De Supersmoker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FennekeR
Full-Time Bokker

Re: De Supersmoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 11:25

marietje27 schreef:
Ik heb het idee dat de supersmoker minder goed werkt dan de Humanbody, klopt dat?

Weet ik niet, ik kan dat niet vergelijken, ik heb geen supersmoker. Haha!

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 12:17

juno1 schreef:
Ik zei wel eens, misschien moet ik om een reden naar het ziekenhuis en kan ik gelijk afkicken, want dan moet je wel. Boos!

Nou, dat heeft m'n vriend afgelopen week gehad Ja . Resultaat: heeft al 1 week niet meer gerookt, niet door Supersmoker maar ivm longontsteking. Hij wil niet meer beginnen dus ik zit nu op 10 per dag (is helft minder als voor ziekenhuisopname van hem). Ga nu dus komende weken mezelf dwingen om de Humanbody te gaan gebruiken zodat ik ook kan stoppen. Goh, wat is dat toch makkelijk om dat hier zo in te typen maar de werkelijkheid Koe ....
Als vriend niet meer begint binnen nu en 2 weken, heb ik dus een Supersmoker for sale Haha! !

Ik heb wel vergelijk van Supersmoker en Humanbody. Ik vind ze allebei smerig (maar dat vind ik roken ook, lang leve de kauwgom!) maar in mijn beleving vind ik de Humanbody "milder" van smaak. En ja, het blijft raar, de rook inhaleren is anders maar het is dan ook geen gewone sigaret Knipoog !

En het kan zijn, als hij minder rookt dat je ampul gelekt heeft bijv. als je hem op z'n kop heb gelegd. Dan loopt nicotine na beneden en zul je waar de ampul inzit, even met een papiertje moeten drogen. Werkt dan weer super Haha! !

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 12:48

FennekeR schreef:
marietje27 schreef:
Ik heb het idee dat de supersmoker minder goed werkt dan de Humanbody, klopt dat?

Weet ik niet, ik kan dat niet vergelijken, ik heb geen supersmoker. Haha!

Ik weet het ook niet, maar dat idee krijg ik ook...........

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 16:17

Ok, ik ben even de draad kwijt.
Wij rollen sigaretten met zo'n apparaat en soms is er een te strak gedraaid waardoor je ook het idee hebt niets binnen te krijgen, die gooi ik dan gewoon weg en ik pak een nieuwe.

Als je met zo'n elektrische sigaret het idee hebt niets binnen te krijgen en ook niets meer "proeft" dan moet je toch op zijn minst een soort motivatie hebben om te stoppen en om door te zetten?
Waarom zou ik aan iets gaan zitten lurken waar ik niets van merk en proef?
Dan kan ik net zo goed een nicotinepleister kopen en gewoon stoppen.

Misschien en hopelijk begrijp ik het helemaal verkeerd, maar ik haal er echt uit dat het vooral iets is voor mensen die willen stoppen en geen goedkoper alternatief voor de normale sigaret?
Klinkt mij nu een beetje als een light sigaret (waar een doorgewinterde roker helemaal niets van merkt/proeft) of zo'n kruidensigaret die je vroeger wel zag.

Ben echt bang dat als ik niets proef/merk ik niet 2 dagen ga zitten proberen of het uiteindelijk wel went, daarvoor ken ik mezelf te goed. Clown

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 17:03

Welk dopje moet je eraf halen dan? Waar zit die?

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 17:52

op de nicotineampul zit een wit dopje, dat moet er af.

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 17:56

huh..? die zit er bij mij niet op..

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:45

Citaat:
Waarom zou ik aan iets gaan zitten lurken waar ik niets van merk en proef?
Haha!

Tegen die tijd moet je aan de beademing, of heb je kramp in je kaken Clown

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 07:47

BeLoVeD schreef:
huh..? die zit er bij mij niet op..

