Ik wil juist aankomen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nimmy

Re: Ik wil juist aankomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 11:58

nee als ik al misselijk ben gaat t heel hard... dan komt t gewoon echt in 1 keer omhoog...

vooral 's nachts heel vervelend

susanne_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 12:24

nimmy dat komt me bekend voor.
heb t wel niet zo erg als jij, maar zorg dat ik altijd wat te eten bij me heb als ik de deur uitga.
word je voordat je zo misselijk wordt, ook duizelig?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 12:51

Hier ook eentje Doei!
Ik ben ongeveer 1,70, en heb altijd ongeveer 53 tot 55 kg gewogen, totdat ik op stage ging, vier jaar geleden, dat was veel stress en tot overmaat van ramp hadden we bij de tweede stage ook nog een fruitvliegjes-plaag waardoor ik totaal geen honger meer had, ik kreeg niet meer naar binnen dan een milkbreak koekje 's middags.. Aan t eind van de stage woog ik nog maar 48 kilo. Sindsdien is t me niet meer gelukt om de 55 te halen. Ik eet veel vette dingen, veel suiker.. Het jaar na de stage, op school, kwam t vaak voor dat ik 's morgens twee tosti's at, tussendoor een zakje chips en n stuk fruit, 's middags twee pizzabroodjes van de Hema, tussendoor haalde ik me vaak een doos met 6 donuts bij de Konmar, en 's avonds weer een bord vol avondeten.. Iedereen ging altijd plat van t lachen als ik weer een hele doos donuts in 5 minuten naar binnen werkte Clown Maarja t werkte niet echt
Het jaar erna, toen ik geslaagd was, heb ik een jaar rustig aan gedaan, beetje frontriempjes ontwerpen en wat thuis werken. Veel mc donalds en frietjes en 'vreetzakken' (dan ga ik af en toe naar de supermarkt, laad voor 20 euro aan snoep en chips en dikmakertjes in, en die zak met snoep hang ik dan aan mn bed Tong uitsteken ) M'n gewicht schommelde toen tussen de 50 en 53, dat ging dus best goed. En nu zit ik nog steeds rond dat gewicht. Als ik een tijdje niet veel geld heb, en dus geen mc donalds en pizza en snoep kan kopen dan val ik direct terug naar de 50. Ik geef dus vaak meer dan 100 euro uit aan alleen de snacks, dus hobby hoor, te dun zijn Vork
Het duizelig worden en flauw vallen komt me ook bekend voor. Ik ben nooit echt flauw gevallen, maar moet wel soms echt even gaan zitten en iets eten.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 12:52

Oei Nimmy, dat lijkt me echt supervervelend (zeg ik als emetofoobje Tong uitsteken)

Welkom, MysticTinker!

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 12:56

susanne_m schreef:
nimmy dat komt me bekend voor.
heb t wel niet zo erg als jij, maar zorg dat ik altijd wat te eten bij me heb als ik de deur uitga.
word je voordat je zo misselijk wordt, ook duizelig?

ja soms wel, wisseld.. had t eerst af en toe overdag en sinds een jaar ook 's nachts, vooral 's nachts is heel vervelend, heb dan echt het gevoel dat mn bed in een achtbaan staat ofzo... (ergste is 4 van die aanvallen in 1 nacht, 2 dagen nodig gehad om weer bij te komen... oorzaak 's avonds brood ipv warm, dus dat vermijd ik, of zorg dat er op zn mist iets hartigs bijzit)

heb er gelukkig niet heel vaak last van, heb idd vaak wat te eten mee en als ik weet dat eten gek kan lopen ook druivensuiker, daarmee kan ik mn maag ook wel een beetje in bedwang houden.

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 13:25

ik kan het heel goed uit houden op koffie met veel melk en suiker

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 13:28

ik lust geen koffie Knipoog

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 13:39

Suikerklontjes werken bij mij ook goed! Heel slecht, maar goed Clown

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 13:42

Sheran schreef:
Suikerklontjes werken bij mij ook goed! Heel slecht, maar goed Clown

ja bij mij ook

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 13:49

Konden we elkaar maar een beetje helpen! Ik wil graag een snellere stofwisseling en kilo's kwijt.. en jullie het tegenovergestelde!

