marietje27 schreef:Ik heb het idee dat de supersmoker minder goed werkt dan de Humanbody, klopt dat?
Weet ik niet, ik kan dat niet vergelijken, ik heb geen supersmoker.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marietje27 schreef:Ik heb het idee dat de supersmoker minder goed werkt dan de Humanbody, klopt dat?
juno1 schreef:Ik zei wel eens, misschien moet ik om een reden naar het ziekenhuis en kan ik gelijk afkicken, want dan moet je wel.
FennekeR schreef:marietje27 schreef:Ik heb het idee dat de supersmoker minder goed werkt dan de Humanbody, klopt dat?
Weet ik niet, ik kan dat niet vergelijken, ik heb geen supersmoker.
Citaat:Waarom zou ik aan iets gaan zitten lurken waar ik niets van merk en proef?
BeLoVeD schreef:huh..? die zit er bij mij niet op..
Danielle005 schreef:Ik heb de supersmoker gekocht, maar ik vind dat je zo hard moet inhaleren en dan heb ik nog bijna niks..
Ik heb hem al strakker/losser aangedraaid enz maar dat helpt niet, ook is de batterij en de ampul niet leeg.. :s
Chiqa schreef:Danielle005 schreef:Ik heb de supersmoker gekocht, maar ik vind dat je zo hard moet inhaleren en dan heb ik nog bijna niks..
Ik heb hem al strakker/losser aangedraaid enz maar dat helpt niet, ook is de batterij en de ampul niet leeg.. :s
Dat is wel balen lijkt me...Zonde van je centen.
Ik zit ook te denken om het te kopen, maar deze berichten weerhouden me.
Danielle005 schreef:Ik heb de supersmoker gekocht, maar ik vind dat je zo hard moet inhaleren en dan heb ik nog bijna niks..
BitchyWitchy schreef:Danielle005 schreef:Ik heb de supersmoker gekocht, maar ik vind dat je zo hard moet inhaleren en dan heb ik nog bijna niks..
Ben ik dus niet de enige met deze ervaring..... Ik heb hem terug gebracht!
EmDee schreef:Mijn humanbody peuk is gisteravond op jammerlijke wijze verdronken in het putje hier voor de deur
Vandaag heb ik bij de Primera de supersmoker gekocht en vanavond in gebruik genomen, ik moet zeggen, hij rookt als een tierelier.. Ik ben van minimaal 2 pakjes Caballero 30 per dag en soms 3 teruggegaan naar anderhalf pakje shag per week, dus ik wil niet zonder e-peuk zitten en de Primera was nu de snelste oplossing.... Ik ben benieuwd.
EmDee schreef:Ik maakte ook al jaren mijn sigaretten met mijn filterfabriekje en filterhulzen en ladingen shagIk houd niet van shaggies
Maar ik heb nu wel heel fanatiek de filtermaakmasjien in de kast verborgen, ik moet streng zijn voor mezelf, of elektrisch of een shagje, meer keus heb ik nu niet, en het gaat heel goed moet ik zelf zeggen