Hey digi vriendinnen, hoe is het hier? Weer druk geweest vandaag zag ik wel. Bedankt voor de lieve reacties op mn post van gisteren, mn ongerustheid was gelukkig voor niks! Ben vandaag iets vroeger hier dus wie weet ik er nu wel iemand die ik kan helpen.
Met mij gaat het wel, moet nogsteeds erg veel werken maar ze vertelde vandaag in de vergadering dat we volgend jaar niet meer over mogen werken. Vind dit niet zo erg alhoewel het wel wennen zal zijn 20uur te werken, hoop trouwens al wel ruim voor die tijd om mn 20uur te zitten. Het is de planning dat ik tot na de vakantieperiode meer uren maak (tot 40uur) werk meestal van 7.45 tot 16.15.
Zal eens even bij gaan lezen, voor degene die het nodig hebben alvast een knuffel
o hahaha, ik snapte m al niet helemaal... Zit dus sinds november thuis, maar ben pas sinds kort echt in therapie bij een psych (lang, lang verhaal). Even zien dus hoe alles uitpakt nog. Ik ben weg,ga even mn vriendje masseren!
Hoi meiden. Heb even snel bijgelezen maar er is niet veel blijven hangen. Ben echt even helemaal op, maar moet nog een paar dagen buffelen tot ik weer rust heb. Heb me wel al goed aan de afspraken gehouden die ik heb gemaakt met de hapto
Heb trouwens geTEMt,voor een nieuw topic omdat deze vol is
Ik ben terug van mijn voorlopig laaste keer knuffelen met mijn verzorgpaardjes. Heb nog steeds geen stage en moet ondertussen nog regelen dat ik een internationale diploma kan krijgen en dat ik dat nu niet verpest met mijn waarhoofd. Examen was ... Zou morgen eigenlijk naar een lezingen middag gaan maar zie dat eigenlijk niet meer zitten. Had na het examen echt een vermoeidheids aanval.
_Pilipa_
Geplaatst: 18-06-09 22:06
Even een knuffel voor jullie,
Sorry heb de kracht even niet om te reageren of mijn verhaal te doen.
Maar denk aan jullie
koi
Geplaatst: 18-06-09 22:09
Flappie, hoe was je afspraak? Dat van het wandelen en de omgeving in je opnemen was ook een opdracht van mijn spych.
Crossmonster, probeer je niet schuldig te voelen. Het is goed dat je voor jezelf hebt gekozen, je hebt maar 1 lichaam en daar moet je zuinig op zijn. Als jij straks niets meer kan dan schopt je werkgever je buiten (platweg gezegd) en ben jij verder van huis, daar heeft dus niemand iets aan. Je werk draait ook door zonder jou, vind dat je de juiste keuze hebt gemaakt ook al is deze niet makkelijk geweest. Lukt het je nog wel om je dagelijkse dingen thuis te doen? Bij mij ging dit helaas ook niet meer, was echt te ver gegaan. Vrachtwagen rijden, stoer en respect!!! Zou ik ook wel willen kunnen.
Angela, wat een ellende met je werkgever! Als het goed is is hij hiervoor verzekerd en krijgt hij de kosten die hij aan jou uitgeeft gewoon terug, althans zo was het bij mijn baas. Van hem hoefde ik ook niet meer terug te komen, moest er toch uit omdat er niet voldoende werk was. Ik was hier blij mee maar achteraf bleek dat mijn baas niet goed had gehandeld want hij had er alles aan moeten doen om mij aan het werk te krijgen anders kan hij een boeten krijgen(is niet gebeurt, gelukkig). Denk dat jou baas dit nogal erg letterlijk opvat. Hoe voel je je nu? Het is inderdaad wel een fijne gedachten dat ik straks minder kan gaan werken, kijk er naaruit.
PW, wat fijn dat het positief was, gaat het nu iedere dag hetzelfde? Hoe voel je je na je eerste dag?
Sifra, lekker dat je weer 3mnd verlenging hebt gekregen om thuis te blijven. Ben jij nog wel in dienst van een werkgever? Ik ben blij dat ik weer aan het werk ben want bij mij belde het UWV wekelijks wanneer ik weer aan de slag zou kunnen? Erg vervelend, heb maar 1 gesprek met de arts daar gehad en zoals ik het begreep was hij niet van plan nog eens met mij te spreken... Gelukkig ben ik hier nu van af, hopelijk blijft dat zo.Hoe is het met je krentenbaart en hoe was het bij de tandarts?
Petulan, pas je wel een beetje op jezelf? Geniet van je welverdiende rust straks, heb je dan geruime tijd om uit te rusten?
Fairytail, waarom kun je niet meer naar je verzorgpaardjes? Door de druktes rondom je opleiding? Je moet ook wel blijven ontspannen! Wanneer weet je de uitslag van je examen? Zal voor je duimen.
Daijano, sterkte meid we zijn er voor je als je er behoefte aan hebt!
Nou geloof dat ik de meeste weer wel heb gehad, mis wel wat mensen hier maar die zullen zich weer wel melden als ze daar behoefte aan hebben.
Civ dankje, maar heb het ff zwaar en kan het nog niet typen.
Fairytail
Geplaatst: 18-06-09 23:02
CIV: Dankje wel . Ik ga stagelopen en afstuderen en dat doe ik niet echt in de buurt. Examens/tentamens moeten na 2 weken zijn nagekeken dus ik ben benieuwd..
Volgens mij heb je de meeste wel gehad hoor. Vind het toch altijd fijn dat je je medeleven aan iedereen toont. Ik stel het erg op prijs dat je ondanks dat je het zelf zwaar hebt altijd reageerd.