Fiffill, ik heb de tunnels binnen bedankt! ik heb trouwens al 3 mm in.. dat is het voordeel van een uitgelubberde oorlel-gaatje nu begint wel echt het stretchen
iemand dus intresse in 2 gouden 2 mm tunnels wanneer ze binnen komen?
Argh ik heb zoveel pagina's in dit topic bijgelezen en nou begint het zoo te kriebelen om nog een piercing te nemen. Maar omdat ik (nog) geen piercing in m'n gezicht wil raken m'n oren steeds voller. Heb nu rechts 2 gewone gaatjes, een tragus en een helix. En links 3 gewone gaatjes en een soort van helix, maar dan meer in het midden van m'n oorschelp, een knopje. Ik zit de denken of ik in m'n linkeroor nog een forward helix wil...
Ja heb je gelijk in. Het gaat bij mij ook wel en beetje kriebelen als ik die leuke tunnels van Fiffill en DQ zie, alleen draag ik zelf ook graag kleine knopjes, dus ik denk niet dat ik het ga doen. Maargoed, zeg nooit nooit
Ik heb ook een vraagje.. Ik heb net zitten lezen over stretchen omdat ik dit ook wel gaan doen maar kan nergens vind hoe lang je dan die tapers moet laten zitten..
Fenrir
Geplaatst: 08-02-11 21:57
Dat mag je zelf weten, ik liet ze altijd een dag zitten zodat de huid wat losser eromheen sloot en dan deed ik het sieraad in.
Dus dan moet ik de tapers bestellen en gelijk ook de sieraden?
Fenrir
Geplaatst: 08-02-11 21:59
Heb ik wel gedaan, je kunt natuurlijk ook de tapers als sieraad gebruiken en die een maand laten zitten tot je verder stretcht... als je zo'n krulletje neemt bijv. kan dat prima (ook bij andere vormen natuurlijk maar dat staat miss wat leuker). Ik geloof dat je ook tapers hebt waar op het einde een tunneltje aan vast zit, als je de taper helemaal in je oor hebt zitten tot het dikste punt schroef je hem los van de tunnel en heb je meteen dat sieraad in.
Ik stretchte met een insertion pin In bad gaan, massageolie op je oorlellen, beetje masseren en insertion pin er doorheen (als het geen pijn deed). Deed het wel pijn, wachtte ik een week en probeerde ik het weer.
Had die website idd net zitten lezen maar wist nou niet zo goed of je ze moest laten zitten of er helemaal doorheen moest halen (ben nog een beginner )