[MW] Less is more! Verantwoord en gezond afvallen III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:01

Eefske schreef:
Ik vind het er wel goed uitzien hoor Dieuwke. Ik tel 6 boterhammen. Lijkt me goed. Schaaltje yoghurt, appeltje. Misschien nog een extra tussendoortje.

Mooizo, goedgekeurd dus :)) Ja, doe sws nog een stuk fruit vandaag, maar die heb ik nog niet op het lijstje staan. En misschien nog een plakje indische cake, of iets wat erop lijkt.

djuulsie

Re: [MW] Less is more! Verantwoord en gezond afvallen III

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:03

Wie maakt er een nieuwe?

MMMaaike

Jeetje, zijn we nu alweer over de 100!!! Op naar nr: IV

lifaya: Dan ben je er bijna joh! Ga zo door, je hebt al bewezen dat je het kan ;) +:)+

Mezelf tussen de middag verwend met een gekookt eitje :D:P Hij was nog helemaal warm en zacht van binnen :P (toch handig zo'n bedrijfsrestaurant) Wel jammer dat er ook kroketten liggen die je aan kijken. :?
Laatst bijgewerkt door MMMaaike op 09-02-11 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Dieuwke_

amsterdam_30 schreef:
@ Dieuwke_: jij gaat ook goed met het eten he? Goede hoeveelheid brood zo! _/-\o_

Ah, dankje wel :D Doet me goed om te lezen dat mijn schema's toch wel een beetje kloppen ondanks dat mijn gewicht nog niet zakt. Maar ik heb besloten de weegschaal de komende tijd te negeren en gewoon lekker doorga met gezonde schema's, hier meelezen en lekker sporten. Ik merk aan mezelf dat hoe meer ik naar de weegschaal grijp, hoe slechter het afvallen gaat. Alles ik gewoon lekker mijn ding doe gaat het misschien wat beter.

En nu tijd voor nieuwe topic :D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:07

Maak jij het topic Dieuwke?

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:13

Maar als ik mij goed herinner wilde jij ook niet afvallen maar op gewicht blijven? Of heb ik dat verkeerd onthouden.
Doet mij goed te lezen dat je niet meer zo weinig eet. Als je verantwoord kiest met eten en beleg, kun je heel wat hebben!
Goed dat je even niet naar de weegschaal grijpt. Lijkt mij in jouw geval heel goed even.
Zet hem op! *\o/*

Dieuwke_ schreef:
amsterdam_30 schreef:
@ Dieuwke_: jij gaat ook goed met het eten he? Goede hoeveelheid brood zo! _/-\o_

Ah, dankje wel :D Doet me goed om te lezen dat mijn schema's toch wel een beetje kloppen ondanks dat mijn gewicht nog niet zakt. Maar ik heb besloten de weegschaal de komende tijd te negeren en gewoon lekker doorga met gezonde schema's, hier meelezen en lekker sporten. Ik merk aan mezelf dat hoe meer ik naar de weegschaal grijp, hoe slechter het afvallen gaat. Alles ik gewoon lekker mijn ding doe gaat het misschien wat beter.

En nu tijd voor nieuwe topic :D

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:13

Wow jullie gaan echt snel ik kan het amper bijlezen!
Vandaag een goed dagje, ga zometeen lekker naar de sportschool!

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:15

You go girl _/-\o_

Elliebelle schreef:
Wow jullie gaan echt snel ik kan het amper bijlezen!
Vandaag een goed dagje, ga zometeen lekker naar de sportschool!

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:17

Hoihoi, dames :-)
Even nog in dit topic reageren, ik zit vol spanning op een nieuw te wachten. Ik zou het best op me willen nemen, maar ben zo'n computerleek....

Verder : in 4 weken -4,9 kilo :-)

Amsterdam_30 : nog even volhouden met je voet, een weekje is zo voorbij :-) mag ik vragen wat Valess is ??? :o? en belg....
MiniMaxi : als je er echt niet aan kunt weerstaan, eet dan 1 boterham met chocopasta, heel langzaam eten zodat je er weer even tegenkunt, je wilt geen vreetbui krijgen :Y) :Y)
Lifaya : wij weten dat je bent GOED bezig bent !!! Ik vind het echt erg voor je dat je pa zo zit te vitten op je ;( je kan hem mss eens ons topic laten lezen) ??? Volhouden meid, wij zijn er voor je :j
ChantalSmook : welkom :-)
MMMaaike : dat mag je niet afslaan beschuit met muisjes bij zo'n heuglijk feit :-)
Linnke - 1,7 *\o/*
Ivy-Power : goed bezig *\o/* lekker als je gips eraf gaat, ben je ineens een stuk lichter :-)

Zelf heb ik niets te melden vandaag, dus ; geen nieuws is GOED nieuws ;)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:18

piroutje: Valess zijn die groenteburgers enz dacht ik ,vleesvervangend product!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:18

k wil iedereen echt bedanken voor jullie steun :j dit is echt een heel belangrijk topic :) Ik wil iedereen ook een gigantisch grote pluim geven! Iedereen doet echt zoooo haar best!