* Als je de ampul uit het hulsje haalt, zit er een doorzichtig flexibel dopje op de ampul, meestal blijft dat in het hulsje zitten en het kan dus dat je het niet gezien hebt. Haha! Haha!

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 14:25

Moet je dat witte hulsje van de ampul afhalen?

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 15:28

* Nee, er zit een beschermhulsje om de ampul heen, die haal je eraf en dan blijft er een heel klein flexibel dopje in het hulsje achter, zodat de ampul niet kan gaan lekken als het verpakt zit.

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 16:37

Ik heb de supersmoker gekocht, maar ik vind dat je zo hard moet inhaleren en dan heb ik nog bijna niks..

Ik heb hem al strakker/losser aangedraaid enz maar dat helpt niet, ook is de batterij en de ampul niet leeg.. :s

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 18:01

Danielle005 schreef:
Ik heb de supersmoker gekocht, maar ik vind dat je zo hard moet inhaleren en dan heb ik nog bijna niks..

Ik heb hem al strakker/losser aangedraaid enz maar dat helpt niet, ook is de batterij en de ampul niet leeg.. :s

Dat is wel balen lijkt me...Zonde van je centen.
Ik zit ook te denken om het te kopen, maar deze berichten weerhouden me.

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 18:21

Chiqa schreef:
Danielle005 schreef:

Dat is wel balen lijkt me...Zonde van je centen.
Ik zit ook te denken om het te kopen, maar deze berichten weerhouden me.

Ik ga er morgen ook mee terug, lijkt me niet dat dit hoort.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 08:37

Danielle005 schreef:

Ben ik dus niet de enige met deze ervaring..... Ik heb hem terug gebracht!

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 00:17

BitchyWitchy schreef:
Danielle005 schreef:

Ben ik dus niet de enige met deze ervaring..... Ik heb hem terug gebracht!

*edit*Ik had van alles neergezet, maar upc werkt niet mee..

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 23:16

*BW Ik had gevraagd of je zonder problemen de supersmoker weer terug kon brengen en je geld terug kreeg, ondanks dat je hem gebruikt had? Of dat je hem terug bracht omdat hij het niet deed en dus kapot was? Wat hadden ze bij de winkel erop te zeggen?

Mijn humanbody peuk is gisteravond op jammerlijke wijze verdronken in het putje hier voor de deur Bloos!

Vandaag heb ik bij de Primera de supersmoker gekocht en vanavond in gebruik genomen, ik moet zeggen, hij rookt als een tierelier.. Ik ben van minimaal 2 pakjes Caballero 30 per dag en soms 3 teruggegaan naar anderhalf pakje shag per week, dus ik wil niet zonder e-peuk zitten en de Primera was nu de snelste oplossing.... Ik ben benieuwd.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 23:27

EmDee schreef:
Mijn humanbody peuk is gisteravond op jammerlijke wijze verdronken in het putje hier voor de deur Bloos!

Vandaag heb ik bij de Primera de supersmoker gekocht en vanavond in gebruik genomen, ik moet zeggen, hij rookt als een tierelier.. Ik ben van minimaal 2 pakjes Caballero 30 per dag en soms 3 teruggegaan naar anderhalf pakje shag per week, dus ik wil niet zonder e-peuk zitten en de Primera was nu de snelste oplossing.... Ik ben benieuwd.

Haha!
Sorry moest even lachem om je verdronken peuk.

Jij hebt nu dus ervaring met beide merken. Kun je zeggen van welke je het meeste proeft?
Of andere verschillen die je merkt tussen die twee merken?

