Wie heeft er wel eens xtc gebruikt en jullie ervaring hierme

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Re: Wie heeft er wel eens xtc gebruikt en jullie ervaring hierme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:42

hahaha, hoe herkenbaar!

Wij gaan trouwens in april naar Ghosttown! Gaan we weer eens echt feesten samen! Krijg er zeker zoveel zin in door dit topic Knipoog

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:43

Tong uitsteken

ik ga naar bed
het is laat genoeg Haha! Doei, doei

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:44

ellepel schreef:
Chubby schreef:
Och, als je elkaar je ding laat doen.. Mijn lief is een enorme kletskous, behalve met XTC, dan wordt 'ie stil.. Ik ben niet zo'n onbesuisde prater, behalve met vlagen met XTC Haha!

Wel lastig: hij wil lópen lópen lópen met zooi op.. En ik wil alleen maar dansen en in trance komen.. Haha! Maar goed, allebei een mobieltje en we vinden elkaar wel weer Knipoog

haha wat erg soms!!!! heb je van die kletsers erbij dat je denkt van houd je mond!!!!
of zit je zelf net in een roes en wilt gezellig kletsen met iedereen maar niemand wil meekletsen Huilen

op feestjes zo leuk en gezellig op de tribune..altijd wel iemand te vinden die gezellig met je wil praten over helemaal niks Haha!

dat van die tribune herken ik maar al te goed, haha. Dit kletsen erover wakkert wel mijn lust aan, ik ga morgen naar studio 80 maar zondag naar mn oma.

En ik moet iets bekennen: iedereen heeft het over 1 pil, maar ik slik op een hele dag eigenlijk wel 3, soms iets meer. Ben ik alleen? Huilen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:47

Voor mij is 2 een max.. Maar ik begin altijd heel braaf met een kwartje.. Pas als die inkomt gaat er een kwartje bij en als die goed wegebt een halfje als 'ie goed bevalt..

Het ligt er een beetje aan hoe lang het feest nog duurt en of de pil helemaal weg is, of er nog wat achteraan gaat.. Wat dat betreft laat ik het echt van de situatie en mijn lichaam afhangen..

Lief en ik nemen 5 pillen mee voor samen en wat we overhouden, houden we over.. Speed neem ik heel kleine porties erbij vanuit de groep die altijd wel een stevige voorraad bij heeft.. Overigens gebruikt láng niet iedereen bij ons in de groep.. En we gebruiken ook verschillende dingen..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:54

Wij doen een halfje, en dan voel ik meestal niets en dan na een half uur weer een halfje en dan raak ik er heel traag in. Maar áls ik op een feestje slik, slik ik wel minder dan thuis. Vaag eigenlijk, maar het is soms wel lekker om helemaal vaag te zijn. Thuis is het zo ontspannend! Nou ja, in de zomer maar weer een keertje, ik w8 nog even

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 13:35

Ik heb nooit in 1 keer een hele genomen hoor. Nam het in kwartjes met 2 uur er tussen.
Maar heb me lesje geleerd hoor.
Mijn voortanden zijn best zwak. Veel afgebroken en aangezet. Vanmorgen beet ik op mijn nagel en knalde me voortand eraf. Door dat klappertanden heeft het al een aardige tik gehad.
Ik denk niet echt dat ik verslaafd ben. Vindt het een lekker gevoel. Maar besef nu dat ik ook zonder lol kan maken. Heb wel een voorraadje ingeslagen van een bekende. Niet dat ik zoveel wil gebruiken. Maar dat ik weet dat ik goede heb. Neem nooit van andere mensen aan. Vertrouw dat niet. Ook ik zij dat ik die zooi nooit hoefde.
Was er zo op tegen. Werk te veel in het weekend om vaak te kunnen gebruiken. Hou het voortaan bij 1 pil per feest per 2 maanden.
Bedankt voor jullie advies.
Ben als de dood voor de tandarts. Heb echt met angstzweet vanmorgen de tandarts gebeld. Hij zij je moet proberen zo min mogelijk je voortanden te gebruiken. Ze zijn erg zwak. Ben zo bang dat het weer afbreekt en dat ik dan kronen krijg. Wat echt hels pijn doet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 13:43

Sterkte ermee meissie!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:26

bolletje: ik zou zeggen stoppen ermee.