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:26

amsterdam_30 schreef:
Maar als ik mij goed herinner wilde jij ook niet afvallen maar op gewicht blijven? Of heb ik dat verkeerd onthouden.
Doet mij goed te lezen dat je niet meer zo weinig eet. Als je verantwoord kiest met eten en beleg, kun je heel wat hebben!
Goed dat je even niet naar de weegschaal grijpt. Lijkt mij in jouw geval heel goed even.
Zet hem op! *\o/*

Nee, ik wil wel graag afvallen. Ik streef naar 13 kilo, dan ben ik 69. Maar ik denk niet dat mijn lijf dat aan kan, dus ik denk dat bij 70/71kg wel een mooi punt heb bereikt. Als ik maar goed in mijn vel zit

SteffiiY schreef:
Maak jij het topic Dieuwke?

Uhm, ik ben niet zo'n ster met openingen :o

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:28

Hmm...dan wil ik het wel proberen maar weet niet of het wat word?!

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:30

Ik wil wel helpen hoor, maar ik ben niet zo creatief met stukjes schrijven :)) Ik zoek wel een paar quotes voor steun, als je wilt?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:31

ja is goed :D

Als je even een paar quotes opzoekt, wil ik het wel proberen!

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:35

SteffiiY *\o/* *\o/* *\o/*

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:37

GO STEFFIIY :#

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:45

Dieweke jou schema voor vandaag lijkt mij ook netjes. 6 boterhammen, 2 tussendoortjes en avondeten :) .

Amsterdam, ligt er aan wat in huis is wat ik op brood doe. Als er bv kipfilet is doe ik dat, maar vandaag was dat er niet en heb ik katenspek op en vanochtend salami. Ik weet dat het minder gezond is maargoed ben nog niet op mezelf dus kan niet alles helemaal zelf bepalen.

Avondeten is trouwens Pilaf geworde(rijst, kip, perzik en rode saus) en nog een sultana gevonden. Wat ik me afvraag zijn tussendoortjes dan wel goed of moet je die vooral eten om de honger te stillen zodat je niet gaat snaaien?

Gebruiken jullie trouwens echte namen of bktnamen want niet van iedereen staat de naam in het profiel :P

Charr_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:45

Nog een laatste post voor we hier vaarwel zeggen! :wave:

Benieuwd naar het nieuwe topic, hup hup Steffiiy! *\o/*

En ieder: keep it up, want less is more! *\o/*

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:48

ChantalSmook schreef:
Gebruiken jullie trouwens echte namen of bktnamen want niet van iedereen staat de naam in het profiel :P

Hoe bedoel je? Of we de echte namen waarbij gebruiken?

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:49

zooo gaat echt hard hier he, benieuwd naar 't nieuwe topic :)

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:53

Kun je niet aan je ouders vragen of ze altijd kunnen zorgen voor kipfilet en bijv philadelphia light voor op brood? Als je het opmaakt lijkt me dat niet zo'n punt?

Nee, tussendoortjes neem je om je motor op gang te houden. Anders ga je minder verbranden en dat is niet goed.
Natuurlijk is het mooi meegenomen dat je minder of niet gaat snaaien :+ .

Echte namen.. tja.. t blijft internet he :o . Vind dit prima zo..

ChantalSmook schreef:
Dieweke jou schema voor vandaag lijkt mij ook netjes. 6 boterhammen, 2 tussendoortjes en avondeten :) .

Amsterdam, ligt er aan wat in huis is wat ik op brood doe. Als er bv kipfilet is doe ik dat, maar vandaag was dat er niet en heb ik katenspek op en vanochtend salami. Ik weet dat het minder gezond is maargoed ben nog niet op mezelf dus kan niet alles helemaal zelf bepalen.

Avondeten is trouwens Pilaf geworde(rijst, kip, perzik en rode saus) en nog een sultana gevonden. Wat ik me afvraag zijn tussendoortjes dan wel goed of moet je die vooral eten om de honger te stillen zodat je niet gaat snaaien?

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:55

Als er hier gereageerd wordt in het topic op elkaar gebruik je dan de boktnamen of de echte namen, want niet van iedereen kan ik de echte namen zien in het profiel :)

Ik kan dat wel vragen maar we zijn met 4 thuis die allemaal wat anders graag willen dus mijn moeder onthoudt dat nooit allemaal, soms is het er wel en soms niet :)
Enne oke dan ga ik maar wat meer tussendoortjes eten voortaan, zal eens zorgen dat, dat in huis komt.

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:58

Als ik iemands boktnaam weet (bijvoorbeeld uit z'n profiel of af te leiden uit z'n boktnaam) dan gebruik ik die, anders gewoond de boktnaam.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 15:01

hijs bijna af :D