Eefske schreef:Ik vind het er wel goed uitzien hoor Dieuwke. Ik tel 6 boterhammen. Lijkt me goed. Schaaltje yoghurt, appeltje. Misschien nog een extra tussendoortje.
Mooizo, goedgekeurd dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eefske schreef:Ik vind het er wel goed uitzien hoor Dieuwke. Ik tel 6 boterhammen. Lijkt me goed. Schaaltje yoghurt, appeltje. Misschien nog een extra tussendoortje.
amsterdam_30 schreef:@ Dieuwke_: jij gaat ook goed met het eten he? Goede hoeveelheid brood zo!
Dieuwke_ schreef:amsterdam_30 schreef:@ Dieuwke_: jij gaat ook goed met het eten he? Goede hoeveelheid brood zo!
Ah, dankje welDoet me goed om te lezen dat mijn schema's toch wel een beetje kloppen ondanks dat mijn gewicht nog niet zakt. Maar ik heb besloten de weegschaal de komende tijd te negeren en gewoon lekker doorga met gezonde schema's, hier meelezen en lekker sporten. Ik merk aan mezelf dat hoe meer ik naar de weegschaal grijp, hoe slechter het afvallen gaat. Alles ik gewoon lekker mijn ding doe gaat het misschien wat beter.
En nu tijd voor nieuwe topic
amsterdam_30 schreef:Maar als ik mij goed herinner wilde jij ook niet afvallen maar op gewicht blijven? Of heb ik dat verkeerd onthouden.
Doet mij goed te lezen dat je niet meer zo weinig eet. Als je verantwoord kiest met eten en beleg, kun je heel wat hebben!
Goed dat je even niet naar de weegschaal grijpt. Lijkt mij in jouw geval heel goed even.
Zet hem op!
SteffiiY schreef:Maak jij het topic Dieuwke?
ChantalSmook schreef:Dieweke jou schema voor vandaag lijkt mij ook netjes. 6 boterhammen, 2 tussendoortjes en avondeten.
Amsterdam, ligt er aan wat in huis is wat ik op brood doe. Als er bv kipfilet is doe ik dat, maar vandaag was dat er niet en heb ik katenspek op en vanochtend salami. Ik weet dat het minder gezond is maargoed ben nog niet op mezelf dus kan niet alles helemaal zelf bepalen.
Avondeten is trouwens Pilaf geworde(rijst, kip, perzik en rode saus) en nog een sultana gevonden. Wat ik me afvraag zijn tussendoortjes dan wel goed of moet je die vooral eten om de honger te stillen zodat je niet gaat snaaien?
Gebruiken jullie trouwens echte namen of bktnamen want niet van iedereen staat de naam in het profiel