Ik vind ze dus echt niet lekker!
Een makkelijk tussendoortje vind ik wel: eierkoeken!
Ik ben echt geen keukenprinses maar deze zijn wel makkelijk te maken en nog lekker ook!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wennie schreef:Ik las toevallig op een andere site dat veel mensen wel het risico durven nemen omdat het om babyvoeding gaat.
Daar zijn de controles over het algemeen erg streng op. Dat er sporen van gluten in kunnen zitten zal de fabrikant er waarschijnlijk alleen op zetten om zichzelf in te dekken tegen eventuele schadeclaims.
Ik heb een recept gevonden voor een (kwark)taartbodem met liga eerste stap dus die ga ik binnenkort maar eens proberen
eerst gv eten en dan pas naar een MDL-arts. Dan krijg je dus nooit meer een betrouwbare uitslag. Deze week wel van hem te horen gekregen dat ik echt glutenintolerantie heb. Niet leuk dat gv eten, maar ik heb goede hoop dat het me van een heleboel klachten afhelpt.
).
) in de poetskist liggen voor het evt. tussendoor mijn handen afdoen.
gaat ze deze week nog een keer voor me bakken (heb t druk op dit moment).
(nog steeeeds niet).
Stond ook goed in Livaad
Over welke eierkoeken gaat het? Ik zag op het coeliakieforum drie recepten, is het een van die drie? Ik ben trouwens al helemaal BKB-fan. Helaas ben ik niet de enige hier in huis (zelfs de kat vindt ze heerlijk), als ik niet oppas krijg ik er zelf amper van
) een soort schoonmaakcreme. Dat kwam uit een tube en daar had je geneens water bij nodig.

wennie schreef:Twello's: 200 gram mel, 1 ei, 4 dl melk