Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Helderder schreef:Ben je nog gegaan? Vanochtend heb ik er nog met een lekker zonnetje overheen gefietst maar later kwam het wel met bakken uit de lucht...
Vanochtend leek m'n racefiets wel door het asfalt te gaan in plaats van erover. Heb zelfs halverwege m'n banden nog opgepompt maar het hielp niets.Maybe i'm the pussy... Nu even rust na 200 km op de teller.
Romyv schreef:super vet!!!! respectmooie foto ook
Bij mij is het zo dat ik het alleen vol houdt wanneer ik een congreet doel heb, anders is de noodzaak er niet en doe ik niets!
Ik vind lopen in de winter ook fijner dan fietsen.. Dus als ik af en toe op de taxc zit vind ik het prima :d
MuSLi schreef:Ja, ik vind het ook leuk om er een foto van te hebben
We zijn nu alweer aan het denken aan een weekendje mountainbiken in de Ardennen.
Hebben we vorig jaar ook gedaan en was (op de regen na) heel erg leuk.. Wel spannend..
Ik mis ook een fietsicoontje [ Afbeelding ]
Romyv schreef:ja, je moet er een speciale band op leggen tegen de warmte.. Wij hebben (vet luxe) gewoon een fiets over die standaard op de taxc staat. want die band wisselen is best een klusje. Bijna iedereen op de club heeft gewoon een extra wiel, dan hoef je alleen die te wisselenDat is in 10 sec gedaan, terwijl die band een half uur duurt
Ik heb bij armin ook een vette foto van het fietsen, maar die is niet helemaal scherpzal hem wel even posten vanavond