Steeds maar weer meer gebruiken op zoek naar die ene kick. Maar geloof me, hoe meer je gebruikt hoe eerder je volkomen afgevlakt wordt voor dat gevoel. Zo leuk als de eerste paar (en dan bedoel ik 1 tot 2) keer wordt het nooit meer als jij zo veel blijft gebruiken.

Je serotonine voorraad raakt uitgeput en daarom krijg je dat super gevoel niet meer terug. Ik heb het hele topic wel doorgelezen gedurende de week en daar staan ook tips in als 1 pil gebruiken en als die niet valt heb je pech. Zo moet je het eigenlijk ook doen. Maar dat is voor veel mensen te moeilijk.

Je gaat dadelijk maar door en door met gebruiken omdat het 1 keer zo super geweest is. En dan raak je in een soort cirkel waar je niet meer uit komt. Steeds een beetje meer, want je wil graag meer en meer van dat gevoel. Maar dat komt niet iedere keer. En probeer dat te begrijpen. Want geloof me, anders ga je dadelijk niets anders meer doen dan kotsen en klappertanden en wordt je heel onrustig. En dat moet je echt niet willen.

Mocht je toch door willen gaan: zoek een pil op die goed bevalt en zorg dat je daar een voorraadje van hebt. Zo dat je weet wat je kunt verwachten. Probeer het niet vaker te doen dan 1x per maand zodat je serotonine voorraad weer op peil kan komen. Neem de tijd om ervan te genieten en ga niet staan wachten en piekeren of je wel of niet wat voelt. Dat werkt niet. Een pil kun je redelijk sturen. Dat wil zeggen: jij bepaalt de invloed. Zorg er ook voor dat je in een ontspannen en goede stemming bent. Anders heb je alleen de lichamelijke effecten zoals een hoge hartslag, misselijk, zweten en niet de geestelijke > daar waar je eigenlijk naar op zoek bent.

Zorg ervoor dat je altijd iets van suikerzakjes bij hebt voor als je te hard gaat. Een Marsreep is ook goed, maar kan erg lastig te eten zijn met klappertanden en een droge mond. Neem kauwgom mee tegen het klappertanden. En nogmaals: doe het niet te vaak. Eigenlijk kan ik beter zeggen: stop er mee. Ontwijk even de feestjes en dergelijke. Je bent te veel op zoek. Ga even andere dingen zoeken die jou ook een goed gevoel geven. Zodra je je rust weer gevonden hebt zou ik de volgende pakken.

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 11:25

Update:
Ben inmiddels een tijd verder. Heb het een poosje iedere zaterdag gedaan. Ging ik uit me werk met me vriend door naar een club. Werkte van 11 tot 5 en dan van halfzes tot half 12 door. Nam telkens de mutsibutsis. Wat ik al snel merkte het ging vervelen. Ik ging eigenlijk alleen maar omdat mijn vriend het leuk vondt daar. Ik nam er telkens maar 1 en hij 3 of 4. Hij had steeds meer nodig dacht ie. Ik werd er gek van ik voelde niks maar wilde niet meer nemen. Ik zat dan maar een beetje op de bank te wachten totdat ie naar huis wilde. Heb het op een gegeven moment gezegd dat ik het voor hem deed. Daar schrok ie van en nu gaan we al een poos niet meer. Mis het ook niet en hij gelukkig ook niet. Nu af en toe een feestje 1 keer in de 2 maanden, dan is het nog leuk. Maar wat jullie zijden die depressies geven inderdaad de doorslag om ermee te stoppen. Zat iedere dinsdag om alles te huilen. Huilen . Rotpillen. Heb er zon spijt van dat ik het zoveel heb gedaan. Had het bij af en toe moeten houden.
Achteraf gezien schaam ik me diep. Dacht dat ik sterk genoeg was. Niet dus.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 11:32

Mijn ex heeft 1x een foute trip gehad door XTC, die was kennelijk zo slecht dat zijn gehoor aan 1 kant is beschadigd.

