Loverboy..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

stephanie09

Re: Loverboy..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:21

ze wilde gewoon puur aandacht hebben en kreeg het op die manier maar klaar het antwoord achter halen is simpel denk dat je het zelf ook wel wist Knipoog

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:27

Tam_ schreef:
Meetje22 schreef:
Je moet wel in en in sneu zijn om dit te verzinnen.
Lekker in elkaar laten zakken die hap Knipoog

Probeer ik.Haha!

maar kijk; ik wil gewoon weten waarom ze ons zo heeft voorgelogen. Waarom ze ons zoveel zorgen heeft laten maken. als zei dan antwoord met '' Weet ik niet. '' Dan word ik nog bozer. Bloos

Sommige mensen hebben nou eenmaal geen reden waarom ze zoiets doen.
Daarom moet je zoiets over je schouder gooien en geen minuut meer aan verspillen.
Iedere seconde die je erin stopt/verspilt is er eentje teveel Knipoog
Steek je tijd liever in iemand die het wel verdient en wel jouw steun kan gebruiken.
Zij is jou niet waard Knipoog

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:31

ik heb even getemt.

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:35

Dit verhaal lijkt verdacht veel op het boek echte mannen eten geen kaas.. Dit boek gaat over een zwols meisje dat echt in het loverboys circuit heeft gezeten.. Dit is niet echt een pretje..
Maar als de ts iedereen dit voor blijkt te liegen wat ik begrijp heeft ze dus wel probleem en dat is waarschijnlijk iets met haarzelf! Misschien verstandig toch hulp te gaan zoeken???

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:46

Ik dacht eigenlijk al dat dit niet echt waar is, want je zet niet de exacte smsjes op een openbare site (stel dat hij het zou lezen Knipoog)

Ze is 14 en loopt nu al gigantisch veel te liegen en ook geen kleine leugentjes; nee gewoon over een maatschappelijk probleem (loverboys dus)...nee sorry ik heb hier gewoon geen woorden voor

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:52

DramaQueen_ schreef:
Idd.
Ze weet het niet, ja achter alles, maar dan ook alles zit een reden.

er zijn pathalogische leugennaars, dit kan je al vanaf jongs af aan hebben, hierdoor "lieg" je altijd maar zij noemen het de waarheid beetje verdraaien, echter worden ze altijd betrapt, ze raken zo ontzettend bekneld in de leugens namelijk. waarom ze liegen? aandacht. Ja

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 11:00

Oh dat is dan volgens mij haar probleem.
Ik denk echt dat ze beter bij een psycholoog hulp kan gaan zoeken

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 21:40

Lees mee vol verbazing!

even aan mandy zou fijn zijn als je je excuses kon aanbieden aan iedereen die je wou helpen.
Misschien is het verstandig om hulp te zoeken ergens want leven met leugens is moeilijk lijkt me.

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 23:12

Nouja zeg,
vind het maar een beetje vaag verhaal allemaal..
iedereen probeerde haar te helpen, en nu hoor je dit..
ik wil "mandy's" verhaal zelf nu ook wel horen:)

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 00:26

Ik denk niet dat ze zich hier nog durft tonen Nagelbijten / Gniffelen

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 09:23

hmm erg jammer zou ook graag haar verhaal even horen.
dus mandy mocht je het aandurfen reageer even hier.

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 09:28

hmm ik vind dit heel erg vreemd... moet ze niet van die jongen zeggen dat ze alles gelogen heeft? sorry hoor maar zoiets liegen houdt je denk ik niet zo lang vol.. en loverboys zijn gladde jongens..
eerlijkgezegt geloof ik het verhaal van ts nog steeds..
maar dit komt misschien ook wel omdat ik een meisje ken die ook in handen van een loverboy is gekomen en daar ging het ook ongeveer zo het zelfde.
weten jullie zeker dat ze niet 'moet' zeggen van de jongen dat ze alles heeft gelogen omdat er anders 'dit en dit gebeurt??'
ik vind t moeilijk

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 10:02

xDramaQueen schreef:
DramaQueen_ schreef:
Idd.
Ze weet het niet, ja achter alles, maar dan ook alles zit een reden.

er zijn pathalogische leugennaars, dit kan je al vanaf jongs af aan hebben, hierdoor "lieg" je altijd maar zij noemen het de waarheid beetje verdraaien, echter worden ze altijd betrapt, ze raken zo ontzettend bekneld in de leugens namelijk. waarom ze liegen? aandacht. Ja

Daar moest ik ook gelijk aan denken, pseudologica fantastica.. Mensen die echt dwangmatig liegen, en zelf geloven dat wat zij zeggen de waarheid is. Dus níét om aandacht, maar omdat het gewoonweg een psychische stoornis is. In feite doet iedereen dat in meer of mindere mate, bij ernstige gebeurtenissen, maar bij sommige mensen is het gewoon zo erg dat ze niet anders meer kunnen.

Ik wil geen diagnoses stellen ofzo, hahaha, maar als haar vriendinnen zeggen (en het echte goede vriendinnen waren) dat ze wel vaker loog, en ze feitelijk haar eigen leven kapot maakt hiermee, dan zou het me niks verbazen als het iets in die richting is..

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 10:50

Heb ik al helemaal in het begin van het topic gezegd...maar toen kreeg ik een waarschuwing van een mod omdat ik haar een domme m*ts had genoemd. Dat is ze dus blijkbaar wel en ligt de boel ook lekker op te naaien! Denk dat het wel duidelijk is wie er een ban moet krijgen. Is ronduit belachelijk dat zo'n troela van nog zoveel mensen steun krijgt. Hier zitten hele goede mensen met hele goede bedoelingen en ik word er kwaad van als zo'n meid de hele boel bij mekaar heeft lopen liegen!!!

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 12:58

zou mandy zelf even mogen reageren?

ik en de rest is denk ik wel benieuwd wat mandy er van vind en wat haar verhaal is.

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:27

Tuurlijk mag ze reageren, maar ze heeft ons geblokt op msn, dusja Nagelbijten / Gniffelen Soms onblokt ze ons even, maar dat duurt ook niet lang.
Ik denk dat ze dan verwacht dat ik me excuses ga aanbieden.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 20:01

slotje om alles even door te lezen..