Angela_ schreef:dus je ouders willen niet dat je naar het ziekenhuis gaat?
Ik loop nu dus te klooien met een eierstok ontsteking en verlies ook veel bloed en andere rotzooi maar mijn moeder staat zowat te springen om met mij mee te gaan naar de dokter. Ik ben nu in 1 week tijd 3 keer bij de dokter geweest. Komop zeg, het is geen blauwe plek ofzo!!! Als je hier niet goed mee omgaat kun misschien wel onvruchtbaar worden ofzo! Ik vind je erg laks, en kan hier dan ook weinig medelijden voor opbrengen. Zo ga je niet met je gezondheid om.
Ja inderdaad, het zij zo. Morgen moet ik weer naar de dokter, dit keer naar mijn eigen vertrouwde arts
.
wij zijn nu onderhand echt wel bezorgd geworden om je, maar onze raad sla je toch maar in de wind... ok, het is jouw gezondheid, maar hou die dan ook voor jezelf
, ben heel benieuwd waar jij dat uit opmaakt.
. Dat jij zo rustig kunt blijven! Ik was allang helemaal in paniek naar het ziekenhuis gegaan. Lijkt me doodeng als ik zoveel bloed zou verliezen. Maar als je ouders niet willen dat je niet naar het ziekenhuis gaat dan ga je er toch zelf heen? Ik bedoel, wat ik zo opmaak is dat je deze klachten niet aan het verzinnen bent. Ik zou (maar goed, dat ben ik) kostte wat het kost naar het ziekenhuis gegaan en zeker als ze bij je om de hoek zitten. Dan maar op de fiets hoor.. ik zou me echt vreselijk voelen
.
, dus dat gaat helaas pas vrijdag worden..