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 23:57

Ik moet zelf nog steeds heel hard lachen om mijn verdronken peuk, je wil niet weten wat voor pogingen we nog hebben ondernomen om dat kreng uit het putje te hengelen Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben pas vanavond begonnen met de Super Smoker, hij moest eerst aan de beademing... maar tot nu toe valt hij me echt niet tegen. De humanbodypeuk vond ik prima en deze doet er tot nu toe niet voor onder Wat ik nog wel even wil zeggen is dat je ook wel echt zelf moet willen stoppen, want het rookt echt anders dan een half zwaar of zwaar shaggie of een caballero.... het is een paar dagen en dan ben je er aan gewend. Ik had het even heel moeilijk vanmorgen toen ik wakker werd en geen shag/sigaretten/e-peuk in huis, maar ik moet zeggen dat de keus heel snel gemaakt was... Naar de Primera voor een e-peuk van 89 euro of een pakje Caballero van 5,90... de e-peuk won... En tot nu toe liggen er 11 shaggies in mijn asbak, vanaf gisteravond laat, dat is heel wat anders dan 60 caballero's en soms wel ook een pakje nr 3 erbij, en dat al vanaf mijn 15e (ik hoop volgende maand 54 te worden)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 23:59

Echt willen stoppen is er voor mij nog niet bij.
Maar toch neig ik erna om te proberen omdat ik het wel een fijn idee vind dat je deze kunt gebruiken zonder andere mensen lastig te vallen en als het bijkomend effect is dat ik minder "echte" sigaretten ga gebruiken is dat financieel zeker de moeite waard om te proberen. Knipoog

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 00:05

Ik ben over gestapt van sigaretten naar shag en dat scheelt al heel veel, ik ben ook een fanatiek roker.... Maar ik heb in de bijna 2 weken dat ik elektrisch rook wel gemerkt dat ik steeds minder de shag pak en ook steeds minder de e-peuk... Ik verbaas me er dagelijks over dat het zo goed gaat, vandaar dat ik vanmorgen de gok van 89 euro (veel te veel geld) wel durfde te nemen...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 00:08

Wij zijn al jaren terug overgestapt van de fabriekssigaretten naar de zelfdraaisigaretten Knipoog
Dat scheelt ook al een hele hoop geld.

Ik denk dat ik de gok gewoon ga nemen, werkt het niet dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.
Werkt het wel dan zou dat gewoon fantastisch zijn.

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 00:36

Ik maakte ook al jaren mijn sigaretten met mijn filterfabriekje en filterhulzen en ladingen shag Haha! Ik houd niet van shaggies Maar ik heb nu wel heel fanatiek de filtermaakmasjien in de kast verborgen, ik moet streng zijn voor mezelf, of elektrisch of een shagje, meer keus heb ik nu niet, en het gaat heel goed moet ik zelf zeggen Nagelbijten / Gniffelen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 00:38

EmDee schreef:
Ik maakte ook al jaren mijn sigaretten met mijn filterfabriekje en filterhulzen en ladingen shag Haha! Ik houd niet van shaggies Maar ik heb nu wel heel fanatiek de filtermaakmasjien in de kast verborgen, ik moet streng zijn voor mezelf, of elektrisch of een shagje, meer keus heb ik nu niet, en het gaat heel goed moet ik zelf zeggen Nagelbijten / Gniffelen

Denk niet dat manlief meegaat in het proberen van de elektrische sigaret dus kant-en-klaar sigaretten zullen hier gewoon liggen. Haha!

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 01:47

Ik vind dit een zeer intressant topic om zo te lezen, en ook ik krijg steeds meer de neiging om zo'n e-sigaret te halen.
Jammer genoeg ben ik ook een die-hard roker (schrik niet zwaar pakje shag per dag).
Het is wel een hele grote investering, maar zo te horen is het geld er weer snel uit.

Maar ik had nog even een vraagje.
Ik zie hier opmerkingen staan van 2a3 trekjes en je legt hem weer neer, waarom dan?
Heb je dan genoeg nicotine in je lichaam ofzo?
En als je een gewoon shagje tussendoor neemt, heb je dan ook al bij 2a3 trekjes genoeg?
Zo niet waarom wel bij een e-sigaret dan?
Ik kan me er niks bij voorstellen eigenlijk, volgens mij rook ik zon ding achter elkaar op (doe ik ook met shag).

Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven op deze vraag.