Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuraolisa schreef:ik stap nooit veder want daar heb ik niet belang bij en ik doe binnenkort een 2 jaarig opleiding,
djuraolisa schreef:school dat hoeft pas over 2 3 jaar dan he,, mijn ouders zijn svonds thuis of me vriend, gewoon het meeste op school
Jibbel schreef:volgens mij zijn er hier in amper 3 uur tijd veel leugens verteld..
eerst wil ze zwanger worden, dan is ze een uur later zwanger en vervolgens nog n uur later ongesteld...
yeah right!!
Liezel1 schreef:je moet het zo zien regelen dat jij het zélf kan, zonder dat je op hulp van andere hoeft te rekenen, want dat valt altijd tegen!
esilep schreef:Jibbel schreef:volgens mij zijn er hier in amper 3 uur tijd veel leugens verteld..
eerst wil ze zwanger worden, dan is ze een uur later zwanger en vervolgens nog n uur later ongesteld...
yeah right!!
Volgensmij klopt hier ook niks van en is het gewoon om reacties uit te lokken!
Pletje123 schreef:Liezel1 schreef:je moet het zo zien regelen dat jij het zélf kan, zonder dat je op hulp van andere hoeft te rekenen, want dat valt altijd tegen!
Zelf? Je bedoelt helemaal in je eentje?
Lijkt mij niet echt realistisch als je bekijkt hoe een gemiddeld Ned. huishouden het doet... Pa helpt ook
Maar dan geldt wel de voorwaarde: zorg dat je een stabiele relatie hebt!
Es79 schreef:Djesseka schreef:Jeminee, wat een geschreeuw hier over en weer. (Als jullie tegenover elkaar gestaan hadden, was het oorverdovend geweest.)
Ik ben het met de meesten eens dat het geen verstandige keuze is en ik begrijp ook niet helemaal waarom dit topic geopend werd, maar goed. Ik denk dat dit meisje meer geholpen is met reacties als 'ga met iemand praten', 'een kind krijgen brengt dit en dat en dat met zich mee', 'waarom wil je dit nu al', enz. Ik vind het wel wat ver gaan om te zeggen dat ze niet spoort en dat soort dingen meer.
Ik zal niet zeggen dat ik het hele verhaal geloof of toejuich ofzo, maar om haar de grond in te trappen.. Ik denk dat dat alleen maar averechts werkt.
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Dat is geloof ik de standaardzin in ieder topic tegenwoordig, waarom reageer je dan?
Als je het niet begrijpt? Bedoel dit niet vervelend maar lees dan even!
Charos schreef:Nou nou dames komop zeg dit zijn gewoon ronduit kinderachtige reactie's van jullie.
djuraolisa schreef:Hier kan een slotje op,
djuraolisa schreef:ik heb ook al tig keer gezegt ik weet dat ik nog jong ben, maar dat is mijn droom zeg ik altijd maar, altijd al gewild jong een kind, en heb nu een hele goeie relatie, die niet meer stuk kan, we zijn zo dol gelukkig met elkaar het is net alsof jullie het mij niet gunnen maar laatmaar,wacht wel een tijd todat jullie tevreden zijn bah je plannen veranderen voor anderen
Liezel1 schreef:zij rekent op haar ouders om het kind op te vangen als ze zelf niet thuis is, en dat moet je niet doen, dat bedoel ik ermee..