Ik zou dus zelf nooit en te nimmer die troep gebruiken

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 11:38

Gehoor beschadigd door een bad trip??? Mmmmmmm...heeft ie de hele avond in een speaker gelegen ofzo?
Kan me niet voorstellen dat je puur van het middel een gehoorbeschadiging zou krijgen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 11:41

Dan zal het toeval zijn geweest dat hij de dag na de slechte trip ineens een zware fluittoon in zijn oor had die na verloop van tijd zelfs doof werd

Volgens de huisarts was het in ieder geval aan de troep te wijten Knipoog

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 11:47

Ik vind de TS gewoon zwak, je neemt omdat de andere het ook doen? Want het bevalt je keer op keer niet? Waarom doe je het dan? Ik ben echt tegen, blowen ala maar hiermee kun je gewoon met je leven spelen. En als je zoiets nodig hebt om uit je dak te gaan vind ik het gewoon zielig.. Bloos

Ik drink zelf wel, en heb ook wel eens geblowd. Maar er zijn ook keren zat dat ik heel mn avond door kom op spablauw en redbull en het net zo leuk heb, misschien nog wel leuker want de volgende dag ben je een stuk fitter dan wanneer je wel drinkt.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 11:48

Het zou kunnen, maar een gehoorbeschadiging ivm te harde muziek lijkt me logischer Knipoog

Bolletje, goed dat je jezelf bent tegengekomen en daarop direct aktie hebt ondernomen! Deze ervaring neem je ook weer mee op je weg!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 12:51

randie schreef:
Ik ben echt tegen, blowen ala maar hiermee kun je gewoon met je leven spelen. En als je zoiets nodig hebt om uit je dak te gaan vind ik het gewoon zielig.. Bloos

Ik drink zelf wel, en heb ook wel eens geblowd. Maar er zijn ook keren zat dat ik heel mn avond door kom op spablauw en redbull en het net zo leuk heb, misschien nog wel leuker want de volgende dag ben je een stuk fitter dan wanneer je wel drinkt.

ik vind dat altijd zo'n vreselijk waardeloos antwoord he No Cheer

ga jij es uitzoeken hoeveel mensen er behandeld worden voor een blowverslaving?
je zal er van schrikken hoeveel dat er zijn
wat jij niet weet is dat blowen vele vele malen verslavender is dan een xtc pilletje, ook de schade die blowen aanricht is echt niet mis.

drugs is drugs,dus ook blowen hoort daarbij... Knipoog
Laatst bijgewerkt door ellepel op 06-05-08 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 12:55

Drugs is waardeloos.

De enige mensen die beter worden van drugs, zijn de dealers.
Het is gewoon troep.
Heb het zelf godzijdank nooit gebruikt, en ben het ook zeker niet van plan
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 06-05-08 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 13:08

Ik vind het zelf ook leuk om dingen uit te proberen, maar de echte troep (XTC, cocaine, e.d.) daar blijf ik gewoon vanaf. Althans, dat zeg ik nu, maar wie weet wat ik doe als ik het een keer aangeboden krijg? Ik hoop nu dat ik het af sla.

Gelukkig ken ik mijn grenzen en ben ik sterk genoeg om ergens nee tegen te kunnen zeggen of om ergens mee te stoppen.

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 13:13

Ik heb het 1x gebruikt en nooit meer. Ik kon niet staan en viel bijna van de kruk af. Zat helemaal te shaken. Nou is me echt niet bevallen. Ging toen met mijn buurvrouw stappen en die gebruikte het dus ja dan wil je het ook proberen. Maar heb er goed van geleerd. Net als blowen is al jaren geleden maar beviel me wel beter.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 13:17

blauwe mishu's zit ook lsd in. en van mitsubishi's schijn je zowieso eerder te gaan kotsen. Ik werd nooit geconfronteerd met xtc tot afgelopen nov, kreeg een vriendje wiens vrienden het heerlijk vinden, die gaan soms door tot meer dan 10 pillen op een nacht. ik vind het vreselijk om te zien, vond het helemaal vreselijk als mijn vriend ook mee deed. ik wil het zelf niet, was er bij hem altijd zwaar op tegen. (het is nu uit.) ik heb gezien dat zij immuun werden voor 1tje, namen er 2, 3, 4, 5, en steeds meer omdat het minder werkte. elk weekend weer, terwijl het begon met alleen de grote feestjes zo eens in de 2/ maand. ik weet dat het een heerlijk gevoel geeft, dat het prachtig spul is. en toch denk ik nu nog, wat je niet hebt mis je niet, en zodra je het neemt wil je vaker. steeds meer van die vrienden zeggen ook: ik probeer nou ook maar eens 1 keer, en die nemen ook altijd vaker. ik ben dan nog maar 17, maar ik zeg ik wil het niet en weet dat als ik het probeer ik het vaker wil omdat het zo goed voelt. ik zie nu elk weekend mensen aan de drugs en ik hoef dat niet, zo'n lelijke bek met vertrokken kaken en weggedraaide ogen. Ook al die vrienden zeggen, na dát feestje stoppen we, en dat hebben ze sinds januari elke maand wel 2 keer gezegd.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 14:09

