Ik vind Vichy Normaderm inmiddels ook weer fijn om te gebruiken, heb er mijn eigen draai aan gegeven
Ik gebruik bijna helemaal geen crème meer, en sinds ik dat niet meer doe (week of 2) is het zó veel beter geworden. Mijn huid is veel minder vet en glimmend en de kleine bubbeltjes verdwijnen bij bosjes. Ik gebruik 's ochtends en 's avonds de facewash, dan de lotion alleen op de plekken waar ik veel plekjes/pukkels/bultjes heb/had (100% weg is het nog niet helaas
) En dan mijn nieuwe foundation erop waar ik helemaal enthousiast over ben True Match van l'Oreal.
Dan zie je niks rood meer, alleen als het licht er op een bepaalde manier op valt nog een paar bubbeltjes

Al met al heeeel blij dus

Juul, honing en melk klinkt inderdaad érg plakkerig
En ook een beetje in tegenstrijd aangezien het beter is om geen melkproducten tot je te nemen toch? Knap dat je geen suiker meer eet! Zou mij niet lukken
Ik let sinds deze week wel weer wat beter op maar dat is meer om mn buik strak te krijgen dan mn huid te kalmeren
Ik wou een poosje geleden ook naar de HA gaan voor een eventuele doorverwijzing, toen kreeg ik gelukkig een mooier huidje cadeau van mezelf.. Ben benieuwd of ze er ook wat aan gaan doen als je naaar de dermatoloof gaat
Succes in ieder geval! 
Aylie, vervelend dat je huid door stress weer slechter wordt.. Ben je een erge stresskip? Is het dan niet een idee om je meer op je stress te richten, dit onder controle te krijgen zodat je huid vanzelf weer beter uit gaat zien?
ik heb af en toe echt paniek aanvallen en dan word ik ook heel depri etc, en dat gaat pas weg als ik flink ga eten, aan m'n huid ga zitten of flink bewegen. 
gelukkig is school niet heel lang meer.. dus dan trekt het vast weer bij.
Ik zie er naar uit! In Turkije zal het tenminste mooi weer zijn. Onze zomer ziet er maar belabberd uit voorlopig.
Ik ben geslaagd. Alleen nu nog de (ongemerkte) stress van thuis..
. wat wel helpt ik gewoon vaak mijn gezicht wassen, het liefst 2 keer per dag,