Wij gaan trouwens in april naar Ghosttown! Gaan we weer eens echt feesten samen! Krijg er zeker zoveel zin in door dit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:Chubby schreef:Och, als je elkaar je ding laat doen.. Mijn lief is een enorme kletskous, behalve met XTC, dan wordt 'ie stil.. Ik ben niet zo'n onbesuisde prater, behalve met vlagen met XTC![]()
Wel lastig: hij wil lópen lópen lópen met zooi op.. En ik wil alleen maar dansen en in trance komen..Maar goed, allebei een mobieltje en we vinden elkaar wel weer
haha wat erg soms!!!! heb je van die kletsers erbij dat je denkt van houd je mond!!!!
of zit je zelf net in een roes en wilt gezellig kletsen met iedereen maar niemand wil meekletsen![]()
op feestjes zo leuk en gezellig op de tribune..altijd wel iemand te vinden die gezellig met je wil praten over helemaal niks
randie schreef:Ik ben echt tegen, blowen ala maar hiermee kun je gewoon met je leven spelen. En als je zoiets nodig hebt om uit je dak te gaan vind ik het gewoon zielig..![]()
Ik drink zelf wel, en heb ook wel eens geblowd. Maar er zijn ook keren zat dat ik heel mn avond door kom op spablauw en redbull en het net zo leuk heb, misschien nog wel leuker want de volgende dag ben je een stuk fitter dan wanneer je wel drinkt.
Citaat:ik vind dat altijd zo'n vreselijk waardeloos antwoord he
ga jij es uitzoeken hoeveel mensen er behandeld worden voor een blowverslaving?
je zal er van schrikken hoeveel dat er zijn
wat jij niet weet is dat blowen vele vele malen verslavender is dan een xtc pilletje, ook de schade die blowen aanricht is echt niet mis.
drugs is drugs,dus ook blowen hoort daarbij...
Kir_Ples schreef:Tja dugs, je hoeft maar 1 × een verkeerd pilletje te nemen en je bent dood.
In drugs zit gewoon rattengif in en gestampte TL buisen.
En ja dat is serieus waar, ik heb een dag mee gelopen met een man die mensen van drugs af hielp.