Toch moet ik zeggen dat het me vervelender lijkt om mager te zijn en niet aan te kunnen komen dan andersom. Mensen die te dik zijn kunnen er wat aan doen. Mensen die te dik zijn kunnen afvallen naar het gewicht dat ze zelf willen. Ze hebben het zelf in de hand. ik ben trouwens 1.68 en rond de 78 kilo.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 13:49

Het wordt hier nog eens gezellig Clown

Leuk om te weten dat er zoveel mensen zijn die hetzelfde hebben! En ook dat er nog mensen zijn met een 'normaal' gewicht die niet meteen vinden dat ze af moeten vallen.

Edit: Siegje, ik denk ook niet dat alle mensen die wat kilo's kwijt willen er wat aan kunnen doen. Het ligt ook aan je bouw, denk ik.

priamos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 13:52

Ik meld mij hier ook,

Ik ben 1,74 en weeg 52 kilo.
Daardoor ook een te lage bloeddruk.
Ik kan ook echt eten wat ik wil maar kom geen gram aan.
Aangezien ik wel heel veel eetbuien heb en de heledag door kan eten.
Blijf ik zo mager ik wil naar de 60 kilo toe omdat ze vaak denken dat ik anorexia heb.
Ze hebben mij van top tot teen helemaal onderzocht enigste wat eruit kwam is dat mijn stofwisseling te snel werkt.

Ook heb ik een periode gehad met veel stress toen zat ik echt tegen de 47 kilo aan.
Maar het is ook zo bij pijn dat ik ook aan de medicijnen zit wat het ook tegen kan houden om aan te komen.
Duizelig en misselijk zijn heb ik ook heel vaak ook ben ik heel snel ziek omdat ik gewoon geen weerstand ertegen heb.

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 13:53

@ sheran, ja idd wordt hier idd gezellig
voor het geval jullie denken dat ik geen leven heb en daarom de hele dag bokt aan heb, ik heb een stage waar ik niet veel te doen heb

Siegje schreef:
Toch moet ik zeggen dat het me vervelender lijkt om mager te zijn en niet aan te kunnen komen dan andersom. Mensen die te dik zijn kunnen er wat aan doen. Mensen die te dik zijn kunnen afvallen naar het gewicht dat ze zelf willen. Ze hebben het zelf in de hand.

klopt helemaal

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 13:56

_lies_ schreef:
Goodmorning Lachen
En weer kan ik me er echt niet aan toezetten's ochtends te ontbijten, bah

Heb twee behoorlijk grote boterhammen met hagelslag en boter op. helemaal zelluf! Nou werkt deze truc bij jullie misschien ook wel: ik heb behoooorlijk ochtendhum, en mijn koter niet, die is meteen wakker en vrolijk en dat soort dingen. Om nou lekker rustig op te kunnen drogen heb ik democratisch besloten dat we lezen tijdens het ontbijt. Dan zit je met je hoofd in je tijdschrift of boek, en gaat het vanzelf naar binnen. Net als die zak chips bij de tv dat idee.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 13:59

Nimmy schreef:
@ sheran, ja idd wordt hier idd gezellig
voor het geval jullie denken dat ik geen leven heb en daarom de hele dag bokt aan heb, ik heb een stage waar ik niet veel te doen heb

haha, ja jullie zullen ook wel denken dat ik geen leven heb. Maar vandaag gebruik ik bokt als studie-ontwijkend gedrag en als afleiding omdat ik straks naar het ziekenhuis moet voor een biopsie.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 14:00

Ik heb last van een te snel werkende schildklier. Hierdoor weeg ik niet veel. (hou het maar op véélste weinig) Ik moet verplicht 8 á 10x per dag eten wil ik op gewicht blijven. Ik heb vaak last van vreetbuien, maar deze hebben geen effect op mijn gewicht. Nagelbijten / Gniffelen

Je kunt trouwens beter meerdere keren wat minder eten dan 3x per dag heel veel, hierdoor krijg je alleen maar het tegenovergestelde effect. Als je je organen de hele tijd 'bezig houdt' zal dit meer effect hebben. Lachen

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 14:21

Sheran schreef:

Leuk om te weten dat er zoveel mensen zijn die hetzelfde hebben! En ook dat er nog mensen zijn met een 'normaal' gewicht die niet meteen vinden dat ze af moeten vallen.

