Maar ik kan er ook niet zo goed tegen

Begin weer wat last van mijn tong te krijgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PolitieTed schreef:M'n staafje is lang zat. Als hij langer wordt, slaat hij tegen m'n tanden. Die piercer zei toen dat het niet met de lengte van het staafje te maken heeft, maar dat je toch 's nachts denkt dat je een snoepje op je tong hebt en dat hij daar dus op gaat zuigen. Met als gevolg dat je de onderkant in je tong trekt.
Red_Savage schreef:Ik vind een sternum ook prachtig. Alleen dat uitgroeien. mmm.
nikkiej_86 schreef:blauw00gje schreef:Mag ik vragen waarom je die er uit hebt gehaald?
Dat mag.
Neus omdat iedereen op het latast 1 had en ik had em al iets van 8/9 jaar dus met neus had ik het wel gehad.
En die in men kin heb ik eruit gehaald omdat IETS te scheef zat, je zag het niet goed maja ik zag hetzelf wel en vond dat vervelend en hij iriteerde me ook gigantisch op men tandvlees
En ik had er een plastic plaatje achter zitten en daar beet ik steeds op.
En dan kwamen er harde raffels aan zeg maar en die schuurden langs men tand vlees.
En toen had ik zoiets laat maar ik haal em eruit.
Men broer heeft ook 1 en die heeft nergens last van .
Ik denk gewoon dat ik er niet aan kon wennen of zo
Anthea schreef:Red_Savage schreef:Ik vind een sternum ook prachtig. Alleen dat uitgroeien. mmm.
Nerd, wat doe jij hier. Msn?
Ik wil oooook een sternum, maar ik durf niet. Lijkt me pijnlijk. Hoeveel kost zo'n ding eigenlijk?
En er hangen soepslierten aan m'n snakebites, help?
Heb echt moeite met eten met die dingen. Wie nog meer?
Jakary schreef:Ik vind een bridge piercing erg knap, maar spijtig genoeg wel wat te opvallend. Dat zouden ze op m'n werk vrees ik niet appreciëren
Ooit wil ik die nog wel
Red_Savage schreef:@ Saskiaatje: Horse shoes ruleren![]()
En jawel, zo zit hij goed. Check elke dag of de bolletjes nog goed vast zitten.(maar kijk uit dat je ze nog wel los krijgt)