Jongens XTC is alleen XTC als er daadwerkelijk dat en niets anders in zit. De rest zijn dus gewoon pillen (met onduidelijke inhoud).
Mensen die niet weten wat ze slikken (pillen niet laten testen) vind ik inderdaad onverstandig bezig. Als je zoiets gebruikt moet je toch wel op zijn minst weten wat je naar binnen werkt.

Ik vind ook dat je XTC en andere harddrugs nietzomaar allemaal op 1 lijn kunt zetten.
Weet wat je doet en doe het omdat je er zelf voor kiest.
Loop niet achter anderen aan en weet zeker door testen wat je naar binnen werkt.

En zoals met alles, hou het leuk doe het met mate.

Laten we vooral ook niet onderschatten wat de breezer generatie aan alcohol drinkt. Dit is net zo goed drugs als de rest.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 16:08

Citaat:
ik vind dat altijd zo'n vreselijk waardeloos antwoord he

ga jij es uitzoeken hoeveel mensen er behandeld worden voor een blowverslaving?
je zal er van schrikken hoeveel dat er zijn
wat jij niet weet is dat blowen vele vele malen verslavender is dan een xtc pilletje, ook de schade die blowen aanricht is echt niet mis.

drugs is drugs,dus ook blowen hoort daarbij...

klopt je hebt helemaal gelijk Knipoog, maar daarom is het bij mij ook bij 2 keer gebleven. Vind het allemaal niks, vrienden van mij doen het wel zo nu en dan. Zo lang het bij nu en dan blijft, bemoei ik me er niet zo mee. Mocht het dagelijks worden zal ik me
zeker wel melden..En daarbij is drugs niet helemaal drugs want anders was het niet gelegaliseerd..En dat is de rest niet.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 17:14

Het is niet gelegaliseerd het is gedoogd en dat is heel wat anders.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 17:39

Tja dugs, je hoeft maar 1 × een verkeerd pilletje te nemen en je bent dood.
In drugs zit gewoon rattengif in en gestampte TL buisen.
En ja dat is serieus waar, ik heb een dag mee gelopen met een man die mensen van drugs af hielp.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 18:18

Kir_Ples schreef:
Tja dugs, je hoeft maar 1 × een verkeerd pilletje te nemen en je bent dood.
In drugs zit gewoon rattengif in en gestampte TL buisen.
En ja dat is serieus waar, ik heb een dag mee gelopen met een man die mensen van drugs af hielp.

Hahaha, het wordt hier wel steeds spannender gemaakt. Haha!
Rattengif en glas.

Hoe denk je in vredesnaam dat die drugs nog verkocht wordt? Die dealers die die zooi verkopen die worden gelyncht joh! Kijk maar naar dat 16 jarige jongetje die te sterk versneden coke verkocht en vermoord is door twee van die lui.

Neej... Er zijn dealers (met name in Amsterdam) die aan stomme toeristen rommel verkopen. En jaren geleden zijn er wel eens ooit meldingen gedaan van het versnijden van giftige stoffen in coke en XTC maar dat is al ZO lang geleden.
En dat moet je ook niet in Nederland proberen. Daar is het wereldje veel te klein voor.
Als iets ooit 1 keer voorgekomen is, moet je niet denken dat dat altijd zo is.

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 18:27

ben ooit op drugscongres geweest,vanwege werk. Uiteindelijk kan xtc meer schade geven dan je denkt (verandering in hersenvertakkingen). ik ga hier niet preken of zeggen dat ik stom vind.helemaal niet zelfs............
maar ik vind wel dat als je dit soort dingen doet, wel alle ins-en outs moet weten voordat je er een beslissing over neemt. goede voorlichting dus