Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flauw he
Stomme Sonja

)
Ik heb ook een hekel aan sportschoolactiviteiten. Daarom heb ik voor mezelf het "stevig doorwandelen" uitgevonden. 2 a 3 avonden in de week een flink blokkie om (ongeveer een uurtje per keer) met mn mp3 op en gaan! Ik heb ook last van de feestkilo's dus ook ik heb een standaard voornemen: meer bewegen en dus op mn lijn letten. Heb me ook op gegeven voor salsales, de 1e les begint 19 februari en ik heb er nu al zin in! Nouja paardrijden,dansen en lopen... dan moet het toch wel goed komen????
en we zijn net 2 dagen bezig ( 4 ons eraf dus) en ik vind dit ook nog wel een leuke mannier
..
RCHLLKE schreef:Als ik alle verhalen zo lees, denk ik dat ik ook maar Sonja eens ga proberen.. Ik krijg ook geld voor 't afvallen, maar wel grotere bedragen..
. Maar ik krijg er geen geld voor, hopelijk wel een betere gezondheid
Me ouders €20,- Me oom €10,- en me opa & oma €5,-

rebeltje schreef:nou ga ik heel hard zijn, maar tot welke maat vinden jullie het verantwoord om op een paard te stappen? als ik mensen hoor over broeken tot maat 58.. dat lijkt me persoonlijk niet heel prettig voor dat dier..
. Ik val daarom ook vooral af voor mijn paard's en mijn eigen gezondheid.

Maar na 5 kilo mocht ik dan die leuke broek kopen (dat ie een maat kleiner was was de grootste beloning
)