Er staat van wel maar ik heb er mijn twijfels bij om eerlijk te zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskia_Omar schreef:Best dringen vraagje (a):
Wegens de vakantie moest ik mn 'pilritme' wat aanpassen; ik heb 2 strips achter elkaar genomen (dus doorgeslikt) daarna een stopweek en nu weer doorgeslikt (dus weer 2 strips achter elkaar). Ben je dan nog wel goed beschermd??
Ik slik de pil nog niet zo heel lang, inclusief het doorslikken ben ik nu aan mijn 5e strip bezig, weet niet of dat uitmaakt
Saskia_Omar schreef:Saskia_Omar schreef:Best dringen vraagje (a):
Wegens de vakantie moest ik mn 'pilritme' wat aanpassen; ik heb 2 strips achter elkaar genomen (dus doorgeslikt) daarna een stopweek en nu weer doorgeslikt (dus weer 2 strips achter elkaar). Ben je dan nog wel goed beschermd??
Ik slik de pil nog niet zo heel lang, inclusief het doorslikken ben ik nu aan mijn 5e strip bezig, weet niet of dat uitmaakt
Weet iemand dit? Best wel heel dringend namelijk
Georgette schreef:Voordat ik ga kijken voor een andere pil, wil ik eerst weten hoe het verloop verder zal zijn. Zoals hierboven, dit is de eerste keer dat ik last heb van een doorbraakbloeding. Lijkt me dat het niet meteen zo is dat je daar nu elke maand last van zou moeten hebben. Ik heb in ieder geval besloten om nu de stopweek nin te lassen. Als ik volgende maand weer last heb van doorbraakbloedingen, kan ik altijd even langs de huisarts gaan voor overleg
KylaLover schreef:als ik 's avonds mn pil genomen heb en ga 's ochtends aan de racekak, ben ik dan nog wel gewoon beschermd? gaat om de 1e pil van mn nieuwe strip...
poes schreef:He ketaki, je maakt me wel nieuwsgierig hoor, ik hoop dat je geen te ernstige nadelen ondervond van de Mirena, heb hem zelf pas een flinke maand.
Ketaki schreef:even een korte vraag, ik heb een spiraaltje, maar wil weer overstappen op de pil.
en dan me spiraaltje er weer uit.
hoe gaat dat in z'n werk, krijg je dan bijwerkingen van enzz?
of maakt dat niets tot bijna niets uit.
en waarom ik dat doe, is niet belangrijk![]()
xDramaQueen schreef:ik heb jullie raad nodig, me moeder heeft een achterlijk idee, me moeder wil één week pil van mij voor me 13jarige zusje, zodat ze niet ongesteld is op vakantie, daarna weer stoppen, is dat niet ontzettend gevaarlijk? ik weet nog dat ik 11 was, en toen eens gestopt ben, ik moest 8 maanden!!! wachten tot ik in me normale ritme was (slik hem nu overigens gewoon weer). ik heb gezegd bel gewoon de dokter en ga op gesprek, maar ik moest volgens haar niet zo moeilijk doen, heb haar dus me oude strip toegesmeten en veel plezier gewenst. met 7 dagen pil terwijl we 14 dagen weggaan, en meer pillen heb ik niet helaas dus krijg ze niet..
jullie mening, kan je een week de pil "misbruiken" omdat je even op vakantie gaat?
ze heeft nog nooit de pil gebruikt.
Barco schreef:Ketaki schreef:even een korte vraag, ik heb een spiraaltje, maar wil weer overstappen op de pil.
en dan me spiraaltje er weer uit.
hoe gaat dat in z'n werk, krijg je dan bijwerkingen van enzz?
of maakt dat niets tot bijna niets uit.
en waarom ik dat doe, is niet belangrijk![]()
nee hoor het is een fluitje van een cent. Bijwerkingen heb ik niet gehad. Zou ook niet weten wat voor bijwerkingen er zijn.... (ja zwanger worden....)
Bij mij deed het heel even pijn en ik vloeide een paar dagen heel licht.