Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara_

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 18:11

Ik heb ook een BH laten vermaken, erg netjes gedaan. Maar ben er niet echt over te spreken! Je haalt toch het "Fatsoen" uit de BH, alle maten zijn op elkaar afgestemd en wanneer er dan aan gaat vermaken wordt het er niet beter op!

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 18:22

Zwerte schreef:
Clovertje schreef:
@-Nicky: niets leuks te vinden???? Sinds ik 75D heb, shop ik me helemaal suf aan setjes! Haha! Probeer maar iets te vinden in 75G (mijn maat voor de operatie)

Ik wilde net hetzelfde zeggen Haha! 75 D is toch vrij makkelijk te krijgen, bijv bij de hunkemoller.

Echt? Dan moet ik toch eens beter gaan kijken... Bloos

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:23

Ik draag eigenlijk standaar minimizers van de hunkemoller Nagelbijten / Gniffelen
Cup F...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:37

_Nicky schreef:

H&M doet niet aan groter dan ca. een C'tje, maar bij een beetje lingeriezaak zul je keuze genoeg moeten hebben lijkt me.

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 10:37

Er zijn maar weinig BH's die lekker zitten met die grote maten. Die beugels zitten vaak helemaal tegen mijn armen aan. Erg irritant.
En nu met dat warme weer, gaat het helemaal kapot tussen mijn borsten Scheve mond

Ik zit hier trouwens verder te lezen en ik lees over nek- en hoofdpijn. Dat heb ik ook altijd. En ook mijn schouders. Komt dat door grote borsten? Dat wist ik niet Bloos

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 12:12

ja dat kan allemaal door het gewicht komen... Ik had altijd mn schouders vastzitten en steken in mn rug,over mn schouderbladen heen. Sinds mn operatie geen dag meer last van gehad! (hoofdpijn heb ik door andere oorzaken dus daar kan ik weinig over zeggen)

Beugels tegen je armen aan? dan zijn ze toch echt te groot... daar heb ik eigenlijk weinig last van, prima donna vind ik juist heerlijk zitten. Dat kapotte ken ik dan jammergenoeg wel weer maar bij mij komt het door al het zweet wat blijft zitten daar...

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:44

Nouks schreef:
_Nicky schreef:

H&M doet niet aan groter dan ca. een C'tje, maar bij een beetje lingeriezaak zul je keuze genoeg moeten hebben lijkt me.

Ik heb nu meer dan 2 jaar een d-cup en ik kan bijna nergens een leuke, goedzittende, passende bh vinden in mijn maat.
Bij hunklemoller vallen mijn borsten eruit terwijl ik d-cup pas in mijn omtrek, same bij andere lingeriezaken.
Heb nu een bh van livera, 55,- maar die was na 1,5 al opgerekt bij de omtrekbandje...
Mijn borsten zijn in mijn maat ook redelijk zwaar terwijl ik 166cm, 60kg ben..
De meeste bh's ondersteunen mijn borsten niet. Het past, maar daar is alles mee gezegd, kan dan net zonder bh lopen, want dat heeft dezelfde steun aan mijn borsten.

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:49

Ik heb meestal beha's van Marie Jo of Marie Jo-L'Aventure........zitten prima en geven vooral ook aan de zijkant mooi steun (was altijd mijn probleem). Ik heb 75DD/E (hangt van model af)

www.mariejo.com

Wel dure dingen, maar soms helpt shoppen met je moeder erg Knipoog Die voelt zich geloof ik schuldig dat ik de familie-memmen gekregen heb :p

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 17:50

H&M doet niet aan groter dan ca. een C'tje, maar bij een beetje lingeriezaak zul je keuze genoeg moeten hebben lijkt me.[/quote]

Ik kreeg vd week het H&M boekje binnen, en daar stonden wel bh's in, 75D en 80D etc. Maar of ze stevig zijn...

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 22:01

Ik kom eigenlijk vrijwel nooit bij de H&M, maar ik ga binnenkort wel naar Amsterdam. Dus daar maar even kijken of ze wat leuks hebben, vast wel. Lachen
Ik ben overigens 1.70 m lang, maatje 34/36 en weeg ong. 52 kg...

