Horen opgezette lymfeklieren en het gevoel niet goed te kunnen slikken ook bij hooikoorts? Met pilletjes is het bij mij wel goed onder controle te houden, maar keelpijn en die lymfeklieren blijven vervelend.
Ik neem voor ik ga slapen idd ook wat in tegen de hooikoorts en slaap met mijn raam dicht ( en probeer te zorgen dat er geen kleding van afgelopen dag in de kamer aanwezig is) en helaas lig ik mezelf en helaas ook mijn vriend regelmatig flink wakker te niezen
Overdag is al rot, maar 's nachts slaap ik liever gewoon lekker door
Ik denk dat de hooikoorts bij mij minder aan het worden is, ik fiets naar school en heb bijna geen last, gister heb ik buiten gereden tussen de weilanden bomen en alle dingen, en ik had geen last, terwijl ik vorige week juist hele rode ogen had, en veel jeuk.
Ben blij dat het vergoed wordt, want het is strontduur
Mijn verkoudenheid in bed is 100 keer beter geworden, ik heb nooit meer rechtop hoeven slapen sinds het beddengoed! (en een beter gesaneerd huis, want mama heeft 20 sierkussentjes weg moeten doen )
En het ergste van alles vind ik dat alles binnenwaarts jeukt. Mijn ogen, mijn neus, mijn gehemeltje mijn keel, en doordat mijn neus kriebeld, maar deze vol zit, gaan mijn ogen ongelimiteerd tranen, kan soms wel een uur duren..
Ik heb ook zo'n huisstofmijtdodende spray voor onwasbare dingen, dus hoefde mama ook niet het vloerkleed weg te doen
Zilly: ik ga voor de hooikoorts Vooral als je allergische astma hebt, worden praktisch alle longproblemen door de allergie veroorzaakt. Ik ben vaak tegen een uur of 2 verkouden Of als ik het raam wagenwijd open heb staan 's nachts, dan al 's ochtends vanwege de pollen die mij verwelkomen.
In een folder stond ooit dat een raamhor ook pollen tegen houdt. Dikke onzin dus volgens de thuiszorg dame en de longarts en dat wil ik ook wel geloven... want ik heb niet meer of minder last sinds de hor.
En het ergste van alles vind ik dat alles binnenwaarts jeukt. Mijn ogen, mijn neus, mijn gehemeltje mijn keel, ..
zelfde hier. Wordt snachts minimaal 1x wakker van het niezen.. Laatste week heb ik er super last van..daarvoor helemaal (bijna) nergens last van gehad..?
Ik wil ook graag van die hoezen, ik hoop dat mijn huisarts eens meewerkt.
Ik heb vanochtend iets best wel stoms gedaan. Ik had gisteren een bloedneus van de neusspray, ook echt omdat mijn neus van binnen kapot was. Vanochtend was ik dat helemaal weer vergeten, dus ik spray vrolijk de spray in mn neus. AuW! Er staat nog wel in de bijsluiter dat je dat absoluut niet moet doen Maar ja, zit nu wel met het probleem, wat moet ik er wel tegen doen??
Ik had vanmorgen wel minder dichtgeplakte ogen, ik had ze al opengepeuterd voor ik in de badkamer kwam Wel is de huid rond mn ogen nu helemaal pijnlijk en beschadigd door al dat traanvocht...
Maimai: Ik spray ook gewoon als mijn neus weer snel bloed Ik heb liever maar weer een bloedneus (even een paar keer flink snuiten en dan is het ook weer over, want dan zijn de bloedpropjes weg) dan de hele dag een lopende, kriebelende en dichtzittende neus....
Als jij positief bent getest voor huisstofmijt, dan krijg je echt zo dat foldertje mee en kan je het zelf aanvragen (met een stempel van de arts natuurlijk)
Aha, dan moet ik er toch eens achteraan. Ik heb die test al jaren geleden gedaan en heb inmiddels ook niet meer dezelfde huisarts. Ik heb ook nooit foldertjes of wat dan ook meegekregen. HA zal wel hebben gedacht, die hele familie heeft het, die weten wel hoe het zit
Ik zou toch oppassen hoor met neusspray en bloedneuzen. Ik ben ongeveer 6 jaar geleden geholpen aan mijn neus omdat ik echt mega erge bloedneuzen kreeg, zomaar uit het niet, op elk moment van de dag. Helaas waren het geen kleine bloedneuzen, soms duurde het wel 45 min!!!!
Dat foldertje kreeg ik pas naar aanleiding van het huisbezoek van thuizorg dat die vrouw schrok dat ik helemaal geen hoezen had en dat ik niet eens wist dat die bestonden ... mijn huisarts heeft daar zelf nooit aan gedacht (longartsen trouwens ook nooit.. slechte zaak!) Terwijl al bekend is vanaf mijn 10de dat ik ernstige huisstofmijtallergie heb... Tijd dat de dokter met pensioen gaat!