Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjorsie schreef:Verrassingen houd ik ook niet van, ik ben liever eigenlijk altijd van alles op de hoogte, om een soort van zekerheid te hebben denk ik.
Ilzjuh schreef:sjorsie schreef:Verrassingen houd ik ook niet van, ik ben liever eigenlijk altijd van alles op de hoogte, om een soort van zekerheid te hebben denk ik.
Dat heb ik ook. Kan absoluut niet tegen verassingen. Word daar altijd meer gestresst van dan dat ik het nou leuk vind.
Karin schreef:Voor degenen die slecht tegen veranderingen kunnen: is het anders als je de verandering zélf in de hand hebt?
Karin schreef:Voor degenen die slecht tegen veranderingen kunnen: is het anders als je de verandering zélf in de hand hebt?
Cyntje schreef:word wat als we dit later een HK word en we een meeting gaan plannen
sjorsie schreef:haha die uitmuntend gepland en geregeld zijn
Ilzjuh schreef:Het grappige is dan weer dat ik absoluut niet echt een agenda bijhoud. Als iemand mij op het laatste moment vraagt of ik even langskom hangt het van m'n stemming af of ik dat wel of niet doe, en daar wel of geen problemen mee heb.
Hoewel ik de laatste tijd wel alles mooi inplan, maar als je me in een goede bui treft maakt het mij dus niet uit of ik morgen nog dit en dat ertussen krijg.
runningkawa schreef:Hoe hebben jullie dat met eerlijkheid en drang van je werk.
Bij een beroepskeuze test en wat meer van die tests die ik vorig jaar bij het UWV heb gedaan daar kwam heel overdreven naar voren dat ik eigenlijk over reageer als er iets niet met eerlijheid gebeurd.
Zowel voor mezelf als over andere.
En dat mijn werk drang te groot is (ze hadden er een woord voor wat ik nu ff kwijt ben, vind ik straks wel weer) en daardoor dan ook weer mijn ME/CVS, door het maar doorgaan.
En dat zijn dan ook weer dingen die je terug vind in de lijst van de HSP
Dus vond het wel grappig dat het in die tests naar boven kwam
runningkawa schreef:Hoe hebben jullie dat met eerlijkheid en drang van je werk.
Bij een beroepskeuze test en wat meer van die tests die ik vorig jaar bij het UWV heb gedaan daar kwam heel overdreven naar voren dat ik eigenlijk over reageer als er iets niet met eerlijheid gebeurd.
Zowel voor mezelf als over andere.
En dat mijn werk drang te groot is (ze hadden er een woord voor wat ik nu ff kwijt ben, vind ik straks wel weer) en daardoor dan ook weer mijn ME/CVS, door het maar doorgaan.
En dat zijn dan ook weer dingen die je terug vind in de lijst van de HSP
Dus vond het wel grappig dat het in die tests naar boven kwam
djoni schreef:Wat vinden jullie? Vinden jullie hsp zijn "handig?"