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 22:03

_Nicky schreef:
Ik kom eigenlijk vrijwel nooit bij de H&M, maar ik ga binnenkort wel naar Amsterdam. Dus daar maar even kijken of ze wat leuks hebben, vast wel. Lachen

Wat ben je dan ontzettend mager..
Of valt dat mee? Lachen

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 22:07

Ik vind het echt een hel om bh's te kopen, de laatste bh die ik heb gekocht moet een maand of 3 geleden zijn bij de hunkemoller, maar vanavond ben ik er weer geweest en nee, de verkoopster was erbij gekomen, heel vriendelijk alles voor me uit het rek getrokken, maar aan elke maat week/wijkte wel iets aan welke kant dan ook (dan de beugels te klein, dan de cup die uitstond, enz) nee ik werd er eigenlijk een beetje moedeloos van.

in de tussentijd (tussen vanavond en koop laatste bh) ook bij een wat luxere lingerie zaak geweest maar daar hadden ze helaas niet echt iets naar mijn smaak op dat moment Lachen maar ik ben nu van plan om een gewone mooie zwarte beha te gaan kopen bij de luxere lingerie zaak die echt goed zit, ik hoop dat ze dan net zo'n goede uitleg en behulpzaam waren als de vorige keer Lachen

Fijn topic dit, om te lezen waar en bij welk merk sommige bokkers van jullie slagen, is weer een leerervaring voor mij Lachen

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 22:10

Ik heb een F/G en wordt ook snel aangestaard in het zwembad, zeer vervelend.

Maarja hoeveel mensen willen wel geen grotere cup.

Als je groot hebt moet het klein
Als je klein hebt moet het groot

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 22:13

C_arola schreef:
_Nicky schreef:

Of valt dat mee? Lachen

Valt wel mee, snoep de hele dag door. Bloos

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 22:24

Haha! ik zou dan meteen een aantal kilo aankomen Bloos

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 08:52

Meissie17 schreef:
Ik heb een F/G en wordt ook snel aangestaard in het zwembad, zeer vervelend.

Maarja hoeveel mensen willen wel geen grotere cup.

Als je groot hebt moet het klein
Als je klein hebt moet het groot

Ja, dat is ook zo..... het is nooit goed! En dan heb ik toch liever wat teveel als dat ik helemaal plat zou zijn hoor!

Ik heb me 2 weken geleden in een lingeriewinkel een hele dure bh aan laten smeren en die zit nu al voor geen meter meer. Hij sluit helemaal niet aan, waardoor het met dit warme weer gaat schuren en ik allemaal bultjes onder mijn borsten heb waar de beugels zitten. Boos! Stomme verkoopster......

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 10:15

@ Lotje02: ik zou zeker terug gaan! Als dat in 2 weken veranderd dat is echt niet goed, dan is de kwaliteit van de beha waarschijnlijk niet zoals jij die voor ogen had gekregen zoals de verkoopster had gezegd -> teruggaan! Lachen

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 10:36

ja dat doe ik ook zeker! In de winkel zat hij gewoon goed. Ik heb zelfs mijn moeder en de verkoopster laten kijken. Het is nu net alsof er iets met de beugels is gebeurd waardoor die niet meer aansluiten. Hij was ook veel te duur om nu maar in de kast te laten liggen!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 10:44

Patriciavt schreef:
Ik draag eigenlijk standaar minimizers van de hunkemoller Nagelbijten / Gniffelen
Cup F...

Dat zouden exact mijn woorden kunnen zijn... jammer dat die minimizers in van die saaie kleuren gemaakt worden... is een leuk printje en frisse kleurtjes nou echt teveel gevraagd...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 10:45

vikki schreef:
Patriciavt schreef:
Cup F...

Dat zouden exact mijn woorden kunnen zijn... jammer dat die minimizers in van die saaie kleuren gemaakt worden... is een leuk printje en frisse kleurtjes nou echt teveel gevraagd...

Textielverf Clown

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 10:53

Ik denk niet dat dat dat gaat werken over donkerbruin Sheran... en ik ben helaas al helemaal niet creatief genoeg om een leuk "printje" in elkaar te flansen met textielverf... Nagelbijten / Gniffelen

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 10:54

Witte stippeltjes dan? Tong uitsteken

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 11:12

haha gewoon witte tipp-ex stipjes Haha!

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 11:24

Hoe wassen jullie je bh's trouwens? In de wasmachine of met de hand?
Ik vind minimizers wel goed klinken. Daar ga ik straks eens voor kijken.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 11:27

C_arola schreef:
_Nicky schreef:

Of valt dat mee? Lachen

is niet zwaar, ik ben iets langer dan 1.70 en weeg krap 50 kg. heb maatje 34 en is me vaak nog te ruim

winkelen bij de H&M is voor mij niks. heb laatst tijdens de uitverkoop super leuke bh's gewinkeld. en in mijn maat! Haha!