Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sneeuwelfje schreef:Even een vraagje, zijn er mensen die de anticonceptiepil Qlaira al gebruikt hebben? Ik hoorde er laatst over bij de apotheek en het zou iets revolutionair zijn voor mensen met menstruele klachten (eventueel menstruele migraine?) aangezien het als eerste anticonceptiepil gebruik maakt van lichaamseigen hormonen.
Ik gebruik al jaren de Nuvaring, maar ben wel benieuwd of iemand van jullie hiermee ervaring heeft...
lammie2701 schreef:dames, Peter is hier nu bij mij...hahahaha
rocymax schreef:Lammie wat ben jij gemeen![]()
Jij hebt gewoon de ideale perfeecte man gevonden![]()
Bij mij gaat het nu redelijk, ik sta alleen wel iedere ochtend op met pijn in mijn hoofd en schouder/nek, maar later op de dag trekt dat weg dus ik denk dat ik weer eens van hoofdkussen verandereen moet
rocymax schreef:nou ik heb het ook niet slecht hoor, die van mij is ook lief, kookt en accepteert mijn paardenhobby en houdt zelf ook van paarden![]()
ja ik denk dat ik weer een ander kussen moet hebben, anders kan ik het niet verklaren dat ik ermee wakker wordt en dat het later wegtrekt, ik zit nu op mijn werk maar voel me prima hoor, geen hoofdpijn, alleen een beetje stijvenek/schouder, maar dat is niets vergeleken met migraine