Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwerte schreef:Clovertje schreef:@-Nicky: niets leuks te vinden???? Sinds ik 75D heb, shop ik me helemaal suf aan setjes!Probeer maar iets te vinden in 75G (mijn maat voor de operatie)
Ik wilde net hetzelfde zeggen75 D is toch vrij makkelijk te krijgen, bijv bij de hunkemoller.
_Nicky schreef:Echt? Dan moet ik toch eens beter gaan kijken...
Nouks schreef:_Nicky schreef:Echt? Dan moet ik toch eens beter gaan kijken...
H&M doet niet aan groter dan ca. een C'tje, maar bij een beetje lingeriezaak zul je keuze genoeg moeten hebben lijkt me.
_Nicky schreef:Ik kom eigenlijk vrijwel nooit bij de H&M, maar ik ga binnenkort wel naar Amsterdam. Dus daar maar even kijken of ze wat leuks hebben, vast wel.
Ik ben overigens 1.70 m lang, maatje 34/36 en weeg ong. 52 kg...
C_arola schreef:_Nicky schreef:Ik kom eigenlijk vrijwel nooit bij de H&M, maar ik ga binnenkort wel naar Amsterdam. Dus daar maar even kijken of ze wat leuks hebben, vast wel.
Wat ben je dan ontzettend mager..
Of valt dat mee?
Meissie17 schreef:Ik heb een F/G en wordt ook snel aangestaard in het zwembad, zeer vervelend.
Maarja hoeveel mensen willen wel geen grotere cup.
Als je groot hebt moet het klein
Als je klein hebt moet het groot
Patriciavt schreef:Ik draag eigenlijk standaar minimizers van de hunkemoller
Cup F...
vikki schreef:Patriciavt schreef:Ik draag eigenlijk standaar minimizers van de hunkemoller
Cup F...
Dat zouden exact mijn woorden kunnen zijn... jammer dat die minimizers in van die saaie kleuren gemaakt worden... is een leuk printje en frisse kleurtjes nou echt teveel gevraagd...
C_arola schreef:_Nicky schreef:Ik kom eigenlijk vrijwel nooit bij de H&M, maar ik ga binnenkort wel naar Amsterdam. Dus daar maar even kijken of ze wat leuks hebben, vast wel.
Wat ben je dan ontzettend mager..
Of valt dat mee?