Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
susanne_m schreef:nimmy dat komt me bekend voor.
heb t wel niet zo erg als jij, maar zorg dat ik altijd wat te eten bij me heb als ik de deur uitga.
word je voordat je zo misselijk wordt, ook duizelig?
Sheran schreef:Suikerklontjes werken bij mij ook goed! Heel slecht, maar goed
Siegje schreef:Toch moet ik zeggen dat het me vervelender lijkt om mager te zijn en niet aan te kunnen komen dan andersom. Mensen die te dik zijn kunnen er wat aan doen. Mensen die te dik zijn kunnen afvallen naar het gewicht dat ze zelf willen. Ze hebben het zelf in de hand.
_lies_ schreef:Goodmorning
En weer kan ik me er echt niet aan toezetten's ochtends te ontbijten, bah
Nimmy schreef:@ sheran, ja idd wordt hier idd gezellig
voor het geval jullie denken dat ik geen leven heb en daarom de hele dag bokt aan heb, ik heb een stage waar ik niet veel te doen heb
Sheran schreef:Het wordt hier nog eens gezellig
Leuk om te weten dat er zoveel mensen zijn die hetzelfde hebben! En ook dat er nog mensen zijn met een 'normaal' gewicht die niet meteen vinden dat ze af moeten vallen.
Edit: Siegje, ik denk ook niet dat alle mensen die wat kilo's kwijt willen er wat aan kunnen doen. Het ligt ook aan je bouw, denk ik.
Siegje schreef:Sheran schreef:Het wordt hier nog eens gezellig
Leuk om te weten dat er zoveel mensen zijn die hetzelfde hebben! En ook dat er nog mensen zijn met een 'normaal' gewicht die niet meteen vinden dat ze af moeten vallen.
Edit: Siegje, ik denk ook niet dat alle mensen die wat kilo's kwijt willen er wat aan kunnen doen. Het ligt ook aan je bouw, denk ik.
natuurlijk ligt het ook aan je bouw hoe je er uit ziet.. maar TE dik zijn hoeft niet.
Siegje schreef:Sheran schreef:Het wordt hier nog eens gezellig
natuurlijk ligt het ook aan je bouw hoe je er uit ziet.. maar TE dik zijn hoeft niet.
rooslovertje schreef:Ik heb last van een te snel werkende schildklier. Hierdoor weeg ik niet veel. (hou het maar op véélste weinig) Ik moet verplicht 8 á 10x per dag eten wil ik op gewicht blijven. Ik heb vaak last van vreetbuien, maar deze hebben geen effect op mijn gewicht.
Je kunt trouwens beter meerdere keren wat minder eten dan 3x per dag heel veel, hierdoor krijg je alleen maar het tegenovergestelde effect. Als je je organen de hele tijd 'bezig houdt' zal dit meer effect hebben.
Breghje schreef:rooslovertje schreef:Ik heb last van een te snel werkende schildklier. Hierdoor weeg ik niet veel. (hou het maar op véélste weinig) Ik moet verplicht 8 á 10x per dag eten wil ik op gewicht blijven. Ik heb vaak last van vreetbuien, maar deze hebben geen effect op mijn gewicht.
Je kunt trouwens beter meerdere keren wat minder eten dan 3x per dag heel veel, hierdoor krijg je alleen maar het tegenovergestelde effect. Als je je organen de hele tijd 'bezig houdt' zal dit meer effect hebben.
Zijn daar geen meds voor?
Nimmy schreef:Breghje schreef:
Zijn daar geen meds voor?
dat heb ik ook, alleen niet heel extreem te snel geloof ik, familiekwaaltje...
je kan er pillen voor slikken, maar dat zijn hormonen