wie heeft er ervaring met http://www.dekrater.nl ?
ik ben nog steeds druk aan het zoeken naar een edelsteenwinkel bij mij in de buurt.
die zat er wel,maar is helaas gesloten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Ik ben dat helemaal met je eens rock
Ik denk juist dat veel "zwevers" het minst zweven van allemaal
Snoevie schreef:leuk schimmelig,ik wacht af
wie heeft er ervaring met http://www.dekrater.nl ?
ik ben nog steeds druk aan het zoeken naar een edelsteenwinkel bij mij in de buurt.
die zat er wel,maar is helaas gesloten.
Snoevie schreef:
Snoevie schreef:als het je zo ergert,waarom kom je dan toch in dit topic
Arabesk schreef:Even teruggelezen. Ik vind dat RobvdPk hele rake dingen zegt, jammer dat zijn mond nu voor drie maanden gesnoerd is
Cheveyo schreef:Al is het gebakken lucht, laat een ieder vrij over wat hij/zij er bij voelt. Daar hoeft niet steeds een denegerend wederwoord op te komen. Mij krijg je iig niet om er mee en zo ken ik er nog wel meer, omdat zij de werking er van gezien hebben. En dan is het misschien maar Silicum met wat ijzer in allerlei mooie kleuren, boeien!
Arabesk schreef:Snoevie schreef:als het je zo ergert,waarom kom je dan toch in dit topic
het stond nog in mijn 'eigen berichten' lijst en ineens stond ie er weer tussen, dus was het weer actief. Het blijft toch intrigerend dat volwassen mensen geloven in de kracht van een verbinding van Silicium met wat IJzer verontreiniging al dan niet er doorheen, terwijl ze van Sinterklaas en kabouters inmiddels wél inzien dat die niet bestaan.
Even teruggelezen. Ik vind dat RobvdPk hele rake dingen zegt, jammer dat zijn mond nu voor drie maanden gesnoerd is
Bonte schreef:Arabesk schreef:Even teruggelezen. Ik vind dat RobvdPk hele rake dingen zegt, jammer dat zijn mond nu voor drie maanden gesnoerd is
Alweer????
hopla schreef:Ach ja, zolang je op Bokt maar rond de pot blijft draaien is het goed.
Als je hier je nek durft uit te steken en gewoon zegt wat je bedoel krijg je een ban.
En waarom mag men hier niet je eigen mening geven als je het met zaken niet eens bent?
Daar is het toch een forum voor?
Arabesk schreef:Snoevie schreef:als het je zo ergert,waarom kom je dan toch in dit topic
het stond nog in mijn 'eigen berichten' lijst en ineens stond ie er weer tussen, dus was het weer actief. Het blijft toch intrigerend dat volwassen mensen geloven in de kracht van een verbinding van Silicium met wat IJzer verontreiniging al dan niet er doorheen, terwijl ze van Sinterklaas en kabouters inmiddels wél inzien dat die niet bestaan.
Even teruggelezen. Ik vind dat RobvdPk hele rake dingen zegt, jammer dat zijn mond nu voor drie maanden gesnoerd is