Edit: Siegje, ik denk ook niet dat alle mensen die wat kilo's kwijt willen er wat aan kunnen doen. Het ligt ook aan je bouw, denk ik.

natuurlijk ligt het ook aan je bouw hoe je er uit ziet.. maar TE dik zijn hoeft niet.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 14:22

Siegje schreef:
Sheran schreef:

natuurlijk ligt het ook aan je bouw hoe je er uit ziet.. maar TE dik zijn hoeft niet.

Nee, ben ik het mee eens Lachen. Ik ken veel mensen die 'te dik' zijn. En dat is meestal wel aan hun leefpatroon te wijten.
Laatst bijgewerkt door Sheran op 28-05-08 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 14:23

Siegje schreef:
Sheran schreef:

Nee, ben ik het mee eens Lachen. Ik ken veel mensen die 'te dik' zijn. En dat is meestal wel aan hun leefpatroon te wijten.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 14:24

rooslovertje schreef:
Ik heb last van een te snel werkende schildklier. Hierdoor weeg ik niet veel. (hou het maar op véélste weinig) Ik moet verplicht 8 á 10x per dag eten wil ik op gewicht blijven. Ik heb vaak last van vreetbuien, maar deze hebben geen effect op mijn gewicht. Nagelbijten / Gniffelen

Je kunt trouwens beter meerdere keren wat minder eten dan 3x per dag heel veel, hierdoor krijg je alleen maar het tegenovergestelde effect. Als je je organen de hele tijd 'bezig houdt' zal dit meer effect hebben. Lachen

Zijn daar geen meds voor?

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 14:25

echo....

maar te dik is vaak eigen eetpatroon, uitzonderingen daar gelaten

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 14:26

Breghje schreef:
rooslovertje schreef:

dat heb ik ook, alleen niet heel extreem te snel geloof ik, familiekwaaltje...

je kan er pillen voor slikken, maar dat zijn hormonen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 14:48

Ik heb het ook..
Zodra ik ook maar eventjes me druk ergens om maak gaan het er soms echt met kilo's vanaf.
Ik eet echt gewoon goed Ja (niet te weinig oid..)
Snoepen doe ik ook erg graag, ijs, alles wat zoet is vind ik heerlijk
Patat, kroketten, alles gaat erin, maar ik blijf afvallen en rond de 57 kg hangen en ook een ingevallen buik erbij vaak waarbij je heel charmant zo mijn heupen ziet zitten, echt 2 van die uitstekende botten Nagelbijten / Gniffelen

Heb ook wel werk waarbij ik van smorgens 7 uur tot smiddags 4 uur (met een uurtje pauze) aan het hollen, vliegen en rennen ben en waar ook wel stress aan te pas komt, dus daar zal het ook wel mee te maken hebben Lachen
Laatst bijgewerkt door Meisje201 op 28-05-08 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 14:50

Nimmy schreef:
Breghje schreef:

dat heb ik ook, alleen niet heel extreem te snel geloof ik, familiekwaaltje...

je kan er pillen voor slikken, maar dat zijn hormonen

Gets nee hormonen die wil je niet. Dus net te snel om je te dun te houden.... stom ding.... Knipoog

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 14:54

en ervoor te zorgen dat ik zo nu en dan aanvallen van misselijkheid heb Tong uitsteken

najah opzich valt er mee te leven, ben de laatste jaren wel iets aangekomen.. (laatste maand weer wat afgevallen).