Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem27

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 16:17

Oh, Bom wat een heerlijke vakantie hebben jullie. Lekker ook dat je zo lang blijft. Leuk is de Dierenpark in Emmen he? Daar woonde ik altijd erg dichtbij. :) En vriendlief en ik hebben daar onze eerste date gehad! :D Wij hebben afgelopen nacht nog in Emmen geslapen en daar gaf idd vanmorgen de thermometer -10 aan!

Thnx voor alle complimentjes over m'n haar. T krult idd meer Fan, dat heb ik altijd als 't korter geknipt wordt. Merry Christmas voor iedereen!

Ik ben ook nog niet aan lopen toe gekomen. Wel net een fijne wandeling met vriendlief en de hond gemaakt, lekker over de bouwlanden gelopen, sporen van herten en konijnen bekeken. Nu even douche, optutten en straks lekker eten bij schoonouders.

Fan, hopelijk wordt je niet ziek. Al is deze periode er wel de tijd voor he? Ik ben ook al eens ziek geweest met kerst en al eens met oud&nieuw. Mijn zwager die gisteren voor ons ging koken werd ook ineens ziek, overgeven, diarree. Was heel sneu, na 't voorgerecht werd hij ineens heel misselijk en is ook niet beter geworden vannacht. Daar heeft hij min 3dagen voorbereidingen voor getroffen en dan wordt uitgerekend hij ziek.

Sak, heb je nog All you need is love gekeken? Ik wel 't laatste uurtje, had eerst nog even Serious Request gekeken.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 16:41

Hallo!

Leuk haar zo Marjoleintje!

Klinkt als een fantastische vakantie Bom!

Fan, sterkte. Sauna is wel lekker, mits je je goed voelt, als je al niet lekker bent...

Gister heerlijk gegeten, was ontzettend lekker. Wijntje paste er ook perfect bij! De avond was ook echt gezellig, dus helemaal geslaagd.

Vanmorgen lekker wat langer blijven liggen, toen de hondjes uitgelaten en ontbeten. Daarna 2 paardjes gereden en toen ik daar van thuis was heb ik lekker gelopen. Ging echt heel fijn! Heb 8 km in 52:nogwat gedaan. Zooo trots op mezelf! En dat ondanks dat meer dan de helft van mijn route nog vol met sneeuw- en ijsresten lag.

Ben nu net lekker gedouched en heb een avondje bankhangen voor de boeg. Moet er nog 1 keer uit om de hondjes uit te laten en verder kan ik lekker thuis rommelen. Eten is ook lekker makkelijk: stukje stokbrood met een uitsmijter ham... _O-

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 21:01

even snel een berichtje van mij...
net nog even gelopen, was wel koud maar wel lekker rustig op de weg :+ Klein beetje glad maar goed te doen :j
had al 1,5 week niet gelopen maar gewoon me volgende les gaan lopen en het is nog gelukt ook :D
4,8 km in 32 min waarvan 5 min wandelen :) best goed van mezelf :o

Heerlijk wenk avondje bankhangen! Mm lekker eten :j

Bom: jullie hebben het lekker naar je zin dus :) Heerlijk hoor!

Fan: :(:)

Volgende keer lees ik even wat beter bij en zal ik wat meer reageren, beetje druk op het moment, kan jullie niet zo goed bijhouden :o

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 11:15

Goodmorning ladies! :wave:

Eerste kerstdag overleeft? Griep zet nog niet door, dus ik ga zo toch mijn rondje van 5km lopen. Mocht het niet lukken ben ik zo thuis.
Het voordeel is, dat ik niet zo heel veel trek hebt, goed voor mijn doel ;) Ben niet aangekomen :)

Goed gelopen Rosa! :j

Ik heb nu de Nike+ Sensor officieel gekregen en die ga ik zo uitproberen. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:36

Beter laat dan nooit:

Afbeelding

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 14:43

Wat een heerlijke foto Angela!!

Fan, veel plezier met je Nike + Sensor :D

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 18:26

Vanaf de andere kant van het kanaal even een klein berichtje!
Ik hoop dat iedereen fijne dagen heeft. Hier is het heerlijk relaxed, maar geloof dat ik volgende week wat extra rondjes moet lopen om weer terug op gewicht te komen... pffff, die christmaspud is ook zoooooooooo lekker!

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:16

Hallo!

Hier nog iemand die volgende wk extra rondjes moet lopen! Deze wk maar 1x hardgelopen en toch te veel gegeten met de kerstdagen. Maar wel hele fijne dagen gehad. Heb vandaag nog wel een wandeling met vriendlief en de hond gemaakt van 1,5 uur! :)

Wat een mooie foto Angela, wat ziet je haf er prachtig uit!

