Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:De meesten die ik ken die hebben gesonja bakkerd hebben ondertussen al hun verloren gewicht weer terug gejojod. Het is niks meer of minder dan een ordinair crashdieet.
Je leert niks over voeding, je eet gewoon veel te weinig. Zodra je stopt zit het er zo weer aan. En het is nog eens de moord voor je lichaam ook.
Joonsel schreef:Wendy schreef:De meesten die ik ken die hebben gesonja bakkerd hebben ondertussen al hun verloren gewicht weer terug gejojod. Het is niks meer of minder dan een ordinair crashdieet.
Je leert niks over voeding, je eet gewoon veel te weinig. Zodra je stopt zit het er zo weer aan. En het is nog eens de moord voor je lichaam ook.
Misschien zijn ze weer terug in hun oude patroon gevallen? Dan kom je inderdaad zo weer aan.
Wendy schreef:De meesten die ik ken die hebben gesonja bakkerd hebben ondertussen al hun verloren gewicht weer terug gejojod. Het is niks meer of minder dan een ordinair crashdieet.
Patriesja schreef:Bullshit, geldt niet voor iedereen....
Mijn 54 zit er nog steeds niet aan na een jaar
Dankzij Sonja weet ik wat gezond eten is en komt het er dus niet aan
Wendy schreef:Duh... dat komt dus omdat je bij Sonja niks over voeding leert. Je leert niet wat goede en slechte voeding is. Je volgt alleen dom de menutjes, maar het 'hoe nu verder' ontbreekt.
Chiqa schreef:Wendy schreef:Duh... dat komt dus omdat je bij Sonja niks over voeding leert. Je leert niet wat goede en slechte voeding is. Je volgt alleen dom de menutjes, maar het 'hoe nu verder' ontbreekt.
Je pikt ze dr weer uit, jij heb blijkbaar het dieet nooit gevolgt, of heb het nooit vol kunnen houden.
En onder ongezond eten versta ik geen aardappels, vlees, groente, brood en fruit.
En vergeet vooral de variatie niet.
Wendy schreef:Sonja is niet gezond.
Wendy schreef:Duh... dat komt dus omdat je bij Sonja niks over voeding leert. Je leert niet wat goede en slechte voeding is. Je volgt alleen dom de menutjes, maar het 'hoe nu verder' ontbreekt.
Citaat:Een volwassen vrouw heeft ongeveer 2000 calorieen per dag nodig. Dit is een gemiddelde. Bij veel inspanning is dit meer en bij minder inspanning is dit minder.
Een crashdieet heeft vaak minder dan 1000 calorieen per dag.
Een kilo vet verbranden kost 9000 calorieen. Wil je verstandig afvallen kan je best maximaal 500 calorieën per dag te weinig eten. Dit zorgt er voor dat je minder last zal hebben om het dieet evol te houden.
Een simpele berekening maken: We eten 500 calorieën per dag te weinig en we hebben ongeveer 9000 calorieën per kilogram lichaamsgewicht, dan zal je dus ongeveer 18 dagen nodig hebben om 1 kilo vet te verliezen met een verstandig dieet van 500 calorieën te weinig per dag. Om degelijk en verstandig af te vallen is een aanpak van lange duur nodig
Wendy schreef:[/quote]De meesten die ik ken die hebben gesonja bakkerd hebben ondertussen al hun verloren gewicht weer terug gejojod. Het is niks meer of minder dan een ordinair crashdieet.
Duh... dat komt dus omdat je bij Sonja niks over voeding leert. Je leert niet wat goede en slechte voeding is. Je volgt alleen dom de menutjes, maar het 'hoe nu verder' ontbreekt.
Jannepauli schreef:Zouden degenen die hier roepen dat SB zo slecht is dan 's willen vertellen wat er verbeterd zou moeten worden? Ja, en je er dan niet vanaf maken door te zeggen dat je méér calorieën tot je moet nemen!
Ik ben benieuwd....
RedPassion schreef:Litterbox, dat is een erg interessant onderzoek. Maar twee maanden vind ik veel te kort om echt een conclusie te kunnen trekken. Ik vraag me af wat de resultaten na een jaar of 2 zijn.