me/cvs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 07:56

miss_kippie schreef:
vannacht ben ik begonnen met de griep alles komt er uit maar ja onze halve fam ligt plat.

:(:) beterschap,hoop dat het mee valt

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 08:04

Beterschap Miss-Kippie! :(:) Dat kon je er ook nog net bij hebben :(:)

Mijn moeder heeft vanmorgen de dokter gebeld en m'n broertje klinkt als Mexicaanse griep.. Afwachten dus maar!
Ik heb gistermiddag hele middag met dekentje op de bank gelegen, was ook totaal niet lekker en had het de hele dag al koud! Nu gaat het wel weer :)

En hoe is het met de rest?

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:09

beterschap miss kippie

hier bij mij gaat het redelijk goed :)
maandag voelde ik me na school nog steeds fit, maar gisteren viel ik bijna in slaap bij de uitleg van het biologie praktikum. Mijn klasgenoten hebben al toegezegt me wakker te maken zodra zij merken dat ik in slaap val.

Paardrijden staat bij mij nu op een erg laag pitje. Ik ga mjn maandabbonnement afzeggen en daarvoor in de plaats een kaart kopen waarmee ik 5 keer kan rijden. Ik ga nu zo vaak niet rijden dat het anders gewoon te duur wordt.
Ik rijd normaal altijd op de dinsdag en dan moet ik tot 10 voor 5 naar school en vanaf 7 uur moet ik op de manege zijn. Dat ga ik dus echt niet redden kwa moeheid en huiswerk.....

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:17

Ik ben nog aan het bijkomen van uitstapje van zondag,voor het eerst in 1,5 jaar buiten de stadsgrenzen geweest :)
Nu nog steeds spierpijn.

Hermlijn...beter idd om losse lessen te nemen,zonde van het geld.Kun je misschien beter sparen voor zo af en toe een privé-lesje,kan het lekker in je eigen tempo :(:)

Marilla...heb begrepen dat de Mexicaan milder is dan de "normale" griep,beterschap daar :(:)

Helderder

Re: me/cvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 10:22

@Issy; Ook niet echt een goed bericht in de Spits, Nijmegen krijgt veel te veel verdedigingsruimte vind ik.
@Marilla; Beterschap voor je broertje, hopelijk krijg jij geen last.
@Hermlein; Gelukkig gaat het redelijk goed met je! Verstandig van het paardrijen.

Volgens mij mogen topics op MW maar tot de 100 pagina's lopen, ik zal even een mod pb-en of we een nieuw topic kunnen openen of hier verder kunnen gaan.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 10:53

Owja, daar had ik helemaal niet aan gedacht! Wat praten we lekker door als we al op blz 101 zitten! :)

Ik ben niet fit vandaag. Kan niet zeggen waar ik last van heb, beetje overal en nergens van. Maar doe ook weinig, hang maar beetje op de bank enzo. Alweer..

Hoe is het met jou Paula?

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:21

@Paula, Nijmegen krijgt achter de schermen steeds minder ruimte, ze worden aardig neer gesabbeld door ME verenigingen en boze patienten en andere artsen en professoren die met tegenbewijzen komen. Ik begreep dat er al een klacht ligt bij de medische tuchtraad, omdat Nijmegen onzin verhalen promoot.

Hier na het horse event, en na 24 uur met piepend kastje, slangetjes en bloeddruk band die zich iedere 20 minuten op pompt, ben ik versleten.....gisteren voor halfdood op de bank gelegen en vandaag me naar het werk toegesleept, viel niet mee. Morgen krijg ik de uitslag bij de cardioloog.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:59

Gaat weer fijn he Issy :(:) rustig aan maar weer (sorry ik weet het,deze zin komt ook mijn neus uit :+ )

Oeh...we zitten idd illigaal te zijn op pag 101 :P We zijn wel niet zo vlot maar voor je er erg in hebt is het zover :D

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 15:14

Maar goed ook dat ze bij de tuchtraad zijn aangeklaagd!

Echt balen Issy, ik hoop voor je dat het niet voor niets is geweest..

Ik voelde me vanochtend redelijk fit en we zouden een klein rondje met de hond lopen.. (met mn vader om het meteen maar ff over mn studie te hebben)
maar ze gingen een voor mij wel heel groot rondje.. 20 minuten gelopen en ik ben helemaal af, hoofdpijn, zere benen, mn spieren doen raar in mn benen (net alsof hele kleine spiertjes steeds even samentrekken) en nja.. gewoon af :=

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:28

We mogen trouwens doorgaan tot 500 pagina's luitjes,kreeg helder moment -:)

MP vervelend dat je zo'n last hebt van die wandeling :(:)

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 17:24

oh tot 500, dan hebben we nog een hoop pagina's te vullen haha...

Miss P je hebt duidelijk je spieren verzuurd, veel warm water drinken (ja ik weet het, het is vies) of warme thee, maar ook niet te heet. Dat voert het melkzuur sneller af, en kunnen je spieren weer sneller herstellen.

Trouwens beterschap Miss kippie!

En ja rustig aan Tinky...nu wel ja.....maar jij hebt ook nog spierpijn van je wandeling buiten de stadsgrenzen, dus we zeggen het tegen elkaar haha.

Marilla, al duidelijk of het gewone griep of de mexicaanse griep is? Ik had begrepen dat je met de mexicaanse wel hoest meer niet snotverkouden bent...maar ik ben maar een leek op griep gebied....weet meer af van ME/CVS helaas :+

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 17:57

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 17:58

Ik heb een nieuw topic aangemaakt waarin jullie verder mogen :)
[MW] ME/CVS: deel 2

Omdat deze de 100 pagina's heeft bereikt, hier een slotje.