materiaal; zodat hij minder snel uitgroeit? iemand hier ervaringen mee?

Alvast bedankt! groetjes

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:53

Magnummm schreef:
Wat een termen zeg :oo Ze zeggen me echt helemaal niks :')

Isobetadine hoort ook in Nederland bekent te zijn.
Terramycine is een oogzalf maar bestaat nu ook in huidzalf, ze komen op hetezelfde neer behale dat één van de twee vettiger is geloof ik. Geomycine is iets gelijkaardig maar dan speciaal voor infecties. Er zit gentamycin in wat een soort antibiotica is, daarom ook geomycine niet te lang/vaak gebruiken en echt enkel als niks anders helpt. :)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:54

Isbetadine zegt me wel wat, maar die andere :')

Nrkee: wat is de reden dat je navelpiercing uitgegroeid is? Uitgescheurd en toen uitgegroeid? Of gewoon niet tegen het materiaal kunnen? Want als het dat laatste is, kun je het idd met ander materiaal proberen.
Het littekentje zul je wel altijd blijven zien (natuurlijk afhankelijk van hoe ver jij hem uit hebt laten groeien ;) )

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:57

Nrkee schreef:
hoihoi :wave:

Ik wil mijn uitgegroeide navelpiercing laten herpiercen, zijn er hier meer mensen die dat hebben laten doen?
paar vraagjes:
- Hoe groot is de kans dat hij weer uitgroeit?
- Zie je door de piercing het littekentje nog steeds, of is dat minder zichtbaar?
- Is het mogelijk, om een navelpiercing te laten zetten van ander materiaal; zodat hij minder snel uitgroeit? iemand hier ervaringen mee?

Alvast bedankt! groetjes

Het litteken zie je normaal niet meer, bij mij niet iig, tenzij hij anders gepierced moet worden omdat de oude bv scheef stond.
Uitgroeien hangt van je navel n lichaam af, hij wordt gezet met titanium wat de minste kans op uitgroeien geeft. Na de 2e keer is je kans volgens mij groter, mijne is iig opnieuw uitgegroeid. :)

Magnumm: kan zijn dat het iets Belgisch is hoor _O-

Kennen jullie Rivella Derma repair?

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:57

Haha of ik heb dat soort spul gewoon nog nooit nodig gehad :P

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:01

Was het geen tijd voor een nieuw topic? :P

Pff nu ik goed ziek ben, merk ik wel dat al mn gaatjes een beetje boos doen ;(

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:11

Magnummm schreef:
Isbetadine zegt me wel wat, maar die andere :')

Nrkee: wat is de reden dat je navelpiercing uitgegroeid is? Uitgescheurd en toen uitgegroeid? Of gewoon niet tegen het materiaal kunnen? Want als het dat laatste is, kun je het idd met ander materiaal proberen.
Het littekentje zul je wel altijd blijven zien (natuurlijk afhankelijk van hoe ver jij hem uit hebt laten groeien ;) )

Nee hij was helemaal uitgegroeid, er zat alleen nog een soort korstje over het staafje heen voordat ik ook maar doorhad dat hij aan het uitgroeien was.. Toen wilde ik hem eruit halen en toen ging het korstje ook los. Er zit nu wel een soort hapje boven uit mijn navel waar de piercing zat..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:28

zo, zal ik jullie eens even gruwelijk laten schrikken :D

Afbeelding
8 mm...

24 uur later...

Afbeelding
:')

mijn normale oor :')
Afbeelding

Ik heb met stretchen geen last gehad, wel wat druk maar geen pijn, echter heb ik wel (veel te) lang lopen k*tten om mijn scherpe single flare in te krijgen...(elke keer als ik mijn acryl spiraal eruit haalde trok het gat weer iets dicht) ik werd vanochtend wakker en ik had 1 groot vies dik paars oor, ik heb géén blowout _/-\o_ *dankt het engeltje op mijn schouder*

ik ben gelijk gedownsized naar 6 mm, net met gekookt water de boel achter een beetje schoon gemaakt en nu maar wachten tot de gigantische zwelling wegtrekt... ik laat mijn oor nu ruim anderhalve maand/2 maanden genezen, ga dan na 7 mm en pas dáárna naar 8mm.

oh, en ik zal nooit meer vergeten een insertion pin te bestellen :')

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:29

Oke vraagje:

Hoe moet je een navel piercing in gekookt water met zeezout baden of met biotex?

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:42

autsj.. dat ziet er pijnlijk uit!

edit: @Fujita_Amor, heb zelf geen navelpiercing maar heb gelezen dat sommige het met een wattenstaafje doen en dan een beetje erop druppelen.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:44

Okee
Kan het ook in pipetje en zo erop druppelen of door een spuitje ofzo (niet dat ik het inspuit :+)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:47

waarom zou je makkelijk doen als het ook moeilijk kan :')

gewoon met een wattestaafje en daarna goed afspoelen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:48