Rosa en Fan, lekker gelopen tijdens de kerstdagen?

Loveskyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:25

Hoi allemaal!
Ik meld me hier. Na een weekend héél véél lekkere dingen te hebben gegeten kan het zeker geen kwaad om weer eens te gaan hardlopen. Ik kan al aardig een rondje lopen, zo'n 20 min denk ik. Maar ik ga toch bij week 1 beginnen! Dit omdat ik voortaan ga proberen om voor school hard te lopen. Zo kan ik een beetje wennen aan het vroege opstaan..
Morgenvroeg wordt de eerste keer! Wekkertje gezet om kwart over 6.. So wish me luck haha!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 08:56

:wave: goodmorning, hier een werkpaard! Moet gewoon werken vandaag. :n

Pff Loveskyra, ik heb veel voor het hardlopen over, maar om mijn wekker zoooo vroeg te zetten :n Mijn bedje is veel te warm! :j

Ik had gisteren willen lopen en had mijn kleding al aan, toen kwam mijn vriend terug van het hardlopen. Het had flink geijzeld, het was overal spek en spekglad. Het enige wat kon was over opgevroren sneeuw. Nou, dan ren ik de trap wel wat extra op en neer. Weinig keuze, of glijden, of je enkels breken, of veilig binnen blijven ;)
Mijn vriend had ook erg last van zijn achillespezen.

We moeten vanavond even naar Ikea en ik ga daarna even lopen. Heb ik mij zo netjes ingehouden met de gourmetten, toen kwam mijn schoonmoeder met bosvruchten tiramisu :9 En zet zette het gewoon voor mij neer! Tja, dan eet je het wel op he?!

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 09:29

Hallo!

Ook ik moet vanavond weer aan 't werk Fan! :) Balen dat 't zo spekglad was, hopelijk deze wk beter weer! Ik wil deze week 3x lopen, ma/woe/vrij. Dit, omdat ik vorige wk maar 1x heb gelopen. Normaal loop ik 2x p.w. en nog 1x spinning.

Loveskyra, welkom. En is 't gelukt vanmorgen zo vroeg op te staan en les 1 te lopen? Wel vroeg he, ik had eerder ook altijd die plannen en het is me ook wel 's gelukt om voor school te gaan lopen. Toen had ik wel altijd een motiverend hardloopvriendje, dat was wel fijn.

Fijne dag iedereen vandaag!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 09:33

Goedemorgen!

Hier een half dagje aan het werk. Heb echt 0 zin. Was beetje laat gisteravond, lekker een wijntje op. Helaas vannacht ineens niet lekker, maar zodra ik overgegeven had was het ook meteen weer over :? naja, zal wel. Vanmiddag lekker Lis rijden en daarna hardlopen, ook hier zijn er wat extra calorietjes die verbrand moeten worden... := Want het eten gister was wel weer voortreffelijk! En de wijn smaakte ook erg goed... Haha...

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 10:52

Bah WenK, ws iets gegeten wat niet helemaal goed meer was. Ik wou dat ik kon overgeven, dat zou een hoop dingen makkelijker maken.
Loopse vanmiddag dames!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 10:58

Nou, bij de koffie/thee hadden ze een klein oliebolletje en ik denk dat mijn maag dat vet niet trok.

Kun je nooit overgeven? Ik vind het ook heel moeilijk hoor. Duurt heel lang voor mijn lijf het 'los' laat zeg maar. Ik ga dan altijd gewoon op het wc-matje zitten wachten met een dekentje om me heen...

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 13:26

De laatste keer dat ik heb overgegeven was 6 jaar geleden na het ongeluk met Fanny. Dat kwam door de zware hersenschudding. Daarvoor was het al 13 jaar voor het laatst. Mijn lichaam kan het niet los laten. Ik moet mijzelf eens aanleren om mijn vinger in mijn keel te steken. Alleen bij het idee al brrr.

Zo deel 1 zit erop van de werkdag. Het is nog best druk. :( Veel mensen zijn gewoon aan het werk.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 17:22

Ik snap je gevoel Fan, je moet zo nodig maar je lichaam vecht er dan zo hard tegen. Voor mij hielp het om de druk er af te halen, je MOET niet overgeven, je zit naast de wc en dus KUN je overgeven als het komt. Ben ook gerust wel eens naast de wc weer in slaap gevallen hoor...

Bij ons vanmorgen was er helemaal niets. Was ook blij toen ik weg kon. Heb Lis een dagje vrij gegeven, had eigenlijk geen zin om te rijden en was een beetje 'mopperig' en dan kan ik beter niet opstappen. Morgen weer een dag... :D

Hardlopen ging wel heel fijn, heb weer lekker mijn 8km rondje gedaan, in 52:15, net weer ff sneller dan zaterdag. Ben dus weer heel trots op mezelf. Morgen 5km rondje doen...

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 17:34

Ben ik ook weer even! Iedereen fijne feestdagen gehad?

Marjoleintje, Leuk zo je haar. Ik vond het lange je ook leuk staan, het staat je beide wel :)
Verder wel bij gelezen maar weet niet meer wat iedereen zei.
Angela, leuk kaartje en het zelfde toegewenst.

Ik heb net een nieuw hoofdstel besteld. Het is een hoofdstel met 5cm brede neusriem! Hier was ik ook naar opzoek want mijn Fries heeft best wel een lang hoofd en hoop dat het met een brede neusriem een beetje breekt.

Dit is het hoofdstel (op een andere Fries) Mijn hoofdstel kan ik pas volgende week ophalen want ze moesten eerst een full bestellen.

Afbeelding

Mijn vriend en ik zullen zo even bij een nieuwe auto kijken (audi) spannend :) Zolang hij een trailer kan trekken vind ik het goed haha :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 17:38

Mooi hoofdstel, welk merk?

Spannend ook van de auto! A4 denk ik? Dat zijn fijne auto's, mogen netjes een anderhalfpaardstrailer trekken... :j Heb zelf een Passat. Ben wel van de Audi/VW's... :o

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 17:44

Mooi hoofdstel Thornforest! :j

Ik ga vanavond voor een rondje van 5km, even lekker hollen. Vanmorgen gaf de weegschaal best wat meer aan dan gisteren. ZIt al lekker heel de dag aan de kruidenthee, alleen heb mij laten verleiden tot autodrop :9, dus nu moet ik echt :D
We gaan vanavond eerst naar Ikea en dan ga ik lopen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 17:48

Haha ik ga volgende week pas weer wegen. Gister uit eten geweest, met wijn, dus dan geeft het toch geen eerlijk beeld. Heb wel zaterdag heel goed gebalanst en vandaag tot nu toe ook. Dinsdag, woensdag en donderdag moeten ook weer nette dagen zijn en dan heb ik voor vrijdag weer allerlei lekkere hapjes bedacht.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 17:52

Mooi vooruitzicht WenK :j :9
Net belde mijn vriendje, hij gaat lekker soep maken voor vanavond :9. Even light eten, een balansdag vandaag! :9
Vrijdag? Ooh ja het is Oud&Nieuw! We zijn met 9 vrienden en gaan lekker koken. Ik heb het menu al gehoord! :9 Hmmmmm ;) Vandaar dat we servies bij moeten halen :')

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 17:55

Ja, vrijdag Oud en Nieuw. Ga als avondeten dan lekker soepje maken en voor de rest van de avond zet ik lekkere hapjes op tafel: carpaccio met roomkaas op een prikker, plakjes stokbrood met zelfgemaakte zalmsalade, en met zalm en roomkaas, plakjes stokbrood met brie, gevulde eitjes, dat soort dingen... :9

Vanavond eet ik uit de vriezer: bami met saté. Morgen eet ik carpaccio en woensdag biefstukje met groentjes. Redelijk netjes allemaal dus.

Loveskyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:36

Ah gelijk de eerste dag mislukt.. ik was er op tijd uit, was er helemaal klaar voor. en dan.. is het spek en spek glad buiten! :( Naja volgende keer beter!

Heel mooi hoofdstel ThornForest!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:26

Jammer Loveskyra, het was zeker glad. Het is ook een vervelende tijd om te lopen.

Net thuis van Ikea, ik dacht het zal wel rustig zijn. :n Heb het nog nooit zo druk gezien!!!
Eerder dat ik omgekleed ben, is het 21.30, vind het nu te laat om te lopen. Morgen ga ik echt! :D En we gaan gelijk voor de 5km! :j

Loveskyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:18

Het is echt een bagger tijd..
Mijn zus en vader zijn ook altijd actief aan het hardlopen, doen ook mee met wedstrijden. En nu gaan we een hardloopband kopen! Lijkt me ideaal, helemaal in deze tijd. Met mooi weer natuurlijk gewoon lekker naar buiten :)