Ff iets anders, wat ik laatst zat te denken. Wat als je nu een MRI scan moet laten maken en je hebt een MD? Alles van metaal moet namelijk uit, ook piercings. En dan als je zo'n huig ding hebt, is ook weer zoiets??
Ik heb een paar keer door een mri gemoeten..maar alles moet uit en af...Het maakte niet van wat voor soort metaal het was....Dus ik heb maar altijd braaf alles af en uit gedaan
Vandaag even de piercer gebelt, over mij navelpiercing mét korstje 3 dagen sterilon druppelen en hopen dat het weg gaat, zo niet nog een keer bellen en langs komen. Ook zei hij dat ik iets van biodermal-creame moet smeren dat de cellen oid niet aan mijn piercing blijven plakken.
Ik heb een vraagje over mijn navelpiercing. Ik heb hem al ongeveer 6 jaar en nu ben ik 1.5maand geleden blijven haken. Toen is hij een stukje gescheurd. Het bloedde een beetje maar deed niet zeer heb hem goed schoon gehouden en geen last van gehad. Kwam wel een korstje op. Voor mijn gevoel was het snel genezen en had nergens last van gehad. Nu is hij sinds vorige week rood geworden en doet het ook best zeer als ik hem aanraak. Ik hou hem goed schoon maar wil hem er echt niet uithalen. Wat kan ik het beste doen zodat het snel geneest zeg maar?
Laatst bijgewerkt door Horsesandme op 27-06-08 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Zwemmen in het zwembad wordt ten zeerste afgeraden ookal is het bij iemand thuis. Er hebben al allemaal vieze lijven ingezeten en het water wordt niet elke zwembeurt ververst neem ik aan. Douchen kan dus geen kwaad. Een bad is ook niet goed omdat daar ook al vieze bacterien van je lijf inzitten..