bobomelo schreef:en hoe zijn je tentamens gegaan jarrah??
en gezellig dat je d'r weer bent in elk geval!!!
vraagje, waarom moet je bij 100 paginas nieuwe topic maken?
ik zit in een andere huiskamer topic en daar doen ze het bij de 500 paginas.
maar weet eigenlijks niet wat de officiele regels zijn. jullie?
Dank je wel 
Ja mijn tentamens zijn wonder boven wonder goed gegaan. Ik zou ze eigenlijk niet allemaal maken omdat het veel was en pittige stof, maar omdat het mijn allerlaatste tentamens zijn kon ik het niet uitstaan dat ik door al die oliebol nog meer studievertraging op zou lopen. Ik hem me dus drie weken lang echt kwaad gemaakt en opgesloten in mijn huis om te leren. Even geen bokt en geen andere afleiding.. alleen maar 24-7 stampen. Het heeft gelukkig zijn vruchten afgeworden, voor traumabegeleiding heb ik een 8, voor psychiatrie een 7,8 en voor sociale psychiatrie een 7! Ben wel echt gesloopt erna, en heb echt even tijd nodig weer te ontstressen enzo, maar ben wel echt trots op mezelf. Het is nu nog wachten op de uitslag van 1 toets. Als ik ook die gehaald heb, wil ik alles op alles gaan zetten voor mijn scriptie en hoop ik met een week of 6 af te kunnen studeren!
Wat betreft het aantal pagina's. Volgens mij mag je idd in HK doorkletsen tot 500 pagina's, maar in andere fora maar tot 100. Ik zou het zelf fijner vinden als het in MW blijft, omdat het wel echt een medisch iets is en wat meer beladen. En simpelweg kletsen kan op andere plekken. Maar dat is hoe ik erover denk 
Crazychar: jeetje kan me voorstellen dat je even uit je doen bent! Gelukkig goed nieuws, maar geef jezelf maar wel even lekker de tijd dit weer even